Pitäisikö miehen kertoa jos on joskus harrastanut homoseksiä?
Mitä ootte mieltä, pitäisikö uudelle kumppanille mainita tuommoisesta asiasta?
Voisitteko olla miehen kanssa joka on kokeillut homoilua?
Kommentit (42)
Kyllä mä ainakin naisena haluaisin tietää. Ei estäisi kuitenkaan yhdessäoloa, jos on menneen talven lumia.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:23"]
Ei sitä tarvitse kertoa.
Suurin osa miehistä on kokeillut homoseksiä, suihinottoa, jotkut haluavat kokeilla munaa perseeseen varmistaakseen suuntautumisen.
Sanoisin, että noin 90% "heteromiehistä" kokeilee siinä alle 20v ikäisenä.
T. homomies, joka mielellään "kokeilee" heteromiehiä
[/quote]
Älä unta nää tilastoinesi.
Ei sitä tarvitse kertoa.
Suurin osa miehistä on kokeillut homoseksiä, suihinottoa, jotkut haluavat kokeilla munaa perseeseen varmistaakseen suuntautumisen.
[/quote]Höpö, höpö.
M35v
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:30"]
Ei sitä tarvitse kertoa.
[/quote]
Älä unta nää tilastoinesi.
[/quote]
juu, katselepa vaikka mies hakee miestä-seuranhakuja netissä. kummasti siellä on bi- ja ukkomiehet kovinkin edustettuina. salaista seuraa ja paikkaa haetaan. usko sinä mihin itse haluat , totuus on jotain muuta.
Olisihän se ihan hyvä kertoa paitsi jos miesystävä kuuluu vihreään liittoon niin sitten asia on selvä kertomattakin.
Ei tarvitse kertoa uudelle kumppanille ja olisin sinun kanssa jos yhteen sovitaan.
Taas joku homo eksynyt omine fantasioineen kommentoimaan, huvittavaa :)
Itse mietin, antaisivatko naiset miehelleen luvan kokeilla homoilua, jos mies sitä haluaisi?
Minun mielestäni pitää kertoa. Itse olin ollut mieheni kanssa yhdessä 2 ja puoli vuotta kun sain tietää, että mieheni on ollut kiinnostunut myös miehistä ja vastaanottanut suuseksiä toiselta mieheltä. Minua tilanteessa loukkasi nimenomaan se, että mies ei ollut kertonut ( ja se että eräs hänen naispuolinen ystävänsä tiesi asiasta, mutta minä en). Asia selvisi reilu vuosi sitten ja olemme edelleen yhdessä. Ajattelin asian niin, että mies kuitenkin valitsi minut ja onhan miehellä ollut naisiakin ennen minua. Ei kai se nykypäivänä ole niin erikoista, että on kokeillut molempia puolia...
Mutta ehdottomasti olen sitä mieltä, että pitäisi kertoa. Itse ainakin koin, että asian paljastuminen selitti ja selkeytti joitain asioita miehen käytöksessä ja mielipiteissä.
Miksi se pitäisi kertoa jos se on ollut vain kokeilu? Pitääkö naisen tilittää jos on joskus kokeillut naisen kanssa "huumorimielellä"?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:38"]
Miksi se pitäisi kertoa jos se on ollut vain kokeilu? Pitääkö naisen tilittää jos on joskus kokeillut naisen kanssa "huumorimielellä"?
[/quote]
No mutta jos se on ollut vain huumorimielellä kokeilu, niin miksi se pitäisi salatakaan?
Miksi pitäisi kertoa? Kertooko naiset jokaisesta panostaan miehille?
Voi kertoa. Mä olen kertonut olleeni naisen kanssa. Ex on ollut miesten kanssa.
No jos suhteessa on puhuttu muistakin entisistä kumppaneista, niin en salaisi samankaan sukupuolen kumppaneita. Jos taas entisiä kumppaneita ei ikinä muutenkaan mainita, niin ei minusta tarvitse nostaa erikseen esiin.
No olisi se kiinnostava tietää muttei olisi mikään este, olenhan itsekin bi.
Kaikki mun kaverit on kokeillu mun kanssa. Sovittiin että muijille ei kerrota kun sitten ne alkais vihata muakin vaikka oon syytön sivullinen. :) Eikä ne varmasti antais meidän enää tavata.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:36"]
Itse mietin, antaisivatko naiset miehelleen luvan kokeilla homoilua, jos mies sitä haluaisi?
[/quote]
Antaisin, mutta vaan jos saisin luvan kokeilla seksiä naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:57"]
Kaikki mun kaverit on kokeillu mun kanssa. Sovittiin että muijille ei kerrota kun sitten ne alkais vihata muakin vaikka oon syytön sivullinen. :) Eikä ne varmasti antais meidän enää tavata.
[/quote]
Tää on tosi yleistä miehillä, että on yksi kaveriporukasta, jonka kanssa kaikki kokeilee vähän suihinottoa ja muutakin.
Mun mielestä ei kannata kertoa vaimolle tai tyttöystävälle.
Pitäisikö naisenkin kertoa jos on joskus kokeillut naisen kanssa?
Ei sitä tarvitse kertoa.