Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö miehen kertoa jos on joskus harrastanut homoseksiä?

Vierailija
20.04.2015 |

Mitä ootte mieltä, pitäisikö uudelle kumppanille mainita tuommoisesta asiasta?

Voisitteko olla miehen kanssa joka on kokeillut homoilua?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap miettinyt tahtoisitko itse tietää, jos naisellasi olisi ollut naiskumppaneita?

Vierailija
22/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin veripalvelulle pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kanssa oleminen on eri asia koska siinä ei ole mitään kiinnostavaa tai hauskaa eikä siitä voi olla millään lailla mustasukkainen.

Vierailija
24/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kesken on kivaa ja miehet on lojaaleja toisilleen. Tietenkään naisille ei kerrota.

Vierailija
25/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl on ihan totta et nykyää moni pojankloppi päätyy kaappihomostelee :D parasystäväni on homo ja häneltä kuulee kyl parhaat juorut ja yllättävän monikin päätyny miestä kokeilemaan

Vierailija
26/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 16:10"]Miesten kesken on kivaa ja miehet on lojaaleja toisilleen. Tietenkään naisille ei kerrota.
[/quote]

Friends with benefits ;)

Vierailija
27/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö naisen kertoa, jos on saanut joskus mustaa munaa?

Vierailija
28/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään pidä. Ei mua kiinnosta kumppanini entiset kumppanit. Ja miten homoseksi olisi jotenkin eri asia heteroseksistä?

Vierailija
29/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:23"]Ei sitä tarvitse kertoa.

Suurin osa miehistä on kokeillut homoseksiä, suihinottoa, jotkut haluavat kokeilla munaa perseeseen varmistaakseen suuntautumisen.

Sanoisin, että noin 90% "heteromiehistä" kokeilee siinä alle 20v ikäisenä.

T. homomies, joka mielellään "kokeilee" heteromiehiä
[/quote]

En todellakaan usko että keskiverto heteromies on epävarma suuntautumisestaan, jopa niin epävarma että kahden miehen välistä seksiä kokeilisi vain varmistuakseen.

Samoin ei se keskiverto homomies varmaan naisia ainakaan jatkuvasti kokeile.

Eiköhän ihminen tiedä seksuaalisen suuntautumisensa sisimmässään, muuta voi toki esittää tosin huonolla menestyksellä useimmiten.

Miesten välisestä seksistä tuskin tarvitsee kumppanille ilmoittaa.

Jos on homoseksuaali niin olisi ystävällistä itselleen ja vastakkaista sukupuolta olevalle kumppanille ettei huiputa isoissa asioissa.

Jos nainen hyväksyy miehen homoseksuaalisuuden ja haluaa silti liittoa ja mieskin niin miksi ei, sittenhän voi mennä.

Vierailija
30/42 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Kaikki, mitä kerrotaan verenluovutuksessa, on suotavaa kertoa uudelle kumppanille ennen kumista luopumista. Jos mieheni menneisyydestä paljastuisi tällainen kokeilu, jättäisin luottamuksen rikkomisen takia. Kaikki muutkin edelliset käyty läpi molempien halusta suhteen alkuaikoina, joten miksi olisi salannut yhden.

Vierailija
31/42 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla, sillä ite pidän sitä hiukan seksikkäänä ajatuksena ;)

Vierailija
32/42 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko kertoa, mutta minua ei haittaisi jos miehellä olisi ollut joku kokeilu tai pari toisen miehen kanssa. Olen itse kokeillut kerran naista eikä ollut minun juttuni vaikkakin mielenkiintoinen kokemus. Kerroin homofobiselle eksälleni siitä ja saatiin kunnon riita aikaiseksi "oikustani." Seikkailuni ei siis tapahtunut parisuhteen aikana vaan menneisyydessä, mutta silti se oli miehen mielestä aivan "kamalaa".

Vierailija
33/42 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki miehet ja naiset ovat kokeilleet lapsuudessaan kaikenlaisia leikkejä keskenään. Se on ihan normaalia eikä sitä tarvitse hävetä.

Vierailija
34/42 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se nyt haittaisi jos vaikka joku mies  olisi nykyistä poikaystävääsi pannutkin ?  Voin omasta kokemuksestani sanoa ,että jos on itse antanut jonkun miehen panna itseään niin kyllä häviävät sillä kerralla ja lopullisesti  (vaikka niitä olisi siellä joskus ollutkin)  päästä kaikki mahdolliset halut ja fantasiat jonkun naisen raiskaamisesta ja siitä ´nauttimisesta´ -edes fantasian tasolla. En usko ,että pystyisin raiskaamaan ketään naista ,en  vaikka joku kolmas henkilö aseella minua uhaten yrittäisi pakottaa minua niin tekemään.

Vierailija
35/42 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:35"]

Taas joku homo eksynyt omine fantasioineen kommentoimaan, huvittavaa :)

[/quote]Mitä vittua? :'D

Vierailija
36/42 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ruotsinristeilyllä vaimo löysi minulle toisen miehen, joka halusi kanssani. Vaimon mielestä se oli ihan okei. Ekaks jännitti. Onneksi se toinen kundi oli kokeneempi ja top ja otti mut määrätietoisesti. Ekaks oli vähän morkkis ja epämääräinen olo, mut sit jälkeen päin alkoi tehdä mieli uusintaa. Oon ehkä kuitenkin bi, mut en hennonnut kertoa vaimolle, et nautin paljon enemmän siitä, kun kundi tulee mun sisään. Vaimon kaa fantasioin aina et saan miestä. Oon aika paljon saanutkin. Kivaa on aina.

Vierailija
37/42 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi. Sama tietysti toisinkin päin, tosin nykyään on vaikea löytää ~parikymppistä naista joka ei olisi harrastanut naisten välistä.. Mutta eipä kyllä haittaa, kunpa vaan joskus pääsisi mukaan ;)

Vierailija
38/42 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:23"]

Ei sitä tarvitse kertoa.

Suurin osa miehistä on kokeillut homoseksiä, suihinottoa, jotkut haluavat kokeilla munaa perseeseen varmistaakseen suuntautumisen.

Sanoisin, että noin 90% "heteromiehistä" kokeilee siinä alle 20v ikäisenä.

T. homomies, joka mielellään "kokeilee" heteromiehiä

[/quote]

Suurin osa miehistä ei todellakaan ole kokeillut homoseksiä

Vierailija
39/42 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:28"]

Kyllä mä ainakin naisena haluaisin tietää. Ei estäisi kuitenkaan yhdessäoloa, jos on menneen talven lumia.

[/quote]

Tällä palstallahan mainostetaan että menneisyyden panot ei kuulu nykysuhteeseen. Joten kuuluuko ne vai eikö kuulu? Onko sillä merkitystä kuinka monta ja ketä toinen on pannut vai eikö sillä ole merkitystä?

Vierailija
40/42 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:38"]

Miksi se pitäisi kertoa jos se on ollut vain kokeilu? Pitääkö naisen tilittää jos on joskus kokeillut naisen kanssa "huumorimielellä"?

[/quote]

No mutta jos se on ollut vain huumorimielellä kokeilu, niin miksi se pitäisi salatakaan? 

[/quote]

Se asia ei vaan kuulu kumppanille. Kun ei sekään kuinka monen kanssa on nussinut. En minä ainakaan ole tilittänyt kuinka monen kanssa olen ollut sängyssä nykyiselle kumppanilleni.