Lyhyet hiukset
Oon 40v ja oon harkinnut ekaa kertaa lyhyitä hiuksia. Hiukset on ohuet ja lasimaiset. Nyt olkapäille tai vähän yli. Tykkään pitkistä kyllä. Silmälasit on. Pelkään että kadun ja näytän mieheltä. Kestää ikuisuuden kasvattaa takas. Kasvot on vinoneliön malliset. Kertokaas kokemuksianne, tykkäsittekö te, kaduitteko, hyvää, huonoa malliehdotuksia...
Kommentit (88)
Ihana ajatus. Toivottavasta kananperse kampaus, niinkuin täällä ylipainoisilla tätinaisilla
Ajoin pitkät hiukset siiliksi, siitä on nyt yli vuosi ja oon ajanut ne tässä ajassa muutaman kerran lyhyeksi, ku se tunne on vaan paljon mukavampi. Jos olisin tienny miltä lyhyet hiukset tuntuu, olis ollut paljon helpompi päättää
Vierailija kirjoitti:
Ihana ajatus. Toivottavasta kananperse kampaus, niinkuin täällä ylipainoisilla tätinaisilla
Kiitos vinkistä, mutta kananpersemallia en ole ajatellut. En ole myöskään ylipainoinen. Enkä tätikään. Sinä oot varmaan mies..
Itse en leikkauttaisi, jos hiukset ovat hyväkuntoiset. Pitäisin sen pikuisena, että saa laitettua välillä kiinni.
Se on perinteinen kun nainen ylittää 40 rajapyykin. Hiukset lyhyiksi. Voi weetu.
Joo muutut mieheksi kun leikkaat hiukset lyhyiksi. Ja ikää oli 4 vee?
Hiukset kasvaa takaisin. Aina voi kokeilla. Paitsi jos sitten vaikka muuttuukin mieheksi, parempi ehkä olla kokeilematta. Nauraa vielä naapurin koiratkin sulle.
Mitä täällä äijät länkyttää, teiltä mitään kysytty vaan naisten kokemuksia. Kattokaa vaan ukot omaa päätänne, tuskinpa sekään niin sexy on.
Itse olen pitänyt vuositolkulla pitkiä hiuksia. Sitten leikkasin itse aivan sellaisen lyhyen malin itselleni enkä tykännyt lainkaan. Hiukset rasvoittuivat nopeasti, enkä ottanut lyhyttä mallia omakseni. Olin niin onnellinen kun sain kasvatettua pörrini takaisin tuonne alaselkään asti. Jos leikkaan joskus vielä lyhyeksi, niin sellainen polkkamalli, hiukset ylettyvät korvien alle malli ehkä, mutta ei ikinä enää tuollaista lyhyttä.
Ei ollut minun juttuni.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi olla naisellinen. On sitten pitkä tai lyhyt tukka.
Toisten naisten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en leikkauttaisi, jos hiukset ovat hyväkuntoiset. Pitäisin sen pikuisena, että saa laitettua välillä kiinni.
On hyväkuntoiset. Tosi ohuet ja lasimaiset kylläkin.
Veikkaan, että intoilet pari viikkoa uudesta, lyhyestä kampauksesta. Sitten alkaa hiljalleen kaduttaa ja harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on perinteinen kun nainen ylittää 40 rajapyykin. Hiukset lyhyiksi. Voi weetu.
Äläkä unohda ylipainoa, legginssejä ja tunikaa.
Tukkajumala kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisten naisten mielestä.
Niiltä kysyttiinkin. Kyllä miehilleen olis peiliin katsomisen paikka, mutta ettehän te semmosta tajua, naisille kyllä sanotaan millainen tulisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kananpersetukka on parhautta! 😍
Tunnen monta naista jolla lyhyt tukka näyttää todella hyvältä. Siitähän ei palstan ulisijat tykkää, koska nainen on nainen heidän mielestään vain pitkillä hiuksilla ja koko maailman ensisijainen tehtävä on miellyttää heitä. Mutta kenenkään järkevän ihmisen ei kannata heistä välittää. Jos tekee mieli niin kokeile!
Muut naiset lähtökohtaisesti kehuvat kaikkia ulkonäkömuutoksia, joiden seurauksena muutut epäkiinnostavammaksi miesten silmissä. Kilpailu ja kateus vähenee. Mutta kuuntele toki heitä, se vahvistaa ystävyyttänne ja luottamusta.