Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin muutta johonkin korpeen. Mulle riitti.

Vierailija
01.01.2022 |

En vaan jaksa enää ihmisiä. Ihmisten ahneutta. Itsekyyttä. Törkeyttä. Kaikki vaan huijaa toisiaan ristiin rastiin. Kaikki vaan haluaa rahaa, rahaa ja enemmän rahaa. En haluaisi olla missään tekemisissä ihmisten kanssa. Eläisin vaan yksin jossain mökissä. Jossain. Ja kuolisin pois.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sinä itse. Olet ihminen sinäkin.

Vierailija
2/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan tänne ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä!

Vierailija
4/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kaupungissakin elää helposti olematta (henkilökohtaisesti) tekemisissä ihmisten kanssa. Kaikki palvelut saatavilla ja on helppo toimia anonyymina. Tosin Suomessa Hki taitaa olla ainut riittävän iso kaupunki tällaiseen, mutta toimii minulle täydellisesti! Toiseksi, ihmiset ei muutu riippuen siitä, missä SINÄ asut. Voit aina valita seurasi ja suhtautumistapasi. Itse olen valinnut välinpitämättömyyden sen suhteen, millaisia muut ovat.

t. toinen, joka ei halua olla ihmisten kanssa tekemissä

Vierailija
5/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on vahvasti ja usein tuollainen tunne nykyään. Haluaisin muuttaa jonnekin Ilomantsiin tai muuhun ”korpeen”. Olen jo sen verran edistynyt, että jätin pääkaupunkiseudun taakse. Päivääkään en ole sinne kaivannut.

Vierailija
6/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla on huomattavasti rauhallisempi elämänmeno. Stressi tappaa nopeasti, leppoisasti tänne vaan.

Vierailija
7/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi maallakin olla ikäviä ihmisiä.

Vierailija
8/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun ulkomailla miljoonakaupungissa. Koskaan ei ollut näin vapaa ja anonyymi olo Suomessa. Kukaan ei kyttää.

Vierailija
9/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää? Syrjäseudulta saa mökkejä lähes ilmaiseksi ja löytyy vuokrallekin pikkurahalla. Saa elellä rauhassa eikä naapureita näköetäisyydellä, ja jos hyvin sattuu voi löytää ystävikseen ihmisiä jotka poikkeavat tuosta mielikuvastasi. Minulle kävi niin kun muutin syrjäkylälle, myös luotto ihmisiin palautui.

Vierailija
10/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Samaa mieltä.

Itse olen aloittanut jo turhien ihmissuhteiden karsinnan. Olen lopettanut turhan höpöttämisen naapureiden kanssa. Ja lenkille menen kiertotietä jotta vältyn ihmisten kohtaamisista. Muutama raskas tyyppi jää aina keskustelemaan kanssani mutta nyt sekin ongelma ratkottu.

Meillä on vielä ihan outo suku mutta se selittyy ADHD ja ADD - diagnooseilla.

Mutta heidän kanssa olen tekemisissä vain kun pakko.

Vierailija
11/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöt, te olette itse myös niitä ”ihmisiä”. Ette voi sanoa että ihmiset on hirveitä, ja ylentää itsenne sellaiseksi joka muka ei ole. Ajattele, että joku muu ihmisvihaaja vihaa juuri sinua??

Tajuaako kukaan miten kurja maailmasta tulee jos kaikki ajattelee noin?

Haluan sanoa vain sen että ajatukset muovaavat todellisuuden. Mä aloin tietoisesti ajatella että ihmiset on IHANIA. Ja kas, sen jälkeen alkoi tulla kokemuksia ihanista ihmisistä.

Vierailija
12/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää? Syrjäseudulta saa mökkejä lähes ilmaiseksi ja löytyy vuokrallekin pikkurahalla. Saa elellä rauhassa eikä naapureita näköetäisyydellä, ja jos hyvin sattuu voi löytää ystävikseen ihmisiä jotka poikkeavat tuosta mielikuvastasi. Minulle kävi niin kun muutin syrjäkylälle, myös luotto ihmisiin palautui.

Mutta valitettavasti näissä pienissä kylissä voidaan kyllä juoruta uudesta asukista.

Eli mielummin johonkin syrjään josta löytyy läheltä isompi paikkakunta.

Olin nimittäin töissä pienellä paikkakunnalla ja meinasi mennä hermot kun kuuntelin työkaverien juoruja kyläläisistä,

Vierailija
13/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta valitettavasti näissä pienissä kylissä voidaan kyllä juoruta uudesta asukista.

Eli mielummin johonkin syrjään josta löytyy läheltä isompi paikkakunta.

Olin nimittäin töissä pienellä paikkakunnalla ja meinasi mennä hermot kun kuuntelin työkaverien juoruja kyläläisistä,

Se juoruilu johtuu siitä, kun kylät ovat muodostuneet siten että tilasta on lohkaistu tontti tyttärelle tai pojalle, ja tätä on jatkunut sukupolvien ajan. Puoliso on haettu muualta, mutta asumaan on tultu kodin lähelle. Siellä on serkkuja, sisaruksia, tädin pojan entinen vaimo, vaareja, mummoja, isotäti jne. Eli niistä jotka ovat sukua ja tuntevat toisensa puhutaan, mutta ei niinkään vieraasta. Ulkopuolinen saa yleensä olla rauhassa, ja voi olla jopa vaikea päästä yhteisöön kuuluvaksi. 

Vierailija
14/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmöt, te olette itse myös niitä ”ihmisiä”. Ette voi sanoa että ihmiset on hirveitä, ja ylentää itsenne sellaiseksi joka muka ei ole. Ajattele, että joku muu ihmisvihaaja vihaa juuri sinua??

Tajuaako kukaan miten kurja maailmasta tulee jos kaikki ajattelee noin?

Haluan sanoa vain sen että ajatukset muovaavat todellisuuden. Mä aloin tietoisesti ajatella että ihmiset on IHANIA. Ja kas, sen jälkeen alkoi tulla kokemuksia ihanista ihmisistä.

Mä suhtaudun ihmisiin ja ylipäätään elämään lähtökohtaisesti positiivisesti, ja tunnenkin mielestäni paljon mukavia ihmisiä. Silti mulla on vähän samoja ajatuksia kuin ap:lla, tottahan se on että ihmiset yleisesti huijaa yms. ja ei voi tietää kehen luottaa. Eikä minua haittaa jos joku ihmisvihaaja vihaa minua, ja ymmärrän jos joku pitää minua kauheana ihmisenä, en ajattele että minä yksin olisin parempi kuin muut.

Vierailija
15/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla ne vasta ilkeitä on, tiedetään kaikki toistensa asiat, juorutaan, valehdellaan, kiusataan yhdessä muita, jos oot muualta kotoisin, oot varmasti silmätikku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan