Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullu kissa.

Vierailija
20.04.2015 |

Miesystävän katti kiusaa mua. Tekee ihme hyppyjä päälleni. Muutenkin käyttäytyminen kanssani on röyhkeää. Raapii kenkiäni ja varastaa ruuat lautaseltani. Miehen ollessa paikalla on niin kiltti. Hitsi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekee tuota mustasukkaisuuttaan :)

Minun katti puri poikaystävääni aina peiton alta pilkistävään varpaaseen ja teki muutakin jäynää. Nyt on eletty kaikki saman katon alla jo 13 vuotta ja ystävyyssuhde miehen ja ex-terroristi -katin välillä on mitä parhain.

Vierailija
22/30 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala lahjomaan sitä. Kaikki tuntemani kissat on hulluna Lidlin lihatikkuihin (löytyy kissanruokaisast.) Annat sellasen joka päivä niin on kissa kaveria. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirritappelu pystyyn!

Käytä naisellisia aseitasi. Näytä kissalle mistä kana pissii.

Vierailija
24/30 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelli sitä vähän, herkkuja...;) ja lässytä!

Vierailija
25/30 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vihaa. Se on vaan mustis.

Jos yrittää viedä jotain lautaselta, niin sähise sille / taputa käsiä yhteen tms. Kissaa pitää osata kieltää. Kenkien raapiminen voi olla, että haluaa vain merkata vieraat kengät reviirillään. Kissat merkkaavat reviiriään raapimalla. Tuo hyppyjuttu jäi kummastuttamaan. Siis miten hyppii päälle? Yrittääkö tulla syliin?

Suosittelisin sua leikkimään sen kanssa. Kissan luottamus voitetaan leikittämällä.

Vierailija
26/30 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjonta tosiaan auttaa. Tunnistan nro 13 kertoman käytöksen. Meillä se kesti pari vuotta. Minua ei koskaan purtu varpaasta ja olin palvonnan kohde. Jos lähdin kauppaan, alkoi asunnosta älytön mouruna-metakka ja katti istuskeli oven takana odottamassa kuin koira. Ulkona kulki perässä kuin koira ja kasvimaallakin kitkettiin porkkanat yhdessä, samoin kalassa istui keulassa pelastusliivit päällä. Sen sijaan  "tunkeilija"poikaystävää kylläkin sai tuntea mustasukkaisen leidin raivon ja häntä purtiin varpaasta, jos kehtasi kääntää kylkeä sängyssä, minä sain kääntyillä ihan vapaasti..... Lisäksi sähistiin, paskannettiin  ja kustiin miehen kenkään, ja liittyivät aina johonkin tilanteeseen, kuten ulossulkemiseen makkarista ja jokunen kerta tuli kynnestäkin. Huom. erittäin sisäsiisti kissa, koskaan ei mitään ylläreitä missään muualla. Vahingossakaan ei minun kenkään, aina miehen ja minua ei huitaissut koskaan. Lahjonta tepsi (tosin ei täysin) tässäkin tapauksessa. Kuoli 17-vuotiaana ja viimeisenä vuotenaan armollisesti istui miehen sylissä. Sen sijaan lapset oli kissalle vallan ok ja niiden syliin mentiin puskien, kehräten ja karheita kissanpusuja jaellen. Eikä ikinä raapaissut lapsia, väisti aina.

Vierailija
27/30 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa leikkiä. Kissalle hauskimpia leikkejä on just vaaniminen ja hyökkäys, ja sitten pakoon. Peiton alta pilkistävät varpaat on just sopiva leikkisaalis. Minusta on aamulla kiva herätä siihen, kun kisu taputtelee tassuillaan varpaita. Vähän käyttää knsiä, muttei tosissaa. 

Vierailija
28/30 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:10"]Ei se vihaa. Se on vaan mustis.

Jos yrittää viedä jotain lautaselta, niin sähise sille / taputa käsiä yhteen tms. Kissaa pitää osata kieltää. Kenkien raapiminen voi olla, että haluaa vain merkata vieraat kengät reviirillään. Kissat merkkaavat reviiriään raapimalla. Tuo hyppyjuttu jäi kummastuttamaan. Siis miten hyppii päälle? Yrittääkö tulla syliin?

Suosittelisin sua leikkimään sen kanssa. Kissan luottamus voitetaan leikittämällä.
[/quote]Ei yritä syliin. Ottaa vauhdin makkarista ja hyppää päälleni kun istun sohvalla. Sitten taas makkariin ja uusiksi. Ap

Vierailija
29/30 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelästyn aina yhtä paljon. Tavallaan onhan se hauskaakin. Mutta miehen kotona ollessa katti vain nukkuu kopassaan. Ap

Vierailija
30/30 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:00"]Ala lahjomaan sitä. Kaikki tuntemani kissat on hulluna Lidlin lihatikkuihin (löytyy kissanruokaisast.) Annat sellasen joka päivä niin on kissa kaveria. ;)
[/quote]koitan tuota. Menen muutenkin Lidl:iin. Ao

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi