Minulla ei ole kunnon nännejä :(
Jotenkin häpeän rintojani, sillä ne ovat vain sileät pallot ilman kunnon nännejä :( Ehkä se ei täysin epänormaalia ole, mutta ei liene kovin tavanomaistakaan :(
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan nännipihat eivät ole ruskeat ja/tai isot niin kaikki hyvin
Päinvastoin. Isot ja ruskeat nännipihat kun silmien eteen ilmestyy, niin samantien on kalu kuin pesäpallomaila.
Ei liene olemassa tissejä, jollaisista ei joku - monikin - mies unelmoisi! :)
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Synnytyssairaalassa eivät millään käsittäneet, ettei vauva saa tisseistäni minkäänlaista otetta ja mikään nännikumi ei pysynyt, vaan jäi jumiin vauvan suuhun. Eivät silti tajunneet. Kolme lasta ja kaikkien kohdalla sama. Synnytyssairaalassa eivät ymmärtäneet.
Onnistuiko imetys kaikkien lasten kohdalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Synnytyssairaalassa eivät millään käsittäneet, ettei vauva saa tisseistäni minkäänlaista otetta ja mikään nännikumi ei pysynyt, vaan jäi jumiin vauvan suuhun. Eivät silti tajunneet. Kolme lasta ja kaikkien kohdalla sama. Synnytyssairaalassa eivät ymmärtäneet.
Onnistuiko imetys kaikkien lasten kohdalla?
Osaatko lukea?
Teippaa tupakinfiltterit tisseihin.
Mulle tuli kunon nännit vasta imetyksen myötä. Aiemmin olivat pehmeät ja sileät.
Mulla oli laakeat rinnanpäät, jouduin alkuun käyttämään imetyskumia. Kyllä se imetys teki tehtävänsä, nykyisin mulla on nisät.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli kunon nännit vasta imetyksen myötä. Aiemmin olivat pehmeät ja sileät.
Saanks nähdä? Pliis
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi epäselväksi että ymmärsikö ne siellä sairaalassa?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta imetykseen. Rintakumi voi olla apuna. Vauvan imuote on joskus pieni eli pitää vaan opettaa vauvalle oikea ote. Imetyksen tuki ry on olemassa, sieltä voi pyytää imetysapua, ihan kotiin asti voidaan tulla ohjaamaan.
Saa niissä pigmenttiä olla. Pitkää nänniä hyvä imeä.
Mää oon venyttänyt mun nännejä sellaisilla nännipumpuilla. Miehet tykkää, kun ovat sellaiset kunnon nöpöt
Niin... ja mää oon muuten mies ;) Googlettele!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta imetykseen. Rintakumi voi olla apuna. Vauvan imuote on joskus pieni eli pitää vaan opettaa vauvalle oikea ote. Imetyksen tuki ry on olemassa, sieltä voi pyytää imetysapua, ihan kotiin asti voidaan tulla ohjaamaan.
Kyllä vaikuttaa. Olen yrittänyt kaikkeni neljän lapsen kanssa. Turha syyllistää ketään. Mikään apuväline sun muu ei auttanut. Kolmannen kohdalla yksi kokenut kätilö sanoi että sulla sisäänpäin kääntyneet nännit, että jos imetys vaikeaa niin tuttipullot on keksitty. Kiitos sille henkilölle. Loppui oma syyllistäminen.
Minulla taas on kunnon törrönännit. On kuulkaas miehet ollu aina niihin hulluina.
Vierailija kirjoitti:
Yletytkö imemään omia nännejäsi?
näin treenasin omani isoiksi.
Ei vauva välitä jos äidillä on ruskeat tai isot nännipihat ja jos mies välittää, hänet voi ajaa pois vuoteestaan ja ottaa paremman tilalle.