Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla ei ole kunnon nännejä :(

Vierailija
01.01.2022 |

Jotenkin häpeän rintojani, sillä ne ovat vain sileät pallot ilman kunnon nännejä :( Ehkä se ei täysin epänormaalia ole, mutta ei liene kovin tavanomaistakaan :(

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan nännipihat eivät ole ruskeat ja/tai isot niin kaikki hyvin

Ei vauva välitä jos äidillä on ruskeat tai isot nännipihat ja jos mies välittää, hänet voi ajaa pois vuoteestaan ja ottaa paremman tilalle. 

Vierailija
22/35 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan nännipihat eivät ole ruskeat ja/tai isot niin kaikki hyvin

Päinvastoin. Isot ja ruskeat nännipihat kun silmien eteen ilmestyy, niin samantien on kalu kuin pesäpallomaila.

Ei liene olemassa tissejä, jollaisista ei joku - monikin - mies unelmoisi! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Synnytyssairaalassa eivät millään käsittäneet, ettei vauva saa tisseistäni minkäänlaista otetta ja mikään nännikumi ei pysynyt, vaan jäi jumiin vauvan suuhun. Eivät silti tajunneet. Kolme lasta ja kaikkien kohdalla sama. Synnytyssairaalassa eivät ymmärtäneet.

Onnistuiko imetys kaikkien lasten kohdalla?

Vierailija
24/35 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Synnytyssairaalassa eivät millään käsittäneet, ettei vauva saa tisseistäni minkäänlaista otetta ja mikään nännikumi ei pysynyt, vaan jäi jumiin vauvan suuhun. Eivät silti tajunneet. Kolme lasta ja kaikkien kohdalla sama. Synnytyssairaalassa eivät ymmärtäneet.

Onnistuiko imetys kaikkien lasten kohdalla?

Osaatko lukea?

Vierailija
25/35 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippaa tupakinfiltterit tisseihin.

Vierailija
26/35 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kunon nännit vasta imetyksen myötä. Aiemmin olivat pehmeät ja sileät.

Vierailija
27/35 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli laakeat rinnanpäät, jouduin alkuun käyttämään imetyskumia. Kyllä se imetys teki tehtävänsä, nykyisin mulla on nisät.

Vierailija
28/35 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli kunon nännit vasta imetyksen myötä. Aiemmin olivat pehmeät ja sileät.

Saanks nähdä? Pliis

Vierailija
29/35 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle jäi epäselväksi että ymmärsikö ne siellä sairaalassa?

Vierailija
30/35 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta imetykseen. Rintakumi voi olla apuna. Vauvan imuote on joskus pieni eli pitää vaan opettaa vauvalle oikea ote. Imetyksen tuki ry on olemassa, sieltä voi pyytää imetysapua, ihan kotiin asti voidaan tulla ohjaamaan.

Vierailija
31/35 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa niissä pigmenttiä olla. Pitkää nänniä hyvä imeä.

Vierailija
32/35 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon venyttänyt mun nännejä sellaisilla nännipumpuilla. Miehet tykkää, kun ovat sellaiset kunnon nöpöt

Niin... ja mää oon muuten mies ;) Googlettele! 

Vierailija
33/35 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta imetykseen. Rintakumi voi olla apuna. Vauvan imuote on joskus pieni eli pitää vaan opettaa vauvalle oikea ote. Imetyksen tuki ry on olemassa, sieltä voi pyytää imetysapua, ihan kotiin asti voidaan tulla ohjaamaan.

Kyllä vaikuttaa. Olen yrittänyt kaikkeni neljän lapsen kanssa. Turha syyllistää ketään. Mikään apuväline sun muu ei auttanut. Kolmannen kohdalla yksi kokenut kätilö sanoi että sulla sisäänpäin kääntyneet nännit, että jos imetys vaikeaa niin tuttipullot on keksitty. Kiitos sille henkilölle. Loppui oma syyllistäminen.

Vierailija
34/35 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on kunnon törrönännit. On kuulkaas miehet ollu aina niihin hulluina.

Vierailija
35/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yletytkö imemään omia nännejäsi?

näin treenasin omani isoiksi.