Anopilta joululahjaksi jalkavoide
Kommentit (40)
No ei toi ihan huono lahja ole.
Oletan, että on avaamaton kuitenkin?
Mä olen. varmaan tyhmä, mutta sait mielestäni hyvän lahjan.
Että sait lahjan.
Hitto, että jollain on elämä vaikeaa🙄😂
Isot mustat miehet auttelevat mielellään vanhempia rouvia ummetuksen hoidossa.
Sain kerran huopapohjalliset kokoa 43. Ne kuulemma olis voinut leikata sopiviksi. Oma kengänkoko on 37.
No mä sain kanssa. Eipä tuossa mitään, käyttöön menee. Puoliso sai läppärin. Heidän perheessä toimitaan näin, omat lapset saa kalliit lahjat ja puolisot jotain pientä ja olen tottunut asiaan. Mun äiti osti mulle&puolisolle saman suuruiset lahjakortit urheilutarvikeliikkeeseen. Puoliso vähän kakistelee edelleen tämän asian kanssa ja sitä harmittaa mun pienet lahjat (varsinkin kun mun puolella ollaan tasapuolisia), mutta minä olen aikuinen eikä lahjat oo joulussa se juttu muutenkaan.
Mä sain läheiseltä ystävältä lahjaksi voiteita, mm. jalkavoiteen ja olin iloinen. Se olikin todella hyvä jalkavoide. Ja hintava.
Mieluummin kunnollinen jalkavoide kuin suklaata tai turhaa rojua.
Mitäkö ajatella.?
Olisin hyvin tyytyväinen. Tulisi varmasti käytettyä, ei ole niin tarkkaa kuin muiden ”voiteiden” kanssa.
Mutta;
Mikä tälläinen kysymys taas on? Ole luuhka hyvilläsi, että edes sait jotain. Et kyllä tuota menoa varmaan ensi vuonna saa anopiltasi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sain kerran huopapohjalliset kokoa 43. Ne kuulemma olis voinut leikata sopiviksi. Oma kengänkoko on 37.
I think we have the winner!
En ymmärrä miksi jalkavoide olisi anopilta huono lahja?
Eipä antanut sulle naamarasvaa, ettet luulisi, että olet anopin mielestä sen tarpeessa. Jalkavoide on viestiltään neutraali.
Vierailija kirjoitti:
Etkö tuota ole tiennyt? Pohjallisissa on usein juurikin tuo, että ne leikataan itse oikeaan kokoon. Mitäs ihmeellistä tuo.
Olisin tykännyt jalkavoiteesta, mulla on tosi kuivat jalat.
Vieläkö jossain aikuiset ihmiset ostaa toisilleen turhaa tavaraa josta jokainen mielensä pahoittaa?? Meillä tuo älyttiin lopettaa jo 20v sitten. Ei siinä ole mitään järkeä koska kirppikselle tai kierrätykseen ne kuitenkin menee. Muistetaan ja lahjotaan vain tasakymmeniä synttäreitä ja silloinkin hankitaan sitä mitä päivänsankari oikeasti haluaa tai annetaan rahana. Lapset on asia erikseen.
Ajattelisin että sen piti varmaan ostaa käsivoide tai kasvovoide, mutta höperyyksissä osti väärän tuubin...
Tai
Sitten edellisen lisäksi että hänen piti ostaa itselleen käsivoide tai kasvovoide, mutta koska osti vahingossa jalkavoiteen, päätti päästä siitä eroon laittamalla sen joululahjaksi.