Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvaitsevainen perussuomalaisia äänestänyt vastailee hetken

Vierailija
20.04.2015 |

Jos on kysyttävää

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä "suvaitset"?

Vierailija
2/20 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh eli olet sellainen ihminen joka tajuaa Soinin maahanmuuttopolitiikan, joka poikkeaa näiden huutelijoiden politiikasta? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä persua äänestit ja miksi :) ?

Vierailija
4/20 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsen erilaiset ihmiset ja mielipiteet, vaikken samaa mieltä olisikaan. En esim. hauku ketään, vaan pyrin välittämiseen ja kannustamiseen. Olen maahanmuuttokriittinen, enkä näe em. näkemysten välillä mitään ristiriitaa.

Vierailija
5/20 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikää huutelija, mutta en hyväksy huutelemista myöskään meitä kohtaan.

Ap, joka kirjoitti siis myös viestin 5

Vierailija
6/20 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:27"]

Ketä persua äänestit ja miksi :) ?

[/quote]

Äänestin nuorta uutta ehdokasta, joka on myös opiskelijakolleegani :)

Vierailija
7/20 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ! Menikö läpi ?

Vierailija
8/20 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:58"]Jos on kysyttävää
[/quote]
Miksi luulet, että sinun suvaitsevuutesi kiinnostaa, kun äänestät perussuomalaisia, jotka eivät ole suvaitsevaisia (haluavat mm. kumota tasa-arvoisen avioliittolain)?

Vierailija
9/20 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:58"]Jos on kysyttävää
[/quote]
Miksi luulet, että sinun suvaitsevuutesi kiinnostaa, kun äänestät perussuomalaisia, jotka eivät ole suvaitsevaisia (haluavat mm. kumota tasa-arvoisen avioliittolain)?
[/quote]
Tuskinpa siihen keskittytään tällä vaalikaudella...

Vierailija
10/20 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä perussuomalaisten leikkaussuunnitelmista?

Vierailija
11/20 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:39"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:58"]Jos on kysyttävää [/quote] Miksi luulet, että sinun suvaitsevuutesi kiinnostaa, kun äänestät perussuomalaisia, jotka eivät ole suvaitsevaisia (haluavat mm. kumota tasa-arvoisen avioliittolain)?

[/quote]

Ei ole mitään minun suvaitsevaisuutta tai sinun. Kuten sanoin, ihmisiä on monenlaisia monenlaisine mielipiteineen. Jos haluamme toimia tässä maailmassa, meidän täytyy edes jollain tasolla hyväksyä se. 

Tiesitkö, että tiedän homoseksuaaleja, jotka kannattaa tasa-arvoista avioliittolakia JA äänesti ps? Maailma ei ole niin mustavalkoinen. Varmaan jokainen meistä ihmisistä voi löytää joka puolueesta sekä hyviä että huonoja puolia.

Ja ehdokas jota äänestin meni läpi :)

Ap

Vierailija
12/20 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:18"]Mitä sinä "suvaitset"?
[/quote]

Mä en nyt ihan ymmärrä noita sun lainausmerkkejä?

Vierailija
13/20 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:45"]

[/quote]

En ole kaikilta osin samaa mieltä. Esimerkiksi olen sitä mieltä, että mikäli maahanmuuttoa halutaan rajoittaa, ei ole oikein leikata kehitysavusta. Tai ainakin se tulisi tehdä maltillisesti, onhan taloustilanne mikä on. Mutta kyllähän meidän täytyy muita jollain tavalla auttaa, ei voi kaikkea viedä pois. Soini peräänkuuluttaa jokaisen omatunnolla olevaa vastuunkantoa, mutta tuskin uskoo itsekään siihen, että se toimisi? Siis ihan realisesti. Olen siinä kyllä samaa mieltä, että parempi olisi jos ihmiset saisivat valita kohteensa ja omatoimisesti auttaa. Siitä on monenlaista hyötyä, mutta aika idealististahan tuo on...

Vierailija
14/20 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:57"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:45"]

[/quote]

En ole kaikilta osin samaa mieltä. Esimerkiksi olen sitä mieltä, että mikäli maahanmuuttoa halutaan rajoittaa, ei ole oikein leikata kehitysavusta. Tai ainakin se tulisi tehdä maltillisesti, onhan taloustilanne mikä on. Mutta kyllähän meidän täytyy muita jollain tavalla auttaa, ei voi kaikkea viedä pois. Soini peräänkuuluttaa jokaisen omatunnolla olevaa vastuunkantoa, mutta tuskin uskoo itsekään siihen, että se toimisi? Siis ihan realisesti. Olen siinä kyllä samaa mieltä, että parempi olisi jos ihmiset saisivat valita kohteensa ja omatoimisesti auttaa. Siitä on monenlaista hyötyä, mutta aika idealististahan tuo on...

[/quote]

Eli siis jompikumpi, ei olisi mielestäni oikein sekä leikata rajusti kehitysapua ja rajoittaa maahanmuuttoa. Jonkin tasoinen leikkaus voisi olla ok, nyt kun on pakko leikellä sieltä sun täältä.

Ap

Vierailija
15/20 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap menee hoitamaan sairasta lastaan... Palailen myöhemmin, jos keskustelua syntyy! :)

Vierailija
16/20 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen ehdokkaasi on :) ? 

Vierailija
17/20 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kolleega" ja "realisesti"
Ei kysyttävää

Vierailija
18/20 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on valehtelija, ellei äänestänyt Juvosta (okei, tai Packalenia). Muita persuja ei suvaitsevaiset, empatiakykyiset ja fiksut ihmiset äänestä.

Vierailija
19/20 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 10:07"]

"Kolleega" ja "realisesti" Ei kysyttävää

[/quote]

Jep. Ja on mun tekstissä muitakin kirjoitusvirheitä, mm. kaikki pilkut eivät ole kohdillaan, siitä vaan etsimään ja arvostelemaan, jos siitä tulee parempi fiilis. Olen kuitenkin normaalit maturiteetit läpäissyt ym. Et on joskus ollut aika, jolloin osasin vielä kirjoittaa.

Ap

Ap

Vierailija
20/20 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse kysyisit itseltäsi ? Minkälaisia kysymyksiä toivoisit saavasi ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä