Babyshowereille tarjottavaa kun odottava seuraa sokereita?
Hyviä ideoita mitä tarjota Babyshowereissa joiden juhlakalu-äiti seuraa sokereita eikä saa siis niitä syödä?
Ainakin itse teen ruokaisan salaatin ja sivuun hummusta, mutta mitä herkkua tuolla voisi tarjoilla?
Kommentit (12)
Tehkää se mahakakku, joka vedetään veitsellä halki suolaisena.
Käytä sokerin sijaan sokerin korvikkeita. Kuin yksinkertainen olet?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:47"]
Ja laittoi sut järjestään LOL.
[/quote]
Ei kai juhlakalu järjestä noita juhlia itse? Kaverithan sen järjestävät.
ei saa syödä hiilareita (ei mitään jauhoja paitsi ruista), ei sokeria, ei hedelmiä... olen yksinkertainen, sori.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:53"]
Kuin yksinkertainen olet?
[/quote]
Onko sulla jo menkat alkaneet vai vieläkö menee pari päivää?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:54"]ei saa syödä hiilareita (ei mitään jauhoja paitsi ruista), ei sokeria, ei hedelmiä... olen yksinkertainen, sori.
[/quote]
No kato kun kaupassa on yleensä jauhoillekkin saatavilla korvikkeet. Olet YK.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:53"]https://www.google.fi/search?q=vagina+cake&rlz=1Y3NDUG_fiFI546FI546&espv=1&source=lnms&tbm=isch&sboxchip=Kuvahaku&sa=X&ei=_rorVeHVGIeGywPgk4GoAg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=962&bih=601
Käytä sokerin sijaan sokerin korvikkeita. Kuin yksinkertainen olet?
[/quote]
Makeutusaineita ei sais syyä raskaudenaikana. Kuinka yksinkertainen sä olet!
Mitä korvikkeita voi käyttää jauhojen sijaan? Nyt alkoi kiinnostaa!
Mä suosittelen, että laitatte jotain ihan kunnon ruokaa, joka maistuu juhlakalulle. Jälkkäriksi voi olla vaikka smoothieita.
Ei hiilareiden syöminen ole kiellettyä missään diabeteksessa.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:47"]Tehkää se mahakakku, joka vedetään veitsellä halki suolaisena.
[/quote]
En ikinä pystyis leikkaamaan sellaista kakkua. Tuntuisi että sieltä purskahtaa sisukset pihalle. Yök!!
eikö mitäään idiksiä?