Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tällaisesta työkaverista?

Vierailija
18.09.2006 |

On siis jatkuvasti sairaslomalla. Milloin lämpöilyn, pääkivun, sydänoireitten ja milloin minkäkin takia. Varmaan pisin yhtenäinen jakso minkä ON OLLUT töissä on 4pv.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottaisin hänelle pikaista paranemista!

Vierailija
2/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä tuosta nyt sitten pitäisi olla? Kuuluuko toisten sairastelut muille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia mulkkuja työkavereita kuin AP. Mitä sä toisten sairaudesta otat ongelmia ? Vituttaako olla töissä ?

Olet aika asenne ongelmainen itse.

Vierailija
4/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haluan vielä selventää et tää tyyppi on työmarkkina tuella duunissa.

Vierailija
5/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi ap:lle tehdä hyvää olla itse saikulla pari-kolme viikkoa! tuo ei nimittäin voi olla tervettä epäillä sairasta työkaveriaan asenneongelmasta..

Vierailija
6/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos ap kokee olevansa ylityöllistetty!

Vierailija
7/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneks kohta on ohi tuo puol vuotta jos sais vaikka reippaamman kaverin. Joka ei toiv. sairastelew.

Vierailija
8/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on oikea ongelmasi, ap?

Vierailija
9/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi talvi aivan hirveä keuhkokuume-kierre, olin varmaan aina välissä joku 2-3 viikkoa terveenä, ja sitten taas iski. Mietinpä silloin, että jos olisin ollut töissä (olen siis kotiäiti), niin en kovin montaa päivää olisi voinut töissä sen talven aikana käydä. Ja olisi kyllä ollut todella inhottavaa, jos sen sairauden lisäksi vielä työkaverit olisi alkanut mulkoilemaan :-(.

Vierailija
10/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sairas eikä pysty tulemaan töihin, mutta ei ole vielä tarpeeksi sairas eläkkeelle, niin minkäs teet. Pakko olla duunissa sen minkä voi jos siitä ap tapainen kyylä vetää herneet nenään, niin voi voi.

Toivottavasti ap ei tule sellaista sairautta esim syöpää, että oireet eivät ole selviä vaan esim tuollaista kuumeilua ja sydämmestä ottamista.

Vierailija
11/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyl se väkisin tulee mieleen kun on työmarkkinatuella ja jatkuvasti sairaana et olisikohan ihan oikeesti sairas!

Vierailija
12/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkaa turhautumistaan työkaveriin, sen sijaan että tekisi itse asialle jotain!

Vierailija
13/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinun tarvitse moisia asioita pohtia.

Vierailija
14/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko te nyt ymmärrätte? Puhuu ne päivät kun töissä sattuu olemaan ryyppy bileistä. Ja muuten ei noita rahoja sais koska ei ole ammattia. -ap-

Vierailija
15/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ole minun työkaverini. Itse olin viime talvena ehkä viikon kaks putkeen töissä ja sitten taas saikulle. Ennenkuin syy selvisi, niin siihen meni 5 kk. Työkaverit ja työnantajani olivat kannustavia ja patistivat tutkimuksiin. Työterveyshoitajani tuli kotiin oikein katsomaan vointiani. En päässyt nimittäin ylös edes sängystä.

Vierailija
16/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pidemmälle jatkat viestittelyä, sitä enemmän minusta tuntuu siltä että joko a) haluat provosoida tai b) sinulla on itselläsi vakava ongelma, ei työkaverillasi!

Vierailija
17/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lääkäri ?

Jos päällisin puolin on terveen näköinen, niin ei se vielä kaikkea kerro.

Vierailija
18/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa kirjoittamaan, pöntöt.

Vierailija
19/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on pois jatkuvasti. Ja jonkunhan ne on työt hoidettava. Tilalle ei oteta ketään. Tapaus on vielä sellainen, et on " tahallaan" pois myös. Eli kun on " omia asioita" niin sit saikkua ja hoitelemaan vaan. Ei yritä salata minulta asiaa mitenkään, mut pomo ei tiedä totuutta.

Vierailija
20/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miten ihmeessä voit tietää että kyseessä on " perusterve tyyppi" ?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi