Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ostatte kauniita kotivaatteita?

Vierailija
01.01.2022 |

Anteeksi otsikko. Työssäni joudun käyttämään hyvin muodollisia vaatteita, jotka pitää ostaa tietyltä firmalta (jep, tiedän, hullua), enkä niissä viihdy työpäivän jälkeen. En kuitenkaan ole tyyliä "kuljen ympäriinsä pieruverkkareissa", joten tarvitsisin siis nättejä ja laadukkaita kotivaatteita. H&M ym. eivät kauheasti kiinnosta, sillä haluaisin vaatteen pysyvän nättinä useamman pesun ajan nukkaantumatta. En siis vastusta kyseistä firmaa lainkaan, mutta olen huomannut, että monen pikamuotiliikkeen vaatteet nukkaantuvat ym. hyvin helposti.

Mistä löydätte siis kauniita kotivaatteita? Paitoja ja housuja etsinnässä siis normaalikokoiselle 160 cm naiselle. Suurin osa varmasti siirtää työvaatteet kotikäyttöön, kun vaate menee huonoksi, mutta omissa työvaatteissani en todellakana halua iltaisin hengailla.

Kiitos paljon jo etukäteen! Ja anteeksi tyhmyyteni, mutta en ole todellakaan pysynyt mukana siinä, millaisia vaatekauppoja netissä ja kivijalkana nykyään on.

Kiitos!

N30

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa oikeasti kotonakin vielä hienostella sipsutella satiiniaamutakeissa..

Olen eri kuin aloittaja, mutta eikö satiiniaamutakin ja pieruperseverkkarin välissä oikeasti ole mielestäsi mitään?

R-collection, Puuvillatehdas ja NOSH ovat mielestäni hyviä.

Vierailija
2/40 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi ostaa ihan marketista? Siellä on kivoja, kun osaa etsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko antaa esimerkkejä? :) Itse en ainakaan Prismasta löydä mitään, täällä meidän lähi-Prismassa myydään lähinnä vain House-merkin vaatteita, enkä pidä niiden kokotaulukosta, sillä joudun ostamaan rintojen takia jokun XXL-vaatteen, joka sitten roikkuu kaikkialta muualta :/ Mutta mielelläni ostan kyllä marketista myös!

Ap

Vierailija
4/40 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa oikeasti kotonakin vielä hienostella sipsutella satiiniaamutakeissa..

Olen eri kuin aloittaja, mutta eikö satiiniaamutakin ja pieruperseverkkarin välissä oikeasti ole mielestäsi mitään?

R-collection, Puuvillatehdas ja NOSH ovat mielestäni hyviä.

Kiitos, tutustun noihin!

Ap

Vierailija
5/40 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt, jään seuraamaan.

Vierailija
6/40 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko antaa esimerkkejä? :) Itse en ainakaan Prismasta löydä mitään, täällä meidän lähi-Prismassa myydään lähinnä vain House-merkin vaatteita, enkä pidä niiden kokotaulukosta, sillä joudun ostamaan rintojen takia jokun XXL-vaatteen, joka sitten roikkuu kaikkialta muualta :/ Mutta mielelläni ostan kyllä marketista myös!

Ap

Citymarket. Ostin sieltä juuri tänään collegemekon. Käy katsomassa, minusta siellä on kivoja vaatteita. Sinne on juuri tullut uusia vaatteita ja sitten vanhojen mallien jämät ovat alennuksessa.

Vierailija
7/40 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Citymarket. Ostin sieltä juuri tänään collegemekon. Käy katsomassa, minusta siellä on kivoja vaatteita. Sinne on juuri tullut uusia vaatteita ja sitten vanhojen mallien jämät ovat alennuksessa.

Kiitos paljon vinkistä! :) Citymarket on vähän kauempana, kun ei täällä sijaitse Prisman vieressä, joten siellä ei tule niinkään käytyä, mutta nyt pitää piipahtaa! Kiitos paljon!

Ap

Vierailija
8/40 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton väliä mitä pidät kotona

Vierailija
9/40 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän vain mekkoja ja hameita, ja olen löytänyt tosi nättejä vaatteita Cittarin My wear merkiltä.

Löysin niin nätin neulemekon ja viime kesänä kaks tosi nättiä kesämekko poistorekistä heinäkuussa, kun syysvaattet tuli. Nansolla on myös nättejä, nyt siellä on Ale. Onhan niitä kotimaisia merkkejä juuri tuo Puuvillatehdas, Pura, Nosh jne.

Vierailija
10/40 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tätä ongelmaa ei mullakaan ollut, kun h&m, Seppälä, Anttila ja sellaiset myivät ihan hyviä vaatteita. Mulla on vuonna 2007 ostettuja paitoja h&m, jotka ovat edelleen kuin uusia. Sitten minulla on vuonna 2021 ostettuja paitoja h&m, jotka ovat jo ihan kamalia, vaikka niitä on pesty ehkä kolmesti. Samaistun ongelmaan.

Vierailija
11/40 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Bonprixin vaatteista, vaikka halpakauppa sekin on.

Vierailija
12/40 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaipaan farkkuja (next.co.uk) rennompaa asua kotiin ja Northoutdoorin villakalsarit tai Tamsilkin bambukalsarit ei vieraiden läsnäolon (kaupan kotiinkuljetus, lapsen kaverit) vuoksi käy, niin mulla on Northoutdoorin villacollarit ja -huppari. Verkkareistakin voi valita ehjät, puhtaat ja oikean kokoiset, ei ole pakko valita niitä kulahtaneita pieruverskoja.

Vierailija
13/40 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään ostaa kotivaatteeni Uffilta. Sieltä löytyy aika paljon kivoja mekkoja.

Vierailija
14/40 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Lidlin vaatteista. Ei kaikista, mutta usein löytyy laadukkaita.

Vierailija
15/40 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosh ja Nanso! Bonuksena pitää mainita Kari Traa, jos tykkäät/tarvitset kerrastomaisia lämpimiä alusasuja/kotivaatteita. Itselläni just Kari Traan merinovillaiset päällä :)

Vierailija
16/40 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosh saa kannatuksen täälläkin. Laadukkaita, mukavia ja nättejä vaatteita.

Vierailija
17/40 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni

Vierailija
18/40 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille, olen saanut todella paljon aivan mahtavia kauppoja tietooni teiltä! Kiitos! <3

Ap

Vierailija
19/40 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku puolustusvoimien poistopuoti myy hyviä puolijoukkuetelttoja. Sinne vaan ostoksille! On mukavaa eikä kiristä!

Vierailija
20/40 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi alkuvkosta ostin Kappahlista vaalean toffeen väriset "neuloshousut" joissa resorit lahkeissa niin ei niin tarkkaa pituudenkaan suhteen ja siihen pari sopivan väristä hieman parempaa t-paitaa. Housut osoittautuneet niin ihaniksi päällä, että tilasin netitse toiset samanlaiset ja vieläpä mustatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä