Olen läski. Mitäs siihen sanotte??
Olen ylipainoinen nainen ja vieläpä aivan omasta tahdostani.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten vain reippailemaan raikkaaseen ilmaan ja laittamaan ruokavaliota kuntohon.
Ruokavalioni on kyllä varsin hyvällä tolalla ja ulkoilen päivittäin. On ikävän stereotyyppinen näkemys, että ylipainoiset syövät huonosti eivätkä liiku lainkaan. Tähän törmää usein.
Oli järkyttävä havaita miten laihdutuksen jälkeen ihmiset alkoi lähestyä ja kutsua mukaan illanviettoihin. Ennen ei juuri kukaan ollut yhteyksissä ja mukaan porukoihin pääsi lähinnä väkisin tunkemalla.
Lihavat on lepposia.Ei ne keksi kepposia.Runsaslihainen ei ole vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Oli järkyttävä havaita miten laihdutuksen jälkeen ihmiset alkoi lähestyä ja kutsua mukaan illanviettoihin. Ennen ei juuri kukaan ollut yhteyksissä ja mukaan porukoihin pääsi lähinnä väkisin tunkemalla.
Aika ikävää. Minua eivät sentään kaverit ole hylänneet, vaikka paskaa on välillä muutoin satanutkin niskaan.
pullukkapiitu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan hauku sua.
Arvostan tätä. Ylipainoiset ihmiset saavat mielestäni monesti liikaa kritiikkiä. Aivan kuin ylipainoisuus olisi jokin perisynti.
Kitudieetillä kärvisteleviä huomiohuoraavia peilin kanssa nussijoita vain vituttaa kun läski nauttii elämästä ja syö paljon ja hyvää. Kitudieetillä kärvistelijä haluaa kohottaa itsensä läskin yläpuolelle ja on valmis kärsimään nälkää sen takia ja itse väittää muka olevansa pieni ruokainen ja että on muka kylläinen syötyään puolikkaan omenan vaikka oikeasti tekisi mieli tilata tuhti pitsa ja sen päälle iso karkkipussi netflixin ääressä.
Vain jos itse et pidä tilanteestasi, muuta sitä. Jätä ensin kaikki makea ja liiku enemmän. Tee pieniä muutoksia, joiden avulla laihdut esim. 1 kg kuukaudessa. Tuo merkitsee vain parin sadan kilokalorin vähennystä päivässä. Tunnin reipas kävely kuluttaa jo tuon verran.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi pysyä erossa nytkin tuollaisista pinnallisista porukoista.
Vierailija kirjoitti:
Tämän voin allekirjoittaa. Osasin kyllä odottaa, että miehet olisivat ystävällisempiä ja hakisivat kontaktia, mutta täysin puskista tuli se, että naisetkin alkoivat hakeutumaan seuraan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
pullukkapiitu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan hauku sua.
Arvostan tätä. Ylipainoiset ihmiset saavat mielestäni monesti liikaa kritiikkiä. Aivan kuin ylipainoisuus olisi jokin perisynti.
Kitudieetillä kärvisteleviä huomiohuoraavia peilin kanssa nussijoita vain vituttaa kun läski nauttii elämästä ja syö paljon ja hyvää. Kitudieetillä kärvistelijä haluaa kohottaa itsensä läskin yläpuolelle ja on valmis kärsimään nälkää sen takia ja itse väittää muka olevansa pieni ruokainen ja että on muka kylläinen syötyään puolikkaan omenan vaikka oikeasti tekisi mieli tilata tuhti pitsa ja sen päälle iso karkkipussi netflixin ääressä.
Kyllä mä voin pitsan vetää milloin vaan tekee mieli. Karkista en välitä niin sitä syön ehkä kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ostat vaatteita?
Useimmiten aivan tavallisista vaatekaupoista. Myös netistä tilaamalla löytää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt lihavimmillasi?
Olen joo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä teet?
Olen varsin nuori, enkä siksi ole vielä työelämässä. Opiskelen historiaa.
Miten niin en muka voisi harrastaa kanssasi? Ultramaratoni ei ehkä taittuisi, mutta monet muut asiat onnistuvat kyllä.