Heikommalle ainekselle kovat ajat!
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:49"]
[/quote]
Joutuvat viimeinkin ottamaan vastuun itsestään! Jes jes jes!!!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:54"]
[/quote]
[/quote]
Eli moni saattaa lähteä oman käden kautta, kun ei pysty sairauden takia työtä tekemään.
Heikompi aines on siis se joka ei kerää omaisuuksia, ei sijoittele pörssissä, ei ole syntynyt kultalusikka suussa, ei ole pyrkyri? Okei.
Niin, suurin osa heikommasta aineksesta äänesti itse persuja, kokkareita tai kepua. Että sitä saa mitä tilaa.
Miten niin, nehän juhlivat jytkyä juuri?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:02"]
Niin, suurin osa heikommasta aineksesta äänesti itse persuja, kokkareita tai kepua. Että sitä saa mitä tilaa.
[/quote]no mitäs persut meinaa heikommalle ainekselle tehdä?
Persut ajavat nimenomaan sen sun määrittelemäsi heikomman aineksen (pätkätyöläiset, matalakoulutetut, työttömät) asioita.
Yhden vaalikauden aikana ei tapahdu mitään mullistavaa. " Sossupummit" ja muu vähävarainen kansanosa elelee aivan kuin ennenkin ja maahanmuutto jatkuu entiseen tapaan. Jytky on synonyymi isolle kuplalle.
Heikko aines varmaan tarkoittaa niitä joilta persut tulee leikkaamaan eli vanhukset, lapset, nuoret, vammaiset, äidit, isät, naiset, nuoret, opiskelijat, maahanmuuttajat, ei-kristityt, jne...
Juu.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:04"]
Yhden vaalikauden aikana ei tapahdu mitään mullistavaa.
[/quote]
terkut saksasta '32.
Heikompi aines on juurikin sitä miltä kuulostaa. He, jotka odottavat kaiken tulevan muilta ja joiden alamäkeen on aina löydettävissä syy muualta kuin peilistä. Vastuu tekemättä jätetyistä töistä, opinnoista, vanhemmuudesta jne. on aina muissa, yhteiskunnassa, sossussa, poliiseissa, opettajissa ja vittu siinä ja vittu tässä ja vittu ainakin mamuissa, jotka vie ne työpaikat joita me ei vittu edes haluta mutta räkytetään silti.
Toivotan kovat ajat tervetulleiksi <3! Ihanaa jos nämäkin mätäpaiseet joutuisivat ottamaan vastuuta saadakseen katon pään päälle eivätkä vain loisisi työssäkäyvien palkkapussissa. Nyt tuntuu, että jokaisen työssäkäyvän on oman perheen lisäksi elätettävä näitä elämänkoululaisia vetelyksiä.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:09"]
Heikompi aines on juurikin sitä miltä kuulostaa. He, jotka odottavat kaiken tulevan muilta ja joiden alamäkeen on aina löydettävissä syy muualta kuin peilistä. Vastuu tekemättä jätetyistä töistä, opinnoista, vanhemmuudesta jne. on aina muissa, yhteiskunnassa, sossussa, poliiseissa, opettajissa ja vittu siinä ja vittu tässä ja vittu ainakin mamuissa, jotka vie ne työpaikat joita me ei vittu edes haluta mutta räkytetään silti.
Toivotan kovat ajat tervetulleiksi <3! Ihanaa jos nämäkin mätäpaiseet joutuisivat ottamaan vastuuta saadakseen katon pään päälle eivätkä vain loisisi työssäkäyvien palkkapussissa. Nyt tuntuu, että jokaisen työssäkäyvän on oman perheen lisäksi elätettävä näitä elämänkoululaisia vetelyksiä.
[/quote]
Voi ei. Olet aivopesty.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:09"]
[/quote]
Voi ei. Olet aivopesty.
[/quote]
Ei, kyllä ihan omilla aivoillani ajattelen ja olen ajatellut näin jo pitkään. Mutta jos itse et koe ongelmaksi elättää tätä heikkoa ainesta, niin kilauta toki sossuun ja ehdota, että voit antaa tilillesi vaikka rinnakkaiskortin jonkun elämänkoululaisen käyttöön.
[/quote]
[/quote]
Okei, selitätkö mitä tarkoitat? Minä satun kuulumaan heikompaan ainekseen, ei ole perittyä omaisuutta, ei lukupäätä eikä valitettavasti edes mitään erityislahjakkuutta, koulutus ammattiin toki on ja töissä käyn mutta vuosituloni ovat vain noin 30 000€. Miten minä muka nyt sitten viimeinkin joudun ottamaan vastuun itsestäni? Niinkö, että kun oikeisto jäädyttää palkat (muiden paitsi johtoportaan) niin joudun ottamaan toisenkin duunin että pystyn elättämään perheeni? Itse äänestin ensisijaisesti Kokoomusta vastaan, koska niiden kaavailemat säästöt revitään aina pienipalkkaisen duunarin selkänahasta. Ja niiden lupaama ansiotuloveron alennus ei pahemmin duunaria auta.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:54"]
[/quote]
[/quote]
Okei, selitätkö mitä tarkoitat? Minä satun kuulumaan heikompaan ainekseen, ei ole perittyä omaisuutta, ei lukupäätä eikä valitettavasti edes mitään erityislahjakkuutta, koulutus ammattiin toki on ja töissä käyn mutta vuosituloni ovat vain noin 30 000€. Miten minä muka nyt sitten viimeinkin joudun ottamaan vastuun itsestäni? Niinkö, että kun oikeisto jäädyttää palkat (muiden paitsi johtoportaan) niin joudun ottamaan toisenkin duunin että pystyn elättämään perheeni? Itse äänestin ensisijaisesti Kokoomusta vastaan, koska niiden kaavailemat säästöt revitään aina pienipalkkaisen duunarin selkänahasta. Ja niiden lupaama ansiotuloveron alennus ei pahemmin duunaria auta.
[/quote]
Urpo. Heikoin aines on elämäntapatyöttömiä!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:22"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siis täh? Heikoimmalla aineksella yleensä tarkoitetaan niitä peruskoulun nipin napin läpäisseitä tampioita, jotka aika varmasti ovat joko raskaana viimeistään 17-vuotiaina, notkuvat ostareilla, eivät ole tehneet päivääkään palkkatyötä ennen eläkeikää ja eivät kykene ylipäänbsä yhtään mihinkään ilman, että joku taho hoitaa kaiken valmiiksi. Meuhkaavat ja valittavat, syyttävät surkeudestaan muita ja äly ei riitä edes ymmärtämään syy-seuraus-suhteita ja sitä miksi ovat siinä jamassa. Vakiovirsi on nimittää kaikkia työpaikan saaneita ja kouluttautuneita kultalusikka suussa syntyneiksi. ikään kuin muille kaikki olisi vain tupsahtanut taivaalta tekemättä mitään. Lisäksi sikiävät turhauttavaa tahtia ja jostain syystä kokevat tarpeelliseksi levittää geenejään mahdollisimman laajalti.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:22"]
[/quote]
Siis täh? Heikoimmalla aineksella yleensä tarkoitetaan niitä peruskoulun nipin napin läpäisseitä tampioita, jotka aika varmasti ovat joko raskaana viimeistään 17-vuotiaina, notkuvat ostareilla, eivät ole tehneet päivääkään palkkatyötä ennen eläkeikää ja eivät kykene ylipäänbsä yhtään mihinkään ilman, että joku taho hoitaa kaiken valmiiksi. Meuhkaavat ja valittavat, syyttävät surkeudestaan muita ja äly ei riitä edes ymmärtämään syy-seuraus-suhteita ja sitä miksi ovat siinä jamassa. Vakiovirsi on nimittää kaikkia työpaikan saaneita ja kouluttautuneita kultalusikka suussa syntyneiksi. ikään kuin muille kaikki olisi vain tupsahtanut taivaalta tekemättä mitään. Lisäksi sikiävät turhauttavaa tahtia ja jostain syystä kokevat tarpeelliseksi levittää geenejään mahdollisimman laajalti.
[/quote]
Ja sitten kun tämä 'loisiva' kansanosa on redusoitu mitättömyyteen, niin sitten on tämän alipalkatun vuoro, koska se on sitä pahnueen pohjimmaista?
Niinhän siinä käy, kun ei se wannabe kokkare kestä omaa viheliäistä elämäänsä ilman, että voi potkia jotakin alempana olevaa päähän.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:21"]
Niinhän siinä käy, kun ei se wannabe kokkare kestä omaa viheliäistä elämäänsä ilman, että voi potkia jotakin alempana olevaa päähän.
[/quote]
No onhan se näin, ettei se voitto maistu miltään, jos "kaikki voittavat" :DD
Selitä vähän mitä tarkoitat?