Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteissaunassa nähtyä?

liinuska
01.01.2022 |

Oltiin uutena vuotena yhteisaunassa miehet ja naiset ja huomasin yhden ihan suomalaisen miehen olevan ympärileikattu? Onkohan tuollainen mitenkin yleistä suomalaisilla ukoilla? Sen huomasi todella selvästi että leikkaus tehty. Terska täysin esillä vaalea panta terskan takana näkyi selvästi. En ilennyt kysyä asiasta mieheltäkään myöhemmin onko hän huomannut asiaa. Olipahan kieltämättä nättiä katsottavaa....

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena, hyvin nuorena miehenä osuustoimintaopiston kurssilla ja alivuokralaisena eräässä perheessä, johon kuului isä, äiti ja kaksi juuri koulun aloittanutta poikaa. Kaikki meni muuten hyvin, mutta minun oletettiin ilman muuta tulevan mukaan myös perheen saunavuorolle. Kun kysytään, mitä näin, vastaan: en mitään. En kerta kaikkiaan uskaltanut katsoa kuin lattiaan. Niin kauhuissani olin, pelkäsin ajatusteni karkaavan, kontrollini pettävän. Ja taas se oli edessä, yhtä hirveänä kuin kiihottavana. Ja tiesin, että nukkumaan käytyämme, kukin tahoillemme, voisin kohta taas kuunnella avioparin naintia.

Vierailija
2/59 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin yleistä että suomalainen ukko on ympärileikattu. Kerää kyllä katseita saunassa jos on ympärileikattu. Olisit kysynyt ohimennen asiasta suoraan tältä ympärileikatulta, olisi todennäköisesti nauttinut saamastaan huomiosta 😉.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nähneet ympärileikattuja naisia saunassa? Jostain syystä naiset häpeävät sitä, vaikka kulttuuriteko sekin, kuten tuo miehilläkin usein.

Vierailija
4/59 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin kyllä kysynyt miksi sinut on silvottu!

Vierailija
5/59 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä yli 50 on leikattu enemmän kuin nuorissa ikäpolvissa....

Vierailija
6/59 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus esinahka leikataan myös terveydellisistä syistä. Toki useimmat suomalaiset on leikattu uskonnon tai vanhan tavan vuoksi.

Vierailija
7/59 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus esinahka leikataan myös terveydellisistä syistä. Toki useimmat suomalaiset on leikattu uskonnon tai vanhan tavan vuoksi.

oliko se muka joskus tapanakin täällä päin?

Vierailija
8/59 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella ahdas esinahka korjataan leikkauksella! Mullakin tehty nuorena poikana jo.Ei mitään outoa!

Vierailija
9/59 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ulkoa päin voi tietää onko ympärileikattu vai ei. Minullakin on terska kokonaan esillä löysänäkin ihan luonnostaan. Sama homma isälläni. Kyllä se nahka siihen päällekin riittää jos vetää mutta ei pysy.

Vierailija
10/59 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin yleistä että suomalainen ukko on ympärileikattu. Kerää kyllä katseita saunassa jos on ympärileikattu. Olisit kysynyt ohimennen asiasta suoraan tältä ympärileikatulta, olisi todennäköisesti nauttinut saamastaan huomiosta 😉.

Ei ole kyllä kovin kohteliasta alkaa kommentoida jonkun sukuelimiä saunassa… Ei se ole sun asiasi miksi joku on ympärileikattu.

Vierailija
11/59 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvana 60-luvun lopulla esinahka leikattiin terveydellisistä syistä. Eräälle kaverille tehty sama 18-vuotiaana. Ei siis ole ihan harvinaista.

Vierailija
12/59 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se leikattu muna näyttää erilaiselta!

Vierailija
13/59 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisin kyllä kysynyt miksi sinut on silvottu!

Täh? 

Mulla on ympärileikkaus tehty 2000-luvun alussa, kun alkoi olemaan vaikeaa seksissä ahtauden takia... Olin jotain 19vee. 

Että ihan terveyssyyt tähän ajoivat. 

Lähinnä mietin, että miksi se sinua kiinnostaisi? 

Vierailija
14/59 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikana minulla oli yksi kaveri joka oli ympärileikattu minkä tietenkin huomasi kun käytiin uimassa ja saunassa mutta selitti itse että esinahka oli ollut liian tiukka ettei tarvinnut kysellä.

Epäilin kyllä selitystä koska myös sen veli oli ympärileikattu vaikka näytti fyysisesti aivan erilaiselta.

Aika omituinen yhteensattuma että nämä olivat ainoat ympärileikatut jotka kukaan koulussakaan tunsi (kyllä, pojatkin osaavat juoruta 1970-luvulla näin erikoisena pidetystä asiasta) ja kummaltakin oli esinahka poistettu siis kokonaan eikä vain avarrettu liian kireää.

Vierailija
15/59 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin yhteissaunassa näkee mitään erikoista. Tosin kerran oli mies, jolla oli löysänä varmaan 20 cm penis ja paksukin. Se jäi muistiin. Tiesin hänen vaimonsa ja hieman olen kateellinen hänelle.

Vierailija
16/59 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nähneet ympärileikattuja naisia saunassa? Jostain syystä naiset häpeävät sitä, vaikka kulttuuriteko sekin, kuten tuo miehilläkin usein.

Miten ihmeessä saat siitä kultturiteon?!

Kamalaa ja aivan eriluokan juttu kuin pojilla. Herää!

Vierailija
17/59 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomessa on jonkin verran harjoitettu tuota ymprileikkausta, ja osa lääkäreistäkin kannatti tätä hygieniasyihin vedoten. Yksi kaverini on ympärileikattu. Ei edusta mitään uskonnoliista yhteisöä, on itse asiassa agnostikko.

Taas siitten USA:ssa on harvinaista että a) joutuisit yhteissaunaan ja b) että näkisit ympärileikkaamattoman kullin. Useimmilla valkoisilla kristityilläkin on ympärileikattu.

Vierailija
18/59 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun sellaiseen eräänlaiseen suljetun piirin saunaseuraan jossa vietetään kylpyläelämää alasti ja jos siltä tuntuu, niin on ihan OK rakastella myös. Osa on sinkkuja ja osa parinvaihtajia.

Se on kyllä jännä miten ajattomana naiset säilyy jos paino pysyy normaalin rajoissa. Vaikka kasvoissa ja käsissä ikä jo näkyy niin kroppa voi olla kuin nuoren tytön. Keski-ikäinen, jopa kuuskymppinen nainen joka saapuu minkkiturkissa ja chanelilta löyhkäten, saattaa olla vartaloltaan aivan pantava vaikka kasvojen ja käsien iho on jo rypyllä, ja tietysti jos liukkarista huolehtii niin saattapa saada hyvät kyydit. Olen kerran tuollaista vaaleanpunaista puuteripossua pannut, niin että hänen seitsenkymppinen miehensä katseli vierestä samalla löysää munaansa tumputellen. Molemmat kiittelivät että tein rouvalle "sen hyvään työn".

Vierailija
19/59 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkäämmillä on lähes poikkeuksetta kunnon kolmio, nuorilla näkee kaikkia, mutta lyhyt trimmattu on mielestäni suositumpi kuin ihan nahka. Nuorilla näkee jonkin verran ihan 100% sheivattuja, ne kyllä tarjoavat hyvän näkymän.

Vierailija
20/59 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iäkkäämmillä on lähes poikkeuksetta kunnon kolmio, nuorilla näkee kaikkia, mutta lyhyt trimmattu on mielestäni suositumpi kuin ihan nahka. Nuorilla näkee jonkin verran ihan 100% sheivattuja, ne kyllä tarjoavat hyvän näkymän.

Työpsikan js harrastusporukan saunailloissa 50 plussat rouvat keräävät ansaitut katseet

M28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi