Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko ajan likainen olo

Vierailija
22.04.2024 |

Mulla on ihan koko ajan likainen olo. Käyn aamuin illoin suihkussa, vaihdan vaatteet päivittäin, pesen kasvot ja hampaat kaksi kertaa päivässä, hiukset pesen joka toinen päivä ja välillä käytän kuivashampoota

Silti mulla on koko ajan likainen olo. Tuntuu että haisen hieltä, hiukset rasvoittuu parissa tunnissa ja nenänpää kiiltää, vaikka kuinka käyttäisi puuteria 

Ahdistaa olla ihmistenilmoilla saastaisena, kun tuntuu että muut on aina niin freesejä ja kauniita, vaikkeivat olisi viikkoon käyneet suihkussa 

Miten pääsen tästä ongelmasta eroon? Miten musta tulee puhdas?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt kohdallani ihan samaa. Taidetaan olla ainoat kun muut eivät vastaa.

Vierailija
2/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvovesi nenään päivällä? Kasvosuihke virkistää? Hiuksiin ei silikonishampoita ja hoitoaineita, vaikka muuten kosteutus ok. Ellei jätä liiallista kalvoa. Joskus voi kokeilla ilman hoitista pesu. Entä saippuapalat. Miten vaihtovaatteet. Entä etätyö tms. Olisiko illalla suihku ok, lyhyt tms. Antiperspirantti. Sitten rolleri jossa on öljy ja joku luomutuoksu esim. käsivarsiin tms. On mieto yleensä, ellei ota liian voimakasta. Jos on päällä paljon, kuten villoja, tulee kyllä epämiellyttävä olo - jopa kotona tuntuu että on kuin joulupukin tamineissa. Ja ilman kylmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olet viimeksi vaahdottanut pimpin? Voin tulla pesemään sinut oikein huolellisesti. Vaahdotetaan yhdessä kaikki paikat. Ovathan tisulisi isot, niitä on mukava hieroa suihkussa. Nähdään likainen rakas.

Ismo

Vierailija
4/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna puhdistaa. Hankaan ihoa sienellä päästä varpaisiin. Hiuspohjaa hieron kaksi minuuttia shampoolla. Raspaan jalat ja siistin kynsinauhat. Hampaita pesen 2 minuuttia, käyn hammaslangalla läpi välit ja tikulla vielä näkyviltä osin pinnat. Putsaan kielen. Joka ilta teen hammasjutut. Saunon 2 x viikossa. Jos näillä näytän likaiselta, niin sille en mahda mitään. 

Vierailija
5/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa vedellä läträäminen ei auta asiaa, voi jopa pahentaa. Miksi käyt pesulla 2 x päivässä, vähempikin riittäisi...

Vierailija
6/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin olet viimeksi vaahdottanut pimpin? Voin tulla pesemään sinut oikein huolellisesti. Vaahdotetaan yhdessä kaikki paikat. Ovathan tisulisi isot, niitä on mukava hieroa suihkussa. Nähdään likainen rakas.

Ismo

💋

Vierailija
7/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynyliina kannattaa vaihtaa vaikka joka toinen päivä, jos hiuspohja rasvoittuu. 

Vierailija
8/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko pakkoajattelua? OCD?

Vierailija
9/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko kyseessä jokin kirjotauti taas.

Vierailija
10/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli kannattaa putsata kielenputsaajalla kerran päivässä. Se raikastaa jo oloa huomattavasti. Vettä kannattaa juoda paljon. 

Vierailija
11/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö kovin rasvaista tai tulista ruokaa? onko ylipainoa?

Vierailija
12/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen puskenut välillä öljyä ihan hulluna. En tiedä liittyiskö paastoiluun, kun joskus on syömisten kanssa niin ja näin. Ja ihmetellyt sitäkin että onko palelullakin jotain tekemistä kenties ollut asian kanssa.

Vierailija
13/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ropleema. Oikeasti en haise, päinvastoin kaikki aina ihastelevat hyvää tuoksuani. Kotia puunaan ahkerasti, pyyhin pintoja, pyykkään, tuuletan. 

Kesällä hikoillessa kannattaa yrittää mietiskellä silläviisiin, että se on vain inhottava tunne. Et oikeasti haise metrien päähän, tuskin ollenkaan. Alakerrassahan ON aina jonkin sortin haju, se on normaalia. Itse inhoan alakertani hajua, mutta siitäkin on tullut hyvää palautetta miekkosilta. XDDDDDD

Koska haiseminen vaatii LIAN. Sinussa ei ole LIKAA, kun käyt säännöllisesti suihkussa yms.

Se määrä likaa, joka tulee arjessa suihkujen välissä EI aiheuta hirvittävää hajua. Ne hirveän hajuiset ihmiset eivät huolehdi hygieniastaan. Joillakin on ehkä jokin sairaus, mutta valtaosalla se on sitä että ei huolehdita hygieniasta (mt-sairaus....)

Oli miten oli, muista kuoria ihoa. Minä huomaan jaloissa ällön tunteen, jos en ole kuorinut hetkeen. Ja muista kuurata jalat ainakin pari kertaa pesuharjalla. Ei joka päivä tarvitse hinkata kuin hullu. 

Vierailija
14/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä hajusteetonta pyykinpesuainetta. Älä käytä vaatteisiin huuhteluainetta. On puhtaampi ja raikkaampi olo. Keinotekoisten tuoksujen sekamelskassa on tunkkaisempi olo. Eron huomaa.

Vierailija
15/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama ropleema. Oikeasti en haise, päinvastoin kaikki aina ihastelevat hyvää tuoksuani. Kotia puunaan ahkerasti, pyyhin pintoja, pyykkään, tuuletan. 

Kesällä hikoillessa kannattaa yrittää mietiskellä silläviisiin, että se on vain inhottava tunne. Et oikeasti haise metrien päähän, tuskin ollenkaan. Alakerrassahan ON aina jonkin sortin haju, se on normaalia. Itse inhoan alakertani hajua, mutta siitäkin on tullut hyvää palautetta miekkosilta. XDDDDDD

Koska haiseminen vaatii LIAN. Sinussa ei ole LIKAA, kun käyt säännöllisesti suihkussa yms.

Se määrä likaa, joka tulee arjessa suihkujen välissä EI aiheuta hirvittävää hajua. Ne hirveän hajuiset ihmiset eivät huolehdi hygieniastaan. Joillakin on ehkä jokin sairaus, mutta valtaosalla se on sitä että ei huolehdita hygieniasta (mt-sairaus....)

Oli miten oli, muista kuoria ihoa. Minä huomaan jaloissa ällön tunteen, jos en ole kuorinut hetkeen. Ja muista

Pari kertaa viikossa siis. 

Vierailija
16/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vielä teini-iässä, niin puhtaaksinuoleminen saattaisi auttaa.

Vierailija
17/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on likainen olo, jos en pese hiuksia joka aamu ja vielä lähmäisempi olo, jos laitan likaisiin hiuksiin kuivashampoota. Pesetkö hiukset aamulla vai illalla? Ja miksi et joka päivä, jos ne kerran likaantuvat nopeasti? Rasvoittuminen ei vähene sillä, että päänahka muhii rasvassa.

Vierailija
18/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on likainen olo, jos en pese hiuksia joka aamu ja vielä lähmäisempi olo, jos laitan likaisiin hiuksiin kuivashampoota. Pesetkö hiukset aamulla vai illalla? Ja miksi et joka päivä, jos ne kerran likaantuvat nopeasti? Rasvoittuminen ei vähene sillä, että päänahka muhii rasvassa.

Ja jos on oikein likaiset hiukset voi shampoota laittaa kaksi kertaa. Jotta kaikki rasva lähtee. Hoitoainetta vähän. Ei märillä hiuksilla nukkumaan. 

Vierailija
19/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuhkipa itseäsi ihan huolella. Haiseeko? Eli se on tunne, ei todellisuus.

Ei kannata pestä liikaa, etenkään käyttää loputtomasti erilaisia saippuoita ja shampoita. Tilkka mietoa suihkusaippuaa  koko kropalle, ja vähän shampoota hiuspohjaan. Anna ihon ja hiuspohjan rauhoittua pesujen välillä. Toimiva luottodeodorantti tai luottoantiperspirantti kannattaa etsiä, muuta et välttämättä tarvitse.

Ihon pinnalla kuuluukin olla luontainen öljykerros suojaamassa, pintakuiva iho tulehtuu helposti ja se on kivuliasta.

Usko pois, et ole likainen.

Vierailija
20/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä