3 ROKOTTEEN suojateho 88% vakavaa tautia vastaan.
Rokottamattomat joutuvat jopa kahdeksan kertaa todennäköisemmin sairaalaan covid-19-taudin seurauksena, sanoo Britannian terveysministeri Sajid Javid BBC:n mukaan.
Aika hyvä on suojateho virallisten tutkimuksien mukaan 👍
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni tuntemani rokotevastainen on saanut koronan viimeisen viikon aikana.
Kannattaa ottaa se rokote nyt ja heti.
Rokotetut saavat koronan todennäköisemmin kuin rokottamattomat. Te tiedätte tämän.
Joo, nyt tiedetään. Hyvä kun sanoit.
Onko mistään tietoa kuinka kauan 3.annos suojaa tuolla teholla? Itse sain 3.piikin jo syyskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotetut saavat koronan todennäköisemmin kuin rokottamattomat. Te tiedätte tämän.
Tottakai. Johtuu siitä että rokotettuja on tällähetkellä noin 90%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Johtuu siitä että rokotettuja on tällähetkellä noin 90%
Suhteessa useammin. Jos ymmärrät mitä se tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin tehokas, että kohta tarvitaan jo neljäs rokote.
Ei mua ainakaan haittaa. Saan olla töissä ja ravintoloissa yms. Normaalisti. Lisäksi tiedän että olen melko paremmin turvassa kuin rokottamattomana.
Haloo tosiaan kun nelosrokotukset on jo aloitettu maailmalla. Phitser vuotaa, kenen kroppa kestää? Thl yhteistyssään Phitserin kanssa ei sano totuutta joka on että Phitseriin on jäänyt valuviaksi se ettei se estä viruksen tuottoa rokotetussa joka tekee siitä jatkuvasti otettavan tuotteen eli sitä otatte loppuikänne säännöllisesti.
Odotan todella mihin tulokseen pääsee he jotka rokotetaan ensimmäisen kerran Novavaxilla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli maaliskuussa. Muuten olisin ottanut molemmat rokotteet.
Harmittqako näitä rokottamattomia näin kovasti 😆
Antakaa meidän keskustella virallisista tutkimustuloksista rauhassa ja juteltaa te Malonen yms leikkituloksista ihan rauhassa.
88% suojateho on kyllä hyvä. Ja se että rokottamattomat joutuvat sairaalahoitoon 8-9 kertaa useammin on myös hyvä juttu.