Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3 ROKOTTEEN suojateho 88% vakavaa tautia vastaan.

Vierailija
01.01.2022 |

Rokottamattomat joutuvat jopa kahdeksan kertaa todennäköisemmin sairaalaan covid-19-taudin seurauksena, sanoo Britannian terveysministeri Sajid Javid BBC:n mukaan.

Aika hyvä on suojateho virallisten tutkimuksien mukaan 👍

Kommentit (175)

Vierailija
41/175 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on annettu yli vuosi rokotteita eikä ole niitä ruumiskasoja rokotetuille tullut. Ei ole mitään viitteitä että rokotteella olisikaan pitkäaikaishaittoja ollenkaan.

Ruumiskasoja. Tuliko niitä ruumiskasoja itse viruksesta?

Kysyn vain, että tiedän riittääkö teidän mielestä todisteeksi ruumiskasasta se, mitä Iltalehti kertoo.

Kyllä jos yli 1500 ihmistä laitetaan kasaan tuloo siitä melkoinen kasa.

Rokotehaittoihin on kuollut varmennetusti 2 ihmistä. Niistä ei aivan yhtä komiaa kasaa saa aikaaseksi. 😂

Koronaan ei ole varmennetusti kuollut yhtään ainoaa ihmistä.

Sen sijaan, jos rokote- ja koronakuolemat tilastoitaisiin vertailukelpoisella tavalla, rokotteisiin on kuollut enemmän ihmisiä.

Mistä tällainen tieto?

Pietarista.

Vierailija
42/175 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotetut joutuvat jopa kahdeksan kertaa todennäköisemmin sairaalaan neljän kuukauden kuluttua rokotuksesta covid-19-taudin seurauksena, sanoo Britannian terveysministeri Sajid Javid BBC:n mukaan.

Laita linkki niin nää uskoo

Aikuiset ihmiset voivat itse seurata maailman tapahtumia. Ainakaan minä en teille tänne linkkejä tule enää laittamaan. Jos ette ole twitterissä niin hoitakaa se asia kuntoon tänään. Saatte päivässä enemmän informaatiota kuin Suomen valtamediasta vuodessa. Tai koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/175 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotetut joutuvat jopa kahdeksan kertaa todennäköisemmin sairaalaan neljän kuukauden kuluttua rokotuksesta covid-19-taudin seurauksena, sanoo Britannian terveysministeri Sajid Javid BBC:n mukaan.

Aikuiset ihmiset voivat itse seurata maailman tapahtumia. Ainakaan minä en teille tänne linkkejä tule enää laittamaan. Jos ette ole twitterissä niin hoitakaa se asia kuntoon tänään. Saatte päivässä enemmän informaatiota kuin Suomen valtamediasta vuodessa. Tai koskaan.

Koska ei ole sellaista linkkiä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Voi sua taunoa.

Vierailija
44/175 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on annettu yli vuosi rokotteita eikä ole niitä ruumiskasoja rokotetuille tullut. Ei ole mitään viitteitä että rokotteella olisikaan pitkäaikaishaittoja ollenkaan.

Tämä on sikäli kuvaavaa, että paras argumentti ”rokotteen” ottamisen puolesta on se, että todennäköisimmin ne piikit ei tapa ainakaan ensimmäisen vuoden aikana.

Eikä todennäköisesti seuraavienkaan vuosien aikana. Mutta suojaavat 88% vakavaa tautimuotoa vastaan 😉

Vierailija
45/175 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn vain, että tiedän riittääkö teidän mielestä todisteeksi ruumiskasasta se, mitä Iltalehti kertoo.

Riittää kun katsoo viimeisen puolen vuoden kuolinmäärätilastoa vuoteen 2020.

Yli 65 vuotiaissa 1950 extrakuollutta. Piikki toimii suuriin ikäluokkiin :(

Vai voisiko johtua vaikka siitä että taudi on muuntunut vaarallisemmaksi ja helpommin leviäväksi 🤔

Vierailija
46/175 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä arviot on ihan yhtä puppua kuin ne aikaisemmatkin. 

Vierailija
47/175 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan todellakin rokotetta joka antaa suojaa ainakin vuodeksi kerrallaan. Ei huvittaisi enää neljättä ottaa, alkaa käydä tavaksi.

Eihän se ”rokote” - miksi te muuten puhutte tästä mRNA -injektiosta ylipäänsä rokotteena - anna suojaa nytkään, joten millä todennäköisyydellä sen suojan joskus saa, ja vielä peräti vuodeksi.

Te haette tänäkin vuonna 2-3 piikkiä. Voitte määkiä jonossa.

Tuo "mRNA-injektio"-pelottelu on vähän kuin divetymonoksidipelottelu, eli ihmiset saadaan pelkäämään mitä vain, kun vain nimestä tehdään tarpeeksi outo. Voitaisiinhan yleiseen rokotusohjelmaan kuuluvaa pneumokokkirokotettakin sanoa vaikka polysakkaridi-konjugaatti-injektioksi.

Vierailija
48/175 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että nyt kun passi tulee takaisin käyttöön otetaan se laajemmin käyttöön niin työpaikoilla kuin muissakin palvelujen piirissä.

Minua ei haittaa yhdenkään rokottamattoman työttömäksi joutuminen yms.

Vierailija
49/175 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää tietyt kehtaa laittaa linkkejään, suuttuvat vaan kun kysytään :)

Vierailija
50/175 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sua taunoa.

Kyllä niitä on mutta mistäpä te niistä tietäisitte, kun ainoat informaatiolähteet teille on Suomen valtamedia, josta luette CNN:n vasemmistopropagandaa omalle äidinkielellenne käännettynä.

Voi kunpa me ei oltaisi samassa veneessä niin naureskellen katsoisin vierestä, kun te idiootit tuhoatte elämänne.

Laita linkkiä että nämä hysteerikot näkevät. 👍

En laita. Saan jotain kummallista mielihyvää siitä, kun nämä ihmiset näkevät oikeaa tietoa kuka milloinkin… kuukauden, vuoden, kymmenen vuoden päästä. Se on valaiseva hetki. Ei se auta mitään, että minä väkisin tungen tietoa ihmisille, jotka ei halua sitä vastaanottaa.

Vierailija
51/175 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan suutu.

Vierailija
52/175 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun katsoo viimeisen puolen vuoden kuolinmäärätilastoa vuoteen 2020.

Yli 65 vuotiaissa 1950 extrakuollutta. Piikki toimii suuriin ikäluokkiin :(

Vai voisiko johtua vaikka siitä että taudi on muuntunut vaarallisemmaksi ja helpommin leviäväksi 🤔

Tautihan on muuttunut lievän flunssan kaltaiseksi. Piikit niittää nyt satoa ennen näkemättömällä tavalla. Mutta eihän itsemurha rikos ole. En paheksu.

Laita nyt jotain kättä pidempää väitteesi tueksi. Eihän tuollaista kukaan usko ilman dataa.

Vierailija
53/175 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan suutu.

Pökkää sitten sinä linkkejä näihin väitteisiin ja tutkimuksiin. 👍

Vierailija
54/175 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan todellakin rokotetta joka antaa suojaa ainakin vuodeksi kerrallaan. Ei huvittaisi enää neljättä ottaa, alkaa käydä tavaksi.

Eihän se ”rokote” - miksi te muuten puhutte tästä mRNA -injektiosta ylipäänsä rokotteena - anna suojaa nytkään, joten millä todennäköisyydellä sen suojan joskus saa, ja vielä peräti vuodeksi.

Tuo "mRNA-injektio"-pelottelu on vähän kuin divetymonoksidipelottelu, eli ihmiset saadaan pelkäämään mitä vain, kun vain nimestä tehdään tarpeeksi outo. Voitaisiinhan yleiseen rokotusohjelmaan kuuluvaa pneumokokkirokotettakin sanoa vaikka polysakkaridi-konjugaatti-injektioksi.

Ei ole kyse pelottelusta. Kyseinen mRNA -injektio ei täyttänyt rokotteen määritelmää vielä 2019. Ennen kuin rokotteen määritelmää muutettiin, että saadaan tämä kyseinen teknologia rokotestatuksen piiriin. Sanalla rokote on uskomaton brändiarvo. Toimii markkinoinnissa erinomaisesti. Tai ainakin toimi tähän saakka. On ehkä kokenut sittemmin pienen inflaation 😊

Vierailija
55/175 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sua taunoa.

Kyllä niitä on mutta mistäpä te niistä tietäisitte, kun ainoat informaatiolähteet teille on Suomen valtamedia, josta luette CNN:n vasemmistopropagandaa omalle äidinkielellenne käännettynä.

Voi kunpa me ei oltaisi samassa veneessä niin naureskellen katsoisin vierestä, kun te idiootit tuhoatte elämänne.

En laita. Saan jotain kummallista mielihyvää siitä, kun nämä ihmiset näkevät oikeaa tietoa kuka milloinkin… kuukauden, vuoden, kymmenen vuoden päästä. Se on valaiseva hetki. Ei se auta mitään, että minä väkisin tungen tietoa ihmisille, jotka ei halua sitä vastaanottaa.

Sulla ei olemitään mitä laittaa 😂😂😂

Lammas... Bääääää..

Vierailija
56/175 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse pelottelusta. Kyseinen mRNA -injektio ei täyttänyt rokotteen määritelmää vielä 2019. Ennen kuin rokotteen määritelmää muutettiin, että saadaan tämä kyseinen teknologia rokotestatuksen piiriin. Sanalla rokote on uskomaton brändiarvo. Toimii markkinoinnissa erinomaisesti. Tai ainakin toimi tähän saakka. On ehkä kokenut sittemmin pienen inflaation 😊

Johan sitä on 80 luvulta asti tutkittu.

Vierailija
57/175 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan suutu.

Pökkää sitten sinä linkkejä näihin väitteisiin ja tutkimuksiin. 👍

Olen siis tämä sama henkilö, joka juuri kertoi syyn, miksi en laita teille mitään linkkejä enää koskaan. Olen oppinut läksyni. Tieto pitää ensin itse haluta nähdä, pitää haluta ymmärtää ja sitten, kun sen tiedon löytää niin saattaa oppia jotain. En voi väkisin opettaa ketään.

Vierailija
58/175 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sua taunoa.

Seli-seli. :D Rapsodian hourulinkkejä laittaisit kuitenkin.

Vierailija
59/175 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
60/175 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä levitä väärää tietoa.