Ei helv... noi rokotteiden vastustajat on idiootteja
Ei mulla muuta. Piti vaan päästä sanomaan tämä, ottaa niin päähän. Kaverini ei ole ottanut mitään rokotuksia lapsilleen ja aikovat suunnata lomalle jonnekin tropiikkiin. Hygienia, terveellinen ruoka ja liikunta kuulemma auttaa niin ei iske hepatiitit, tuhkarokot, jäykkäkouristukset sun muut. Ellen olisi niin hyväsydäminen ihminen ja välittäisi niistä lapsista niin paljon, niin toivoisin, että saisivat koko porukka jonkun kivan "tuliaisen" sieltä. Kaiken lisäksi kaverini levittää tätä "ilosanomaansa" melko aggressiiviseen tyyliin joka puolella ja saa muutkin kyseenalaistamaan rokottamisen.
Siis ihan oikeasti. On niin turhautunut ja voimaton olo, millä noille saisi järkeä päähän :(
Kommentit (23)
Ompas tymäkkää tekstiä teillä. Itse, kun on menettänyt terveyden ja työkyvyn rokotteiden seurauksena, niin elkää olko niin kaikkitietäviä niiden rokotteiden suhteen.
Rokotteet ovat bisnes siinä, missä kaikki muukin. Bisnekselle ei sovi sellainen, että rokotteiden aiheutamista ongelmista kerrottaisiin "luotettavissa" lähteissä.
Rokotteet eivät ole pelastaneet monikossa elämääni. Valitettavasti odotettavissa oleva elinikäni on tällä hetkellä 58 vuotta. Kaikkiin sairauksiin ei kuole, joihin nyt rokotetaan. Osa rokotteista ovat täysin turhia. Sekin rokote, jonka seurauksena sairastuin. Jos työ otatatte kaikki mahdolliset rokotteet niille kullannupuille ja itsellenne, niin itse joudutte sitten kärsimään - jos se huono säkä sattuu omalle kohdalle. Kukaan ei kanna tällä hetkellä mitään vastuuta rokotteiden aiheuttamista haitoista.
En nyt väitä, että kaikki olisivat pahasta, mutta itselleni riitti vähäisempi määrä, mitä nykyisille lapsille tökitään jo leikki-iässä. Ei niitä lasten nykyisin saamia rokotteita ole pistetty iät ajat. Siellä on paljon uusia rokotteita. Osa tosissaan turhia. Itte oon elänyt aikaa, kun ei ollut noin paljon rokotteita ja ei niihin sairauksiin kuoltu. Ottakaa nyt huomioon kanssa selllainen juttu, että rokotteiden seurauksena voi myöskin kuolla. Jos ette usko, niin tutustukaahan vähän enemmän asiaan ennen kuin pidätte idiootteina kaikkia rokotteita vastustavia.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:37"]
ls-ilmo
[/quote]
Rokotteet eivät ole pakollisia. Ei kuulu lastensuojelulle rokotusasia.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:18"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:05"]rokotukset ovat lääketeollisuuden rahastus keino. ei ne oikeasti vaikuta mitään [/quote] Hyvin todennäköisesti teikäläinenkään ei siinä naputtelisi av.lle jos rokotteita ei olisi keksitty ja järjestelmällistä rokoteohjelmaa ei olisi kehitelty. [/quote] paskat. turha se on aivopestyille lampaille mitään yrittää selittää huomaat siinä vaiheessa viimeistään kun hallitus alkaa myrkyttämään ruokaa [/quote] Toki tämä kusipää on trolli mutta kuinkahan moni oikeasti ajattelee noin? Tuskin kovin moni kuitenkaan. [/quote] se koira älähtää johon kalikka kalhtaa! heti alettiin haukkumaan ku puhuin asiaa. ootko kenties jossain lääkefirmassa töissä?
[/quote]
En mutta sijoitussalkussani on kyllä lääkefirmoja.
Se taas ei muuta sitä että rokotteiden vastustajat ovat täydellisiä idiootteja ja että rokotukset ovat pelastaneet miljoonien ihmisen elämän.
[/quote]
ei vittu sä oot sekaisin. lääkefirmat rahastaa niillä rokotteilla ainut asia minkä niistä saa on sivuvaikutuksia johon sitten määrätään uusia lääkkeitä ja niistä tulee taas uusia sivuvaikutuksia ja niin edelleen. miten sie selität sen että minua ei ole rokotettu koskaan ja mitään ei ole tapahtunut 30 vuoden aikana? jos kerta ilman rokotteita kuolee tauteihin niin miksi mie en ole kuollut? miksi mie muuten en olisi ottanut niitä jos ilman niitä kuolee? siksi koska mie tiiän totuuden!