Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hampaiden valkaisu kotona

Crest
01.01.2022 |

Hei!

Olisiko täällä joku ihana joka osaisi kertoa kokemuksia hampaiden vaalentamisesta kotona?
Aiemmin tilasin ruotsista luotettavalta myyjältä valkaisupaketteja, aineessa oli vähän karbamidiperoxidia joten oli tosi toimiva.
Enää hän ei myy tuotteita.
Olen miettinyt crestin whitening stripsejä, mutta mistä tahansa ei kannata tilata kun niissä on paljon feikkituotteita.
Osaatko suositella mitään valkaisutuotetta, mitä voisi tilata edullisesti vaikka usa:sta ja jossa olisi mielellään vähän peroxidia.
Tiedän tuon aineen haitat myös niin en kaipaa saarnaa sen käyttämiseen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä keksin halvan konstin; hankasin "ihmesienellä" (käyttämätön, puhdas) ja huudoin suun heti perään niin sehän tepsi! Ei turhaan ole Ihmesieni! Siivoomisessakin lähtee mm kaakeleista, hellasta ym lika kuin lika niin  miksipä ei hampaistakin. Päätin rohkeena kokeilla ja kyll auttoi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008244690.html

En ole vielä kokeillut itse niin en tiedä toimiiko.

Vierailija
4/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat hampaat suussa on parempi kuin vitivalkoiset hampaat. Ainakin vanhemmiten.

Vierailija
5/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, tätä voisi kokeilla.

Vierailija
6/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten oikeesti?

Vierailija
7/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikuisten oikeesti toi Taikasieni?

Vierailija
8/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Taikasieni!

Vierailija
9/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä maksa paljon!

Vierailija
10/21 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas taas asiallisia vastauksia ':D

Itsellä myös hyviä kokemuksia vetyperoksidi- ja karbamidiperoksidi pohjaisista valkaisuista, sekä liuskoina että hammaslääkärin suorittamina. Valkaisuliuskat (esim nuo Crestin) on omasta mielestä parempia kuin klinikalla tehdyt valkaisut, mutta saatavuusvaikeuksien ja vihlonnan takia päädyin kokeilemaan suomessa myytäviä vaihtoehtoja, joista suurin osa oli lähinnä vain tahroja poistavia, mutta Hammaslammas valkaisusetti yllätti positiivisesti. Se nimittäin valkaisi hampaita ihan aidosti, uskaltaisin väittää että yhtä hyvin kuin nuo Crestin liuskat, mutta ilman vihlontaa. Siitä riittää myös todella moneen käyttökertaan, joten hintalaatusuhde on erinomainen. Sitä uskallan suositella kaikille :)

https://hammaslammas.fi/product/hampaidenvalkaisusetti/

Vierailija
11/21 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beverly Hills Formula PROFESSIONAL WHITE 2 IN 1 WHITENING KIT -HAMPAIDENVALKAISUPAKKAUS, tuollaista olen tilaillut Stockmannilta. 34,90€

https://www.stockmann.com/beverly-hills-formula-professional-white-2-in…

Vierailija
12/21 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noissa Crestin liuskoissa on peroksidipitoisuus? Verrattuna vaikka hammaslääkäriltä ostettaviin kotivalkaisugeeleihin?

Vierailija
13/21 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Crestin liuskat kyllä valkaisivat hampaat, mutta aiheuttivat kovaa vihlontaa, ja lisäksi pari etuhammasta muuttui hiukan läpikuultaviksi muutamaksi viikoksi. En uskalla enää käyttää niitä. 

Vierailija
14/21 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crestillä on eri vahvuisia valkaisutuotteita, muistaakseni 6-15% vahvuudella mitä ne jenkeissä myy. Hammaslääkärit myy kotikäyttöön klinikalla tehdyn valkaisun jälkeen 6% geelejä. Omassa lähipiirissä moni on valkaissut hampaita, osa klinikalla, osa crestillä ja osa muilla. Crestiä käyttäneillä kaikilla alkanut ennemmin tai myöhemmin hampaat vihlomaan.

Oma kokemus on sekä klinikalta, Crestin tuotteista ja Hammaslampaasta. Omat suosikit oli Crest ja Hammaslammas, joista käytän nykyään enää vain Hammaslammasta, koska se ei vihlo ja sitä saa helpommin tilattua.

Vierailija
15/21 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt saatana poistako hampaista kiillettä millään taikasienellä 😂😂😂

Tulee kalliiksi myöhemmin.

Vierailija
16/21 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla Crestin liuskat kyllä valkaisivat hampaat, mutta aiheuttivat kovaa vihlontaa, ja lisäksi pari etuhammasta muuttui hiukan läpikuultaviksi muutamaksi viikoksi. En uskalla enää käyttää niitä. 

Lasihampaat olisi kyllä hienot.

Vierailija
17/21 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.narskuttelu.fi/product/202/active-whitening-hampaiden-valka…

Noita olen ajatellut kokeilla.

Aiemmin olen tilannut USA:sta ja toimivat liuskat tuli.

Vierailija
18/21 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslammas EI toimi, eikä myöskään ole totta heidän tyytyväisyystakuu. Rahoja ei saa takaisin vaikka niin lupaavat, eikä hampaista sen valkoisemmat tule.

Vierailija
19/21 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä leegoja pakko esitellä ikeniä myöten? Mona Lisan hymy on ihan syystä maailman ihailluin. 

Vierailija
20/21 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😳 Tuohan on ihan kunnon kiillevaurio jo.