Täytän tänään 46 vuotta. Se saa minut niin surulliseksi mieheksi.
Parrassa on yhä enemmän harmaata, samoin hiuksissakin. Juuri eilen olin 18 ja sain ajokortin, sitten ... 1.1.1976, kiroan syntymäpäiväni!
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
46-vuotias ja tämmöinen saavutus:
En muistanutkaan, että Idris on tuollainen könsikäs. Ja tuo hopeanvärinen parta. Pelkkää plussaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettepas te 1976-vuosikertalaiset jo aika vanhoja. N24
Tuntuu helvetin pahalta lukea tällaisia kommentteja. Terveisin, 45-vuotias mies, joka myös täyttää 46 vuotta tänä vuonna.
”Aika vanha” on kevyttä läppää siihen verrattuna mitä me naiset saadaan kuulla jo +25v lähtien. Parasta ennen mennyt umpeen, ei voi enää olla kaunis eikä seksikäs ja varsinkin kun olet täyttänyt 30v lähenee arvo naisena jo nollaa.
Kuulopuheisiin ei kannata uskoa. Tuollaisille kommenteille kannattaa haistattaa pitkät, enemmän niitä kommentoijia pelottaa vanheneminen. Siihenkin on ratkaisu olemassa ettei enää vanhene, voi itseään päästää pois tästä maailmasta haukkumasta toisia ihmisiä ja kaikki voittaa.
Olen 26-vuotias nainen ja toivon etten koskaan täytäkään 46 vuotta koska nuoruus ja ulkonäkö on mulle todella tärkeitä juttuja. En halua tulla vanhaksi enkä varsinkaan vanhan näköiseksi. Se ei ole vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osanotot, ap! Täällä ei kyllä tunnu missään, qulli seisoo joka aamu kun herää ja peruspositiivinen elämänkatsomus vie eteenpäin. Sinkkuna eletään ja nautitaan elämästä, pitääkin laittaa tinsku taas tulille uuden vuoden kunniaksi.
Enemmistöllä samassa ikäluokassa olevalla miehellä syynä negatiivisuuteen ja jaksamattomuuteen on ylipaino ja huonot elintavat, joten nämä asiat kuntoon laittamalla tilanne korjaantuu.
Kevät on ihan nurkan takana ja valoisuus lisääntyy päivä päivältä joten vaatteet päälle ja ulkoilee. ☀️
Ylipainoa on, mutta eipä se aamuihin ole vaikuttanut. Peitto on kyllä johdonmukaisesti teltalla. Tämä on hyvin yksilöllinen asia ja tietysti yleinen terveydentila vaikuttaa, puhumattakaan henkisestä puolesta. Voin omasta puolestani sanoa, että nelikymppisen miehen impotenssi on myytti.
m48
Se ylipaino vähitellen pois ja terveet elämäntavat tilalle, jotta tilanne ei huonone, niin ei mitään hätää pojat.
Minun mieheni on jo hyvästi yli 60, eikä mitään ongelmaa alakerran kanssa edelleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen 26-vuotias nainen ja toivon etten koskaan täytäkään 46 vuotta koska nuoruus ja ulkonäkö on mulle todella tärkeitä juttuja. En halua tulla vanhaksi enkä varsinkaan vanhan näköiseksi. Se ei ole vaihtoehto.
Ajattelitko tehdä "Marilynit"? Sinulla on kymmenen vuotta aikaa. Siinä tapauksessa on parasta laittaa neliveto päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko tehdä "Marilynit"? Sinulla on kymmenen vuotta aikaa. Siinä tapauksessa on parasta laittaa neliveto päälle.
Osanottoni pinnallisuutesi vuoksi. Elämä on niin paljon muutakin kuin pelkkä ulkonäkö. N44
Vierailija kirjoitti:
Siis menet narun jatkeeksi muutaman vuoden kuluttua, rest in peace.
Vierailija kirjoitti:
Opioidit toimivat tuohon tarkoitukseen hyvin, tosin ulkonäkövaikutuksia on kauan ennen 46. ikävuotta.
Sitten on sekin vaihtoehto, että elät tuohon ikään ja siitä vielä eteenpäin.
Ap, onko parisuhdeasia kunnossa? Tarvitset huvän naisen, joka vie sinut pois tuollaisista synkistä ajatuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teissä 45+ miehissä (etenkin ap:n tyyppisissä) on jotain äärettömän vastustamatonta. 😋 Maltan tuskin itsekään odottaa pääseväni teidän ikäänne. N31
Tämä ihanien naisten suitsutus ja mirhamilla voitelu on suorastaan sietämätöntä. ❤️🍆🍌🍾
Toivottavasti ap lukee näitä ja piristyy hieman.
m48
Meinaatko tulla tänään, vai oletko kenties jo tullut? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osanottoni pinnallisuutesi vuoksi. Elämä on niin paljon muutakin kuin pelkkä ulkonäkö. N44
Noin sanotaan silloin kun se ulkonäkö on jo mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teissä 45+ miehissä (etenkin ap:n tyyppisissä) on jotain äärettömän vastustamatonta. 😋 Maltan tuskin itsekään odottaa pääseväni teidän ikäänne. N31
Tämä ihanien naisten suitsutus ja mirhamilla voitelu on suorastaan sietämätöntä. ❤️🍆🍌🍾
Toivottavasti ap lukee näitä ja piristyy hieman.
m48
Meinaatko tulla tänään, vai oletko kenties jo tullut? ;)
Ilta on ollut hyvä ja voisihan siitä tehdä vielä paremman. 😉
Vierailija kirjoitti:
Seniorien ylistysketju. No kaipa näitäkin tarvitaan.
Papparaisketju tämä on. Piste.
Täytän nämä "maagisen upeat" 46 vuotta 4.3. kuluvaa vuotta eikä se oikein kivalta tunnu täälläkään. Silmäkulmat kastuivat hieman lukiessani tätä ketjua. m45
Vierailija kirjoitti:
Täytän nämä "maagisen upeat" 46 vuotta 4.3. kuluvaa vuotta eikä se oikein kivalta tunnu täälläkään. Silmäkulmat kastuivat hieman lukiessani tätä ketjua. m45
Voisinpa piristää sinua jotenkin..
Tasan 4 vuotta tästä eteenpäin, silloin voit viettää viisikymppisiäsi. Upeasti ja uljaasti, jos vain sallit sen itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon mukavampaa olla papparainen kuin angstinen teini. Minkä muuten havaitsee tästä ketjustakin harvinaisen selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon mukavampaa olla papparainen kuin angstinen teini. Minkä muuten havaitsee tästä ketjustakin harvinaisen selkeästi.
Mitä vikaa papparaisissa on? Hemmetti, mitä ikäsyrjintää!
Danny paimentaa vielä pikkutyttöjä, tottakai elää ruuhkavuosia.