Täytän tänään 46 vuotta. Se saa minut niin surulliseksi mieheksi.
Parrassa on yhä enemmän harmaata, samoin hiuksissakin. Juuri eilen olin 18 ja sain ajokortin, sitten ... 1.1.1976, kiroan syntymäpäiväni!
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettepas te 1976-vuosikertalaiset jo aika vanhoja. N24
Tuntuu helvetin pahalta lukea tällaisia kommentteja. Terveisin, 45-vuotias mies, joka myös täyttää 46 vuotta tänä vuonna.
Ihan tosissasko kuuntelet jotain pentujen huuteluja? Huhuh. Ei kannata vanheta jos perustaa arvonsa nuorena pysymiseen 👶
Värin hiuksiin saa kaupasta, no problem
Parisuhteessa ei ole järkeä enää 40 - vuotiaalle naiselle, kun ei tehdä enää lapsia enkä halua häitäkään.
Ei se seksi niin ihmeellistä ole ja kuka haluaa mennä siivoamaan asuntoa, joka on miehen yksin omistama ja keittiökaapit jne. on miehen valitsemat.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa ei ole järkeä enää 40 - vuotiaalle naiselle, kun ei tehdä enää lapsia enkä halua häitäkään.
Ei se seksi niin ihmeellistä ole ja kuka haluaa mennä siivoamaan asuntoa, joka on miehen yksin omistama ja keittiökaapit jne. on miehen valitsemat.
Tai ex-vaimon valitsemat keittiökaapit
Itse kierrän palkkatukityössä eri työpaikoissa ja niissä on paljon negatiivisia, määräileviä ja omaisuudella kehuskelevia miehiä. Yököttää ja ällöttää. Käytöstapoja noilla miehillä harvemmin löytyy. Sitä odottaa vaan, että palkkatukityö loppuu. Törkeimmissä työpaikoissa pikkujoulut jne. on vain vakituisille esim. työkokeilussa ja palkkatukityössä olevia ei kutsuta.
Oletan, että olet tehnyt jo kohtalaisen omaisuuden kuitenkin? Se hyvä puoli on kun on tuon ikäinen. Itse olen vasta alkuvaiheessa.
N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimon kanssa rakennettu unelmien talo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimon kanssa rakennettu unelmien talo.
Jota uusi nainen voi päästä siivoamaan.
Nyt positiivista asennetta kehiin 😅. Ei se ikä, eikä ne harmaat pidä hidastaa meidän vauhtia. Eikä estää elämästä onnellista elää. T. Samanikäinen, jolla löytyy harmaata jo kummastakin päästä 🙂
Kuka haluaa olla joku 20 vee? En minä ainakaan. M45
Anteeksi mutta 1970-luvun puolivälissä syntynyt mies on kyllä jo aika "has-been". Ei teistä ole enää oikein mihinkään.
Ole huoleti iästäsi. Jotkut 60v miehet vetää voitoin teiltä nuoremmilta... 😁.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole ikävä nuoruusajan rajuja orgasmeja ja kunnon syöksyjä?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta 1970-luvun puolivälissä syntynyt mies on kyllä jo aika "has-been". Ei teistä ole enää oikein mihinkään.
ja tällainen elämässä menestymätön 70-luvun puolivälissä syntynyt mies on "never was". Ei minusta ollut koskaan mihinkään nuorenakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olette te 46-vuotiaat silti viehättäviä :)
N28
Tästähän tuli hyvän mielen ketju, vaikka muutama nillittäjä onkin yrittänyt sitä myrkyttää.
🥳🍆❤️ kaikille ihanille naisille ikään katsomatta!
m48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole ikävä nuoruusajan rajuja orgasmeja ja kunnon syöksyjä?
Syöksyissä ei ole havaittavaa eroa 20-30v takaisiin.
-eri
Itse täytin viime vuonna 47. Anoppi oli ainoa, joka muisti edes onnitella syntymäpäivänä.
Mun vanhenemista ei kukaan edes huomaa :D