Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteet kotiäitinä olosta menee vuoristorataa!

Vierailija
18.09.2006 |

Meillä 2 lasta (3v ja 6kk). Äitiysloma loppuu vuoden vaihteessa ja mulla työpaikka johon palata, ei tosin kovin hyvä työ.

Oon silti ajatellut että palaisin töihin äippäloman päätyttyä. Mulle tämä kotonaolo on tuntunut välillä masentavalta eikä perheen taloudellinen tilannekkaan ole paras mahdollinen.

Nyt minulla olisi tilaisuus saada ihana työ josta pidän ja joka olisi vielä paremmin palkattukin kuin entinen. Pointti on vaan että se tulisi aloittaa kuukauden päästä. Mies on kyllä suostunut kotiin jäämään lasten kanssa loppu vanhempainrahakaudeksi ja se sopii minulle. Nyt vaan on tullut hirveitä itsesyytöksiä asiasta ja tuntuu että kadunko myöhemmin jos näin aikaisin palaan töihin?!

Toki uusi työ houkuttaa ja sitä ei ole mahdollista aloittaa vuoden vaihteen jälkeen.

Onko muita joilla kokemusta paluusta töihin ennen äitiysloman loppua?

Kuinka on mennyt? Onko kaduttanut?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain ihminen, sinäkin. Ja etenkin äiti-ihmisenä tulet kokemaan hirvittäviä itsesyytöksen kausia, teit mitä tahansa ja milloin tahansa, jos päätös on ollut edes osittain itsekkäistä syistä tehty.

Luotatko siihen, että miehesi pärjää lasten kanssa? Jos luotat, tee päätös pelkästään itsekkäistä syistä, oli seurauksena sitten kotiin jääminen tai uuteen työhön meno. Lapsesi eivät siinä tilanteessa kärsi millään tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä