Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen joka tulee paremmin toimeen miesten kanssa

Vierailija
19.04.2015 |

Tunnustan olevani tällainen ja se tuottaa minulle ongelmia. Miesten ajatuksen juoksua on helpompi ymmärtää, ihailen enemmän miesten kuin naisten vaatteita, kaverini ovat miehiä tai paras kaverini aika jätkämäinen nainen, miesten seura on helpompaa, vaivattomampaa, loogisempaa, toimivampaa - lukuun ottamatta muutamia sovinisteja tai seksistejä. Esikuvani ovat miehiä voittopuolisesti.

En koe olevani yhtään naisellinen nainen lukuun ottamatta pitkiä hiuksiani. Usein käy niin että naiset suuttuvat minuun, koska luulevat että jotenkin pidän heitä typerinä tms. koska en osaa innostua heidän jutuistaan tai en yksinkertaisesti tavoita samaa aaltopituutta vaikka kuinka haluaisin. 

Olen kasvanut kahden isoveljen kanssa ja ollut aina isän tyttö ja jos voisin valita, olisin mieluiten mies kuin nainen. Toisaalta en tunne mitään halua sukupuolenvaihdosleikkaukseen. Osaan niin miesten kuin naisten töitä. Olen itsenäinen ja elänyt yksin ja elättänyt itseni koko elämäni.

Onko kohtalotovereita siellä jossain? Miten olette selviytyneet hankalista tilanteista? Oikeasti pahoitan vähän mieltäni ja masennun kun (naiselliset) naiset niin usein suuttuvat minuun ja en osaa selittää itseäni. Päässäni on vain tyhjä kohta siinä kohtaa kun pitäisi kohdata kemiat toisen naisen kanssa ja sitten minusta mukamas välittyy arrogantti vaikutelma. Nuo ovat minulle ahdistavia tilanteita, kun naiset niin usein odottavat toiselta naiselta selkeää hengenheimolaisuutta. Tänään viimeksi kävi huonosti ja en oikeasti edes tajua mikä minussa ärsyttää, koska olen aika kiltti ja empaattinen sekä auttamishaluinen. 

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ehkä tapaa mukavia naisia,koska oma asenteesi on jo valmiiksi negatiivinen. Muuta asennetta, niin voit yllättyä.

Vierailija
22/84 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:54"]

Ja toki millä perusteella miesten seura on loogisempaa, vaivattomampaa ja toimivampaa? Mulla ei ole eläessäni ollut ongelmia naisten (kuten ei miestenkään) välisissä ystävyyssuhteissa, johtuisikohan ihan että tutustun fiksuihin IHMISIIN, en sukupuolen edustajiin stereotyyppeinä.

[/quote]

Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Huvittaa nämä naiset jotka julistaa kuinka tulevat paremmin miesten kanssa toimeen ja dissaavat omaa sukupuoltaan. Ihan niin kuin miessukupuoli olisi joku homogeeninen ryhmä jossa kaikki ovat samanlaisia. 

[/quote]

Naiset kestävät myös huonommin itseensä kohdistuvaa kritiikkiä kuin miehet. Täällä tämä taas nähdään. En edes ehtinyt vastata ja minut on jo haukuttu pystyyn ja luonteeni on lyöty lukkoon. Ennakkoluulot jyrää täällä enemmän kuin minun päässäni, sillä kirjoitan nyt yksilöistä, joita olen elämässäni tavannut. Se että ihailen joitakin miehiä, ei tarkoita samaa kuin miesten homogenisoiminen. Sehän käy selväksi jo aloituksessa, jossa mainitsen seksistit ja sovinistit.

Ap

[/quote]

Mitä ihmettä höpötät naisten huonosta kritiikinkestosta? Tulet tänne sanomaan että naiset ovat niin hankalia että et täydellisestä, ihanasta ja upeasta luonteestasi huolimatta tule toimeen juuri yhdenkään naisen kanssa. Ei tuo ole kritiikkiä, vaan lähes kaikkien tämä palstan lukijoiden tarkoituksellista loukkaamista. Ja sitten ihmettelet kun täällä loukkaannutaan. Jos puolet maapallon väestöstä on mielestäsi niin hankalia ettet voi meitä sietää, vika on sinussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:59"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:54"] Ja toki millä perusteella miesten seura on loogisempaa, vaivattomampaa ja toimivampaa? Mulla ei ole eläessäni ollut ongelmia naisten (kuten ei miestenkään) välisissä ystävyyssuhteissa, johtuisikohan ihan että tutustun fiksuihin IHMISIIN, en sukupuolen edustajiin stereotyyppeinä. [/quote] Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Huvittaa nämä naiset jotka julistaa kuinka tulevat paremmin miesten kanssa toimeen ja dissaavat omaa sukupuoltaan. Ihan niin kuin miessukupuoli olisi joku homogeeninen ryhmä jossa kaikki ovat samanlaisia.  [/quote]   Naiset kestävät myös huonommin itseensä kohdistuvaa kritiikkiä kuin miehet. Täällä tämä taas nähdään. En edes ehtinyt vastata ja minut on jo haukuttu pystyyn ja luonteeni on lyöty lukkoon. Ennakkoluulot jyrää täällä enemmän kuin minun päässäni, sillä kirjoitan nyt yksilöistä, joita olen elämässäni tavannut. Se että ihailen joitakin miehiä, ei tarkoita samaa kuin miesten homogenisoiminen. Sehän käy selväksi jo aloituksessa, jossa mainitsen seksistit ja sovinistit. Ap [/quote] Kirjoitit kerrankin sen "miksi miehet haluaa minusta vain seksiä" ja laitoit niin tarkat kuvaukset ja tunnisteet että varmasti tutut luulisi että hän muka täällä sellaisia kirjoittaisi. Oikeasti olet pahasti pipi päästäisi.

[/quote]

Itse olet pipi päästäsi, koska en ole kirjoittanut mitään tuollaista. Itse asiassa seksikään ei ole minua koskaan erityisesti kiinnostanut ja kaukosuhde sopii minulle hyvin. Kävin viimeksi muualla kuin yliopistolla tai töissä tai muussa opiskelupaikassa, 15 vuotta sitten eli olen täydellinen lukutoukka. En kiinnitä miehiin seksiobjekteina mitään huomiota, jollen satu rakastumaan, mikä tapahtuu aniharvoin. En edes näytä seksiobjektilta. Kuljen tylsissä vaatteissa enkä laittaudu paitsi poikaystävääni varten.

Ap

Vierailija
24/84 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:54"]

Ja toki millä perusteella miesten seura on loogisempaa, vaivattomampaa ja toimivampaa? Mulla ei ole eläessäni ollut ongelmia naisten (kuten ei miestenkään) välisissä ystävyyssuhteissa, johtuisikohan ihan että tutustun fiksuihin IHMISIIN, en sukupuolen edustajiin stereotyyppeinä.

[/quote]

Hei, ymmärrän mitä tarkoitat, mutta tässä ei ole nyt kyse siitä. Lähestyn avoimin mielin kaikkia naisia, mutta hetken päästä he alkavat näykkiä tai arvostella epäsuorasti minua. Olen tosi kiltin näköinen ja voitan usein ihmisten luottamuksen tuosta vain. Nykyään en käytä enää meikkiä, koska olen aika hauskan näköinen meikattuna, joten sen ei pitäisi töissä tulla ongelmaksi. Tämä siis useimmiten sattuu työpaikalla. Olen aika erakko, enkä halua liittoutua kenenkään kanssa. Mutta muutenkin, naisille suunnatulla markkinoinnillá on hyvin vähän tai ei ollenkaan annettavaa minulle. 

Olen miettinyt asiaa usein, läpi vuosien, ja en vain osaa ilmeisesti näyttää tarpeeksi kiinnostuneelta naisten jutuista ja pelkäänkin naisia nykyään. Olen sellainen tylsä pokerinaama. Miesten kanssa olen aina rento ja suorapuheinen. Joskus kuitenkin tapaan naisen, joka on itsekin yksinäinen susi, ja silloin menee kaikki yleensä hyvin. 

En psykologis-sosiaalisessa työssäni voi mitenkään stereotypistää ketään, enkä itsekään ole stereotyyppinen. Tai näe itseni jonkin stereotypian edustajana. Joten on vähän yksinkertaistavaa hyökätä noin ja syyttää minua asiasta.

Minulle vain käy 99% huonosti naisten seurassa - yleensä puukkoa tulee selkään tai juoruillaan. Miehissä en ole kohdannut samaa käytöstä tähän mennessä. 

En ole myöskään kiinnostunut lapsista, kokkailusta, vaatteista tai meikeistä tai aviomiehen hankkimisesta.

Kokemukseni mukaan miehissä on enemmän itseni kanssa samankaltaisia IHMISIÄ.

Koulutuksella ei ole tässä mitään merkitystä sillä olen tehnyt työtä kaikenlaisten ihmisten kanssa. Olen akateemisesti koulututettu, mutta työväenluokasta.  

Ap

[/quote]

Minulla on tullut vastaan ihmisiä, jotka pelkäävät ja/tai vihaavat joko kaikkia ihmisiä tai jotakin tiettyä ihmisryhmää. Varmaan jotain traumaattisia kokemuksia taustalla mutta se ei ole minun ongelmani. Mutta se on, että pelko ja viha saavat nämä ihmiset vaanimaan joka pienintä sanaa tai elettä muiden taholta. Saattavat tulla aivan hysteerisiksi jostakin pikkujutusta, jota kukaan muu ei edes huomaisi. Vatvovat jotain kuiviteltua loukkausta viikkoja. Tai kuukausia. Nuo ihmiset ovat hankalia ja kiusallisia varsinkin työyhteisössä eikä ole ihme että heistä halutaan eroon. Heillä on ongelmia, mutta itse he näkevät ongelmia kaikkialla muualla kuin itsessään.

Vierailija
25/84 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:15"]

Olen tavannut useita selkäänpuukottavia, juorukerhoja pitäviä, paskaa puhuvia miehiä. Minulla on enemmän miehiä ystävinä,mutta kyllä nämä on enemmän ihmis-kuin sukupuolikysymyksiä. En itsekään pukeudu mekkoon,en meikkaa,rakennan huvikseni autoja yms. Minua silti ihmetyttää/huvittaa naiset,jotka julistavat etteivät tule naisten kanssa juttuun.

[/quote]

Vaivaako päinvastainen miehiä yhtä paljon? Siis mies, joka tulee paremmin toimeen naisten kanssa, esimerkiksi toiseksi paras ystäväni. En ole yleistänyt noin pahasti kuin mitä minun nyt täällä väitetään kirjoittaneen. 

Miesten kanssa ei tule samanlaista kilpailua kuin toisten naisten kanssa, eikä asiaa ilmeisesti auta se, että vihaan kaikkea kilpailua.

Ap 

[/quote]

Missä olit kun välitunneilla kiusattiin niitä poikia jotka viihtyvät tyttöporukassa? Yksikin sai nyrkistä kerran. Ehkä se on aikuisilla hienovaraisempaa, mutta eivät miehet sellaisista miehistä pidä.

Vierailija
26/84 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan olevani samanlainen kuin sinä. Mutta koen enemmänkin olevani nainen omalla tavallani. En haluaisi olla mies, vaikka joskus olen pohtinutkin asiaa. Naiselliset naiset ja miehiset miehet ovat kaksi ääripäätä ja minä vain satun molskahtamaan enemmän sinne puoliväliin. Nauran herkemmin miesten keskenkasvuiselle huumorille. Olen jotenkin sosiaalisesti rajoittunut ja erakko. En kykene siihen juoruiluun ja small talkkiin mitä tietyt naistyypin edustajat harrastavat, mutta tulisin taatusti toimeen sellaisen naisseuran kanssa jossa oltaisiin rentoja ja rehellisiä. Olen tavannut heitä, joten tiedän että heitä on olemassa. En siis siinä mielessä suosi miesseuraa, vaikka veljeni on aikoinaan ollut paras ystäväni. Mutta ymmärrän näkemyksesi. Minulla tosin ei ole koskaan ollut ongelmia itsestäni "poikkeavien" naisten kanssa. En odota että he ymmärtävät tai hyväksyvät minut vaan olen rehdisti oma itseni. Oikeastaan olen ollut aika pidetty, vaikka en vastavuoroisesti aina juuri viihdy.

Vierailija
27/84 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:22"]

ja en vain osaa ilmeisesti näyttää tarpeeksi kiinnostuneelta naisten jutuista ja pelkäänkin naisia nykyään. [/quote]

Kerrotko, että mitä nämä "naisten jutut" on? 

[/quote]

Minä (nainen) puhuin tänään ystäväni (nainen) kanssa tänään pari tuntia puhelimessa. Käsitellyt aiheet oli kaupunkimme vuokra-asuntopolitiikka, ympäristön tila globaalisti, USA:n tulevat pressanvaalit, ystäväni hakeutuminen koulutukseen ja sen pohdinta, miten hän parhaiten rahoittaa opintonsa ilman, että ei tarvitse ottaa suurta opintolainaa mutta ei myöskään työskennellä liikaa. Lisäksi hän kertoi minulle eilisistä sukujuhlistaan ja ensi viikon ulkomaan matkastaan. Minä puolestani kerroin hänelle tulevasta muutostani ja parista työasiasta.

Mikä aihe/mitkä aiheet tuosta oli niitä "naisten" aiheita?

Vierailija
28/84 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:21"]

Hei, ymmärrän mitä tarkoitat, mutta tässä ei ole nyt kyse siitä. Lähestyn avoimin mielin kaikkia naisia, mutta hetken päästä he alkavat näykkiä tai arvostella epäsuorasti minua. Olen tosi kiltin näköinen ja voitan usein ihmisten luottamuksen tuosta vain. Nykyään en käytä enää meikkiä, koska olen aika hauskan näköinen meikattuna, joten sen ei pitäisi töissä tulla ongelmaksi. Tämä siis useimmiten sattuu työpaikalla. Olen aika erakko, enkä halua liittoutua kenenkään kanssa. Mutta muutenkin, naisille suunnatulla markkinoinnillá on hyvin vähän tai ei ollenkaan annettavaa minulle. 

Olen miettinyt asiaa usein, läpi vuosien, ja en vain osaa ilmeisesti näyttää tarpeeksi kiinnostuneelta naisten jutuista ja pelkäänkin naisia nykyään. Olen sellainen tylsä pokerinaama. Miesten kanssa olen aina rento ja suorapuheinen. Joskus kuitenkin tapaan naisen, joka on itsekin yksinäinen susi, ja silloin menee kaikki yleensä hyvin. 

En psykologis-sosiaalisessa työssäni voi mitenkään stereotypistää ketään, enkä itsekään ole stereotyyppinen. Tai näe itseni jonkin stereotypian edustajana. Joten on vähän yksinkertaistavaa hyökätä noin ja syyttää minua asiasta.

Minulle vain käy 99% huonosti naisten seurassa - yleensä puukkoa tulee selkään tai juoruillaan. Miehissä en ole kohdannut samaa käytöstä tähän mennessä. 

En ole myöskään kiinnostunut lapsista, kokkailusta, vaatteista tai meikeistä tai aviomiehen hankkimisesta.

Kokemukseni mukaan miehissä on enemmän itseni kanssa samankaltaisia IHMISIÄ.

Koulutuksella ei ole tässä mitään merkitystä sillä olen tehnyt työtä kaikenlaisten ihmisten kanssa. Olen akateemisesti koulututettu, mutta työväenluokasta.  

Ap

[/quote]

Käytät stereotypioita: kategorisoit yksilöitä heidän sukupuolensa perusteella. Sukupuolihan ON yksi perustavanlaatuisimmista stereotypioista. Subjektiivisen oman tulkintakiikariesi kautta arvioit, että et ole tullut toimeen suurimman osan kanssa tapaamistasi naisista ja sama ongelma tulee tulevaisuudessakin jatkumaan. Sama stereotypisointi jatkuu sukupuolellisesti kuvatessasi itseäsi, erottelet länsimaisen 2015-luvun käsityksen mukaisesti eri elementtejäsi maskuliinisiin tai feminiinisiin. Lisäksi kuvittelet, että niin naiset kuin miehetkin edustavat homogeenista ryhmää, jossa poikkeukset ovat harvinaisia (naisilla) tai niitä ei ole olemassakaan (miehet). Oikeasti yksilönä, joka ei hahmottaisi maailmaa kategorioiden kautta et olisi tuota(kaan) luokittelua tehnyt.

Tuo kategorisointi on täysin inhimillistä ja ymmärrettävää :) Sanoisin, että sinun ongelmanasi on asenne jostain syystä naisia kohtaan. Jopa nyt syyllistät minua hyökkäämisestä, vaikka kysyin täysin relevantin kysymyksen esittämiäsi oman kokemuksesi yleistyksiä kohtaan. Jos kuvittelet, että miehet eivät puukota selkään tai juoruile, tai että sinulle ei voi niin käydä tulevaisuudessa miesten kanssa olet aivan helvetin tyhmä.

I rest my case: harjoittele kultaseni sosiaalisia taitoja :)

[/quote]

Minulla on hyvät sosiaaliset taidot. Olen sosiaalisella alalla ja kukaan ei koskaan ole työsuorituksestani valittanut. Ystäväni voivat luottaa minuun täydellisesti. 

En ajattele ainakaan tietoisesti stereotypioita, mutta ehkä minusta yritetään ajatella stereotypisesti. Minua kiinnostaa vain asia, josta keskustellaan tai mitä ollaan tekemässä. Viihdyn muuten yksin ja minulle riittävät nykyiset ystäväni. 

En ole koskaan tehnyt muuta kuin keskittynyt työsuoritukseeni ja ollut niiden henkilöiden seurassa, joista oikeasti pidän. En ymmärrä miksi minun pitäisi teeskennellä toisten mieliksi ja höpöttää asioista, jotka eivät kiinnosta minua? En myöskään ymmärrä naisten reviiriajattelua tai kateutta. Täysin turhaa pelleilya mielestäni. 

Mutta kuten joku tänne jo kirjoitti, AV:lle ei kannata tällaisesta asiasta avautua ja tämä ketju vain vahvistaa tuntemustani muista naisista. Jos olisi edes ollut empatiaa ja aitoa ja nöyrää yritystä ymmärtää tällaisen hymiöin varustetun piilovittuilun sijasta, olisin voinut lämmetä keskustelemaan asiasta pidemmin. 

En halua elää niiden ehtojen mukaan, joita naiset minulle täälläkin asettavat, koska useimpien miesten seurassa noita ehtoja ei ole tai tarvita.

Voidaan halkoa hiuksia homogeenistanko vai ei, mutta kuten olen jo useamman kerran todennut, en tee niin. Puhun vain omista kokemuksistani ja suoraan sanottuna naiset ovat minusta tylsiä verrattuna miehiin. Tietenkään en voi puhua omien kokemusten ulkopuolelta, kuten eivät tämänkään keskustelun alapeukuttajat tai näsäviisastelijat, mutta ovat silti valmiita arvostelemaan minua ja vannomaan että minussa on kaikki vika. Hohhoijaa.

Sinä kommentoija hyökkäät jo toisen kerran ja aika naisellisesti :) :): )

Psykologian ja filosofian opiskelijana on vaikea ymmärtää milloin tällainen ajattelutapa on muotoiltu ja niin viralliseksi, että minun ajatteluni voidaan typistää siihen: erottelet länsimaisen 2015-luvun käsityksen mukaisesti eri elementtejäsi maskuliinisiin tai feminiinisiin.

Hienoa että olet itse kyennyt irtautumaan tällaisesta ajattelutavasta ja näet todellisuuden sellaisena kuin se oikeasti on? 

Ap

Vierailija
29/84 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:39"]

Olen tavannut useita selkäänpuukottavia, juorukerhoja pitäviä, paskaa puhuvia miehiä. Minulla on enemmän miehiä ystävinä,mutta kyllä nämä on enemmän ihmis-kuin sukupuolikysymyksiä. En itsekään pukeudu mekkoon,en meikkaa,rakennan huvikseni autoja yms. Minua silti ihmetyttää/huvittaa naiset,jotka julistavat etteivät tule naisten kanssa juttuun.

[/quote]

Vaivaako päinvastainen miehiä yhtä paljon? Siis mies, joka tulee paremmin toimeen naisten kanssa, esimerkiksi toiseksi paras ystäväni. En ole yleistänyt noin pahasti kuin mitä minun nyt täällä väitetään kirjoittaneen. 

Miesten kanssa ei tule samanlaista kilpailua kuin toisten naisten kanssa, eikä asiaa ilmeisesti auta se, että vihaan kaikkea kilpailua.

Ap 

[/quote]

Missä olit kun välitunneilla kiusattiin niitä poikia jotka viihtyvät tyttöporukassa? Yksikin sai nyrkistä kerran. Ehkä se on aikuisilla hienovaraisempaa, mutta eivät miehet sellaisista miehistä pidä.

[/quote]

Riippuu miehistä. Ei ainakaan meidän koulussa katsottu pahalla sellaisia poikia. Ap

Vierailija
30/84 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:41"]

En ajattele ainakaan tietoisesti stereotypioita, mutta ehkä minusta yritetään ajatella stereotypisesti. 

[/quote]

ETPÄ. Kuitenkin sukupuolitat esim. nuo naisten puheenaiheet ja annat ymmärtää, että naiset ja miehet puhuvat ihan eri aiheista aina ja kaikkialla.

Vierailija
31/84 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:40"]

ja en vain osaa ilmeisesti näyttää tarpeeksi kiinnostuneelta naisten jutuista ja pelkäänkin naisia nykyään. [/quote]

[/quote]

Minä (nainen) puhuin tänään ystäväni (nainen) kanssa tänään pari tuntia puhelimessa. Käsitellyt aiheet oli kaupunkimme vuokra-asuntopolitiikka, ympäristön tila globaalisti, USA:n tulevat pressanvaalit, ystäväni hakeutuminen koulutukseen ja sen pohdinta, miten hän parhaiten rahoittaa opintonsa ilman, että ei tarvitse ottaa suurta opintolainaa mutta ei myöskään työskennellä liikaa. Lisäksi hän kertoi minulle eilisistä sukujuhlistaan ja ensi viikon ulkomaan matkastaan. Minä puolestani kerroin hänelle tulevasta muutostani ja parista työasiasta.

[/quote]

Niin tänään juttelit tällaista? Tähänkö persoonasi typistyy? Vedänkö sellaisen johtopäätöksen? Paljastuuko tässä myös tempperamenttisi? Eikö nuo ole sukupuolesta riippumattomia huolenaiheita? IHMISEN ONGELMIA. Ai niin mutta enhän voi ajatella niin, koska minut on jo täällä tuomittu täydelliseksi homogenisoijaksi. Ap

Vierailija
32/84 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:41"]

Minulla on hyvät sosiaaliset taidot. 

[/quote]

Jos sinulla olisi hyvät sosiaaliset taidot, tulisit toimeen myös naisten kanssa ja kykenisit heittämään small talkia myös heidän kanssaan.

Vierailija
33/84 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:59"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:54"] Ja toki millä perusteella miesten seura on loogisempaa, vaivattomampaa ja toimivampaa? Mulla ei ole eläessäni ollut ongelmia naisten (kuten ei miestenkään) välisissä ystävyyssuhteissa, johtuisikohan ihan että tutustun fiksuihin IHMISIIN, en sukupuolen edustajiin stereotyyppeinä. [/quote] Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Huvittaa nämä naiset jotka julistaa kuinka tulevat paremmin miesten kanssa toimeen ja dissaavat omaa sukupuoltaan. Ihan niin kuin miessukupuoli olisi joku homogeeninen ryhmä jossa kaikki ovat samanlaisia.  [/quote]   Naiset kestävät myös huonommin itseensä kohdistuvaa kritiikkiä kuin miehet. Täällä tämä taas nähdään. En edes ehtinyt vastata ja minut on jo haukuttu pystyyn ja luonteeni on lyöty lukkoon. Ennakkoluulot jyrää täällä enemmän kuin minun päässäni, sillä kirjoitan nyt yksilöistä, joita olen elämässäni tavannut. Se että ihailen joitakin miehiä, ei tarkoita samaa kuin miesten homogenisoiminen. Sehän käy selväksi jo aloituksessa, jossa mainitsen seksistit ja sovinistit. Ap [/quote] Kirjoitit kerrankin sen "miksi miehet haluaa minusta vain seksiä" ja laitoit niin tarkat kuvaukset ja tunnisteet että varmasti tutut luulisi että hän muka täällä sellaisia kirjoittaisi. Oikeasti olet pahasti pipi päästäisi.

[/quote]

Itse olet pipi päästäsi, koska en ole kirjoittanut mitään tuollaista. Itse asiassa seksikään ei ole minua koskaan erityisesti kiinnostanut ja kaukosuhde sopii minulle hyvin. Kävin viimeksi muualla kuin yliopistolla tai töissä tai muussa opiskelupaikassa, 15 vuotta sitten eli olen täydellinen lukutoukka. En kiinnitä miehiin seksiobjekteina mitään huomiota, jollen satu rakastumaan, mikä tapahtuu aniharvoin. En edes näytä seksiobjektilta. Kuljen tylsissä vaatteissa enkä laittaudu paitsi poikaystävääni varten.

Ap
[/quote]

Laitoit heti vähän fiktiota mukaan kun paljastuit. niinhän sinä aina teet kun paljastu. [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:18"]

[/quote]

Ap
[/quote]

Saathan sinä vapaasti kirjoittaa näitä tarinoitasi, kunhan käyttäisit koko ajan reippaasti sitä fiktiota lisänä, eikä vain sen jälkeen kun paljastut. Niin tekisit jos olisit rehellinen, etkä oikeasti haluaisi vahingossakaan aiheuttaa harmia muille näillä jutuillasi.

Vierailija
34/84 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:45"]

[/quote]

[/quote]

Niin tänään juttelit tällaista? Tähänkö persoonasi typistyy? Vedänkö sellaisen johtopäätöksen? Paljastuuko tässä myös tempperamenttisi? Eikö nuo ole sukupuolesta riippumattomia huolenaiheita? IHMISEN ONGELMIA. Ai niin mutta enhän voi ajatella niin, koska minut on jo täällä tuomittu täydelliseksi homogenisoijaksi. Ap

[/quote]

Kyllä, aika usein puhun ylläolevan kaltaisia asioita ystävieni ja tuttavieni kanssa. Myös niiden parjaamiesi naisten. Ja itsehän olet jo aloituksessasi julistanut ettet kykene puhumaan "naisten" juttuja sukupuolittaen näin myös puheenaiheet. Annat siis ymmärtää ettei naiset kykene puhumaan kuin "naisten" juttuja. 

Mutta kerro nyt, että mitkä on sinun mielestäsi niitä "naisten" juttuja?

Vierailija
35/84 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole koskaan tehnyt muuta kuin keskittynyt työsuoritukseeni ja ollut niiden henkilöiden seurassa, joista oikeasti pidän. En ymmärrä miksi minun pitäisi teeskennellä toisten mieliksi ja höpöttää asioista, jotka eivät kiinnosta minua?"

Sanot näin ja samassa kommentissa sanot että sinulla on hyvät sosiaaliset taidot. Koomista.

Naurettavaa toivoa täältä mitään "nöyrää yritystä" ymmärtää sinua, kun itse tarkoituksella loukkaat lähes kaikkia palstan lukijoita. Saat täältä juuri sitä mitä tilasit.

Vierailija
36/84 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:45"] 

[/quote]

Kylläpä otti koville kun piti noin takkia kääntää kesken kaiken :D Jatka vain itsesi nolaamista, se on viihdyttävää seurattavaa!

Vierailija
37/84 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:43"]

[/quote]

Ap 

[/quote]

[/quote]

Riippuu miehistä. Ei ainakaan meidän koulussa katsottu pahalla sellaisia poikia. Ap

[/quote]

Ei se voi riippua mistään, koska olet moneen kertaan sanonut että kaikki miehet ovat täsmälleen samanlaisia. Suljet vain silmäsi kaikelta, mikä kertoo jotain negatiivista miehistä. Ja pilaat elämäsi (ja hankaloitat ympäristösi elämää) pakkomielteisellä naisten negatiivisten ominaisuuksien kyttäämisellä. Oletko harkinnut ammattiapua? Olen aivan vilpittömästi sitä mieltä, että olet sen tarpeessa.

Vierailija
38/84 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap 

[/quote]

[/quote]

Aikuisiällä miehet pitävät miehistä joilla on naisia kavereina. Olen itse mies.  Eikä miehillä todelakaan ole mitään niitä miehiä vastaan joilla on naisia kavereina. Päinvastoin

Vierailija
39/84 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Noi sukujuhlat oli ainakin. Eikä kukaan täysijärkinen jaksa puhua muutostaan minuuttia kauempaa. "minä muutin". Sitten seuraavaan aiheeseen. 

Vierailija
40/84 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti koulututettu, mutta työväenluokasta.   

[/quote]

Akateemiseksi ihmiseksi yleissivistyksesi vaikuttaa kovin kehnolta kun et kykene puhumaan yhden ison ryhmän (=naiset) kanssa edes kevyttä smalltalkia. Lisäksi akateemiseksi käytät omituisia termejä kuten homogenisoija (anteeksi mikä?).

Miinulla on myös akateeminen koulutus ja pystyn puhumaan kenen kanssa tahansa hyvin monesta aiheesta, etenkin kevyttä smalltalkia. Vaikka en esimerkiksi mistään meikeistä, hiustenpidennyksistä, autoista ja teknisistä vempeleistä mitään ymmärräkään, silti löytyy puheenaihe jokaisen kanssa jos tarve niin vaatii. Lisäksi jos joku haluaa minulle puhua em. aiheista, osaan myös sujuvasti kuunnella, esittää kysymyksiä ja omia huomioitani jotta keskustelu etenee.