Huomenna menen Lidlin ja ostan paahtoleipää, juustoa ja makkaraa. Maksan sadan euron setelillä.
Saankohan taas ihailevia katseita ja joiltakin kateellisiakin ja jotkut ovat katkeria.
Onkohan sillä myyjällä rikkoa? Kysyn etukäteen ennen kuin teen ostokset.
Kommentit (27)
En tiedä kumpi on surullisempaa, se, että joku oikeasti tekisi noin vai se, että joku keksii tuollaisen provon ja kirjoittaa sen vauvapalstalle.
Tonnin seteli vielä parempi kateuden aiheuttaja. Parasta vielä jos kassa haluaisi pienemmän setelin.
Mä haen lidlistä 10 kaljaa, ja maksan ne säästöpossusta otetuilla hiluilla!
Vierailija kirjoitti:
No sillälailla!
Niin, jos jotain huomiota haluaa niin kannattaisi maksaa 1000 markan seteli8llä.
Minä olen vanhanaikainen ja maksan aina rahalla vieläkin. En kiinnitä mitään huomiota siihen maksaako joku kortilla vai rahalla ja millä setelillä. Kyllähän tuo huvittavaa on, jos kuvittelet ihmisten reagoivan sinuun mitenkään.
Olen maksanut lähikaupassa 5 sentin kolikoilla pikkuostoksia.
Saat varmaan monta ihastelevaa katsetta. Ainakin minulta saisit. =)
Mistä olet saanut tuon satasen? Pankkiautomaatti antaa vain 50 e rahoja.
Sitä seteliä voitaisiin vilkaista nostalgiamielessä. Siitä voi olla kauan, kun jonolaiset ovat viimeksi nähneet käteistä.
Mä en mee lidliin ollenkaan, en ole ikinä käynyt. Köyhien mesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en mee lidliin ollenkaan, en ole ikinä käynyt. Köyhien mesta.
Mitä pelkäät? Hyvin toimeentulevat käyvät Lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Kerron sitten miten kävi.
Ap
Miksi huomenna vasta?
Ja satkuun.
Ojentaa sulle 10 senttiä kouraan ja tuijottaa tyhjyyteen.
Mulla on lompakossa jo aikaisemmin rikottu satanen ja nyt rikon toisen satasen. Mahtuukohan lompakkoon niin paljon seteleitä? Otan kaikki setelit ulos ja kopistelen tasaseksi tiskiin. Ihmiset varmaan sanoo "Ooooh"
hitaasti sullon ne takaisin lompakkoon ja pistän takataskuun tietäen että se pullottaa paksusta lompakosta.
Ap
Todella ihailtavaa... Anna palaa! t. taskuvaras
Olisipa minullakin sinun rohkeus.
No sillälailla!