Huomenna menen Lidlin ja ostan paahtoleipää, juustoa ja makkaraa. Maksan sadan euron setelillä.
Saankohan taas ihailevia katseita ja joiltakin kateellisiakin ja jotkut ovat katkeria.
Onkohan sillä myyjällä rikkoa? Kysyn etukäteen ennen kuin teen ostokset.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
sata euroa ei ole kumminenkaan raha. eiköhän jokaisella työssäkäyvällä löyty tuon verran ylimääräistä.
itse tein kerran niin että kävin alkon täyten valikoiman liikkeessä ja ostin viskipullon joka maksoi suunnilleen kymppitonnin ja maksoin kortilla, kun en kehtaa kanniskella isoja rahasummia. oli muilla jonossa olevilla ihmettelemien aihetta kun kuulivat että paljonko pullo maksoi.
Huhhuh, ei voi kuin ihailla🥰
Menen Lidliin päivystämään jos näkisin sinut pullottavan lompakkosi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen maksanut lähikaupassa 5 sentin kolikoilla pikkuostoksia.
Kun Kela Goldisi oli suljettu?
Ostin 7€ ostokset 500€ setelillä eikä tullut tuommoisia ajatuksia. Oletko aikuinen pikkulapsi joka yrittää leikkiä rikasta?
Jos nyt sattuisin kiinnittämään tuollaiseen asiaan huomiota kaupan kanssalla, niin hajamielisesti ajattelisin, että kyseessä on joko joululahjaraha tai sitten maksaja on niitä köyhiä vanhuksia, jotka käyvät pankissa nostamassa eläkkeensä käteiseksi ja maksavat sitten kaiken käteisellä.
7e?
Saako sillä edes makkaraa ja juustoa?
sata euroa ei ole kumminenkaan raha. eiköhän jokaisella työssäkäyvällä löyty tuon verran ylimääräistä.
itse tein kerran niin että kävin alkon täyten valikoiman liikkeessä ja ostin viskipullon joka maksoi suunnilleen kymppitonnin ja maksoin kortilla, kun en kehtaa kanniskella isoja rahasummia. oli muilla jonossa olevilla ihmettelemien aihetta kun kuulivat että paljonko pullo maksoi.