Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoiseksi eläinsuojeluun

Vierailija
19.04.2015 |

Olen ajatellut aloittaa aina välillä jonkun harrastuksen, mutta kun ei minua oikein kiinnosta mikään urheilu tai oikein mitään. Eläimet on lähellä sydäntä, joten mietin sitten, josko lähtisi vapaaehtoiseksi auttamaan jonnekin eläinsuojeluyhdistykseen. Mutta mitä tämmöinen työ pitää sitten sisällään? Minua kiinnostaisi nimenomaan auttaa eläintenhoidossa, koska rahallisesti en opiskelijana oikein pysty hirveästi auttamaan. Pystyykö vapaaehtoisena esimerkiksi silloin tällöin oman aikataulun mukaisesti käydä auttamassa (ruokkimassa, pitämässä seuraa, mitä siellä sitten onkaan tehtävää?) vai onko siellä tiukat aikataulut?

Kaikki tieto kelpaisi! Olisi kiva auttaa kodittomia eläimiä ja samalla itsekin tehdä muuta kuin olla kotona kirja nenässä. Mutta pelkään, että vain olisin muiden tiellä :( Etenkin Tampereen seudun eläinsuojelutoiminta kiinnostaisi, joten jos jollakulla tarkempaa tietoa tästä ja mitä siellä voi tehdä, niin kertokaahan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään olisi kerrottavana omia kokemuksia vapaaehtoisena?

Vierailija
2/2 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissojen katastrofi yhdistys tarvitsee, väliaikaisia sijoituskoteja kissoille.. soita sinne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi