Missä olit, mitä teit kun vuosi vaihtui??
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Kanalassani yrittämässä rauhoitella kanojani jotka menevät rakettien paukkeesta suunniltaan.
Minulla ei kalkkunat ja muut lintulajit mitään välittäneet, koirat lähinnä kävelivät perässäni
Kotonani- "etelän auringon alla"- mieheni kanssa pulahdimme uima- altaaseen...Viimeiset 6-7 päivää ovat olleet tosi lämpimiä, joten uiskentelu lämmitetyssä uima- altaassa oli ihan.o.k.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni muukin näköjään nukkui. Joo, siinä kymmenen aikoihin nukahdin enkä edes heräillyt paukkuihin. Olen lähes kaikki uudet vuodet teinistä asti nukkunut. Kiltin tytön elämä on tällaista tylsää 😄
No eihän noissa raketeissa mitään erikoista ole, samanlaisia kuin muinakin vuosina ja suurinosa räjäytetään ENNEN keskiyötä. Mitä sitä niitä enään katselemaan keskoyöllä. Näin fyysistätyötä tekevänä ja työmatkat kävelevänä ihmisenä on töitten jälkeen sen verta väsynyt että turha odottaa että jaksan valvoa yli puolenyön :D
Rantabulevardilla olin palmujen katveessa katsomassa paikallisten kanssa ilotulitteiden paukuttelua. Kunnon räiske ja pauke oli. Mulle kerrottiin, että ilotulitteet olisi olleet kiellettyjä. Siitä huolimatta raketteja oli taivas täynnä. Paikallinen hotellin respa sanoi, että " Ei täällä haluta muutenkaan mennä aina lakien ja sääntöjen mukaan".
Katsoin ilotulituksia parvekkeelta. Ei ollut hääppöset tänä vuonna.Huomaa että lama on iskenyt!
Vierailija kirjoitti:
Rantabulevardilla olin palmujen katveessa katsomassa paikallisten kanssa ilotulitteiden paukuttelua. Kunnon räiske ja pauke oli. Mulle kerrottiin, että ilotulitteet olisi olleet kiellettyjä. Siitä huolimatta raketteja oli taivas täynnä. Paikallinen hotellin respa sanoi, että " Ei täällä haluta muutenkaan mennä aina lakien ja sääntöjen mukaan".
Espanja
Lomahuvilan pihalla ammuttiin perheen kesken raketteja ja sen jälkeen nukkumaan. Tänään olen siivonnut, laittanut kuusen ja joulukoristeet pois ja siirrytään pikku hiljaa arkeen. Valoja on vielä pihalla pimeimmän ajan yli.
Katsoin lasten kanssa ikkunasta illan viimeiset tulitteet. Teki hyvää katsoa jotain yhdessä ja pysähtyä siihen hetkeen.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Nukkumassa
OLITKO VIELÄ NUKKUMASSA? :)
Vierailija kirjoitti:
Yritin opiskella kotona, kun naapurin white trash-porukka biletti. Kerrankin olisi ollut töistä kunnolla vapaata tehdä opiskelujuttuja, mutta ei. Kiitos kuspäisten naapureiden. Nyt olen väsynyt, koska naapurin bileet kesti klo 3 asti. Seuraavan kerran soitan poliisit.
Annas kun arvaan, asut kerrostalossa?
Vaihdoin vauvalle vaippaa alkaen 23.58 🤣 Menin sen jälkeen jääkaapille vauva sylissä ja ulkoa kuului kova pauke. Hyvää uutta vuotta 2022.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanja
Noup. Aika loikka itään päin. Adrian meren rannalla.
Nukkumaan yritin ja sain unen kun paukutus viimein loppui!