Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun oma vakava covid ei pelota

Vierailija
01.01.2022 |

eikä kuolemaakaa pelkää, niin miksi menisit rokotettavaksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Minä menin siksi, koska muut painostivat. Melkeinpä kaduttaa, kun nyt on tullut tietoakin, ettei laumasuoja toimi niin kuin oletettiin.

Vierailija
2/6 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se helpottaa elämää ja etenkin matkustamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet oikeasti vaaralliset asiat eivät pelota lapsia. He pelkäävät muita asioita, kuten ääripäässä somepostausten tykkäysten vähenemisiä.

Minä en pelkää Covidia. En pelkää kuolemaa. Olen ollut tilanteissa, joita moni ei uskoisi. Rokottaudun, koska jos minulle sattuisi jotain, läheisilleni tulisi paljon kärsimystä ja hankaluuksia.

Vierailija
4/6 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki korona pelota. Silti he haluavat tehdä kaikkensa, että virus leviäisi mahdollisimman vähän ja kuormittaisi mahdollsimman vähän terveydenhuoltoa ja muita työpaikkoja. Tästä syystå moni ottaa rokotteet ja pitää maskeja. He kykenevät ajattelemaan muutakin kuin omaa napaansa.

Vierailija
5/6 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en aikonut rokottautua, koska en pelkää koronaa, mutta sain koronatilanteen takia potkut edellisestä työpaikasta. Rokottauduin asioiden helpottamiseksi siinä vaiheessa, kun sain uuden työn, johon kuuluu silloin tällöin myös matkustamista. Mieluummin pari pistosta kuin aina tikkua nenään.

Vierailija
6/6 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se pelota.

Tarjoaisi mahdollisuuden päästä täältä pois hyväksyttävästi.

Suisidi ei ole minulle vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi