Täällä kokoontuvat ne jotka EIVÄT äänestä!
Ei kiinnosta ketä eduskunnassa pyörii. Enkä myöskän aio valittaa.
Mielestäni aivan sama ketä siellä on, mitä ne nyt lupaa ei ole 4v aikana toteutunut kuitenkaan.
Heti kun ehdokas lupaa että noita 15 000€/kk palkkoja aletaan laskemaan niin silloin ääneni on varma!
Kommentit (14)
Kansanedustajilla on tärkeää olla yhtä suuri palkka kuin yksityisellä sektorilla, jotta sinne saadaan houkuteltua osaajia. (Olen itse persu, en nukkuva.)
Eikös Joutsenlahti lahjoittanut melkein koko palkkionsa hyväntekeväisyyteen?
Sauli Niinistö torppasi oman palkkionkorotuksensa.
Lisää tuollaisia tarvittaisiin politiikkaan. Ihmisiä jotka tahtovat työskennellä maan hyväksi - eivät omien taskujensa täyttämiseksi. Sillä siitähän lopulta pitäisi olla kyse; halusta vaikuttaa asioihin ja muuttaa yhteiskuntaa paremmaksi.
Sveitsin malli pitäisi ottaa käyttöön täälläkin.
Täällä yksi! Ei kiinnosta. Ihan sama kuka siellä leukojaan louskuttaa, oma napa on KAIKILLA se tärkein. Niin myös minulla ja yksi kansanedustaja ei pysty hyvinvointiini vaikuttamaan mitenkään. Vain minä itse voin.
[quote author="Anonyymi nihilisti" time="19.04.2015 klo 16:32"]
Kansanedustajilla on tärkeää olla yhtä suuri palkka kuin yksityisellä sektorilla, jotta sinne saadaan houkuteltua osaajia. (Olen itse persu, en nukkuva.)
[/quote]
Nimenomaan ei näin.
Tuollainen systeemi luo 'ammattipoliitikkojen' kerhon. Virkamiehet ovat ammattilaisia. Kansanedustajat kansan edustajia.
Juuri tätä tarkoitan. Minulla on parempaakin tekemistä kuin tuhlata aikaani tällaiseen turhuuteen.
Menkää mammat ihmeessä äänestämään.. AJATELKAA: Saatte olla tekemässä historiaa, kun koko maan äänestysprosentti nousee 80 %!!! Teillä on mahdollisuus vaikuttaa siihen!!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:33"]
Täällä yksi! Ei kiinnosta. Ihan sama kuka siellä leukojaan louskuttaa, oma napa on KAIKILLA se tärkein. Niin myös minulla ja yksi kansanedustaja ei pysty hyvinvointiini vaikuttamaan mitenkään. Vain minä itse voin.
[/quote]
Tästä olen samaa mieltä. Äänestykset ovat laumasieluja varten joiden hyvinvointi riippuu muusta laumasta.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:32"]
[/quote]
Tätä sitä vaan jaksetaan nostaa esille niin kuin kyseinen teko olisi suurikin saavutus :)
Itse en äänestä, ei ollut kiinnostusta Suomen suurlähetystöön lähteä niin paljoa. Ehkä haen tästä maasta kansalaisuutta. Alkaa viisi vuotta asumista olla virallisestikin kasassa.
Suomen touhut vaikuttavat näin ulkoa katsoen aika huvittavilta Persujen pelko on suuri nyt, mutta mitä ne nyt voisi saada niin erilaista aikaiseksi, vaikka niistä tulisi Suomen suurin puolue.
Hyysäystä tuskin saataisiin ajettua alas ja mamutus vain kiihtyy, sen sijaan saataisiinjotain ylimääräisiä perussuomalaisuus asiamiehiä ja valtuutettuja nostamaan isoa palkkaa tekemättä mitään järkevää.
Niin se on aina ollut joku uusi puolue tulee mukaan, vaatii vain lisää omia ihmisiään valtionhallintoon, joka on jo nyt niin suuri että lapsenlapsemmekin maksavat tämän päivän virkakunnan nykykuluja ja huimia eläkkeitä.
Elättekö te sitten muutenkin täysin irrallaan tästä ympäröivästä yhteiskunnasta? Hur är det möjligt?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:32"]
[/quote]
Tätä sitä vaan jaksetaan nostaa esille niin kuin kyseinen teko olisi suurikin saavutus :)
[/quote]
On se melko harvinaista noissa piireissä.
Mitä äänestämättömät olette koulutukseltanne?
Olet idiootti.