Heipä hei! Mitä tuumit asiasta, help me?
Toivottavasti asianomainen ei eksy tänne! Mutta jos eksyy, niin hei vain.
Pääsisin pitkästä aikaa pienelle muutaman vuorokauden ulkomaanmatkalle erään sukulaisen kanssa. En kerro sen enempää kuka se on. En ole superläheinen kenenkään sukulaiseni kanssa, joten problêm on seuraava: minun täytyy jakaa hotellihuone hänen kanssaan tai skipata koko matka. Erilliset huoneet tulevat kalliiksi.
Minua ärsyttää, koska toden teolla tahdon matkustaa piiiiitkästä aikaa, MUTTA en todellakaan halua samaan huoneeseen. Olen sen myös kertonut matkakumppanille. Minulta menee matkustamisen ilo, jos en saa edes illalla relata täysin omassa rauhassa ennen nukkumaanmenoa.
Siispä tulisiko vain skipata koko matka? Skippaisitko sinä?
Kommentit (32)
Stressaannun liian läheisistä tunnelmista, TARVITSEN omaa rauhaa etten hermostu. Mutta se on joko tai.
Skippaa ettet pilaa toisen reissua. Kuka tuommoista hapannaamaa jaksaisikaan katsella.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 03:14"]Lähtisin matkalle.
[/quote]
Mutta entäs kun hermostun oikeasti siitä huoneen jakamisesta :( Vaikkei siellä asmalla asuta vaan lähinnä nukutaan, niin silti tarvitsisin sen oman rauhan. Ärsyttää!!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 03:15"]Skippaa ettet pilaa toisen reissua. Kuka tuommoista hapannaamaa jaksaisikaan katsella.
[/quote]
En ole hapannaama jos kaipaan myös omaa tilaa. Ei se ole mikään synti haluta oma huone. Mutta se ei tule tapahtumaan, ellen minä kustana molempien lisämaksuja.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 03:18"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 03:15"]Skippaa ettet pilaa toisen reissua. Kuka tuommoista hapannaamaa jaksaisikaan katsella.
[/quote]
En ole hapannaama jos kaipaan myös omaa tilaa. Ei se ole mikään synti haluta oma huone. Mutta se ei tule tapahtumaan, ellen minä kustana molempien lisämaksuja.
[/quote]
Kustanna
En skippaisi vaan yrittäisin itse käyttäytyä! Lyhyen aikaa voi kuka vaan tsempata. Ihme, että matkan tarjoaja ei ole jo vaihtanut sinua toiseen sukulaiseen kun olet niin vaatelias, matka ei riitä, pitää olla oma huonekin.
Jaksaisitko muuten matkan ajan seurustella tuon ihmisen kanssa aamusta iltaan?
Btw kuullostat ihan eräältä Irmeliltä....
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 03:19"]En skippaisi vaan yrittäisin itse käyttäytyä! Lyhyen aikaa voi kuka vaan tsempata. Ihme, että matkan tarjoaja ei ole jo vaihtanut sinua toiseen sukulaiseen kun olet niin vaatelias, matka ei riitä, pitää olla oma huonekin.
Jaksaisitko muuten matkan ajan seurustella tuon ihmisen kanssa aamusta iltaan?
[/quote]
No itse asiassa joutuisin kyllä kustantamaan oman osuuteni matkasta ennemmin tai myöhemmin. En tiedä, onhan se vähän siinä ja siinä, saamme helposti riidan aikaan. Mutta senkin kestäisi vielä, jos edes illalla hotellissa saisi sen oman rauhan. En taida pystyä jakamaan huonetta. Haluan oman tilan ja rauhan.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 03:21"]Btw kuullostat ihan eräältä Irmeliltä....
[/quote]
Kutsukaa minua sitten vaikka Irmeliksi.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 03:22"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 03:21"]Btw kuullostat ihan eräältä Irmeliltä....
[/quote]
Kutsukaa minua sitten vaikka Irmeliksi.
[/quote]
Ps. KUULOSTAN
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 03:29"]Hello
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 03:29"]Hello
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 03:40"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 03:29"]Hello
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 03:08"]Toivottavasti asianomainen ei eksy tänne! Mutta jos eksyy, niin hei vain.
Pääsisin pitkästä aikaa pienelle muutaman vuorokauden ulkomaanmatkalle erään sukulaisen kanssa. En kerro sen enempää kuka se on. En ole superläheinen kenenkään sukulaiseni kanssa, joten problêm on seuraava: minun täytyy jakaa hotellihuone hänen kanssaan tai skipata koko matka. Erilliset huoneet tulevat kalliiksi.
Minua ärsyttää, koska toden teolla tahdon matkustaa piiiiitkästä aikaa, MUTTA en todellakaan halua samaan huoneeseen. Olen sen myös kertonut matkakumppanille. Minulta menee matkustamisen ilo, jos en saa edes illalla relata täysin omassa rauhassa ennen nukkumaanmenoa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 03:08"]Toivottavasti asianomainen ei eksy tänne! Mutta jos eksyy, niin hei vain.
[/quote]
Mitäs tuumitte?