Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillakin on timmi kroppa, vaikka inhoavat liikuntaa?

Vierailija
01.01.2022 |

Mulla on pari tällaista tuttua. Tietty yksi selitys on, että heillä ei ole ajokorttia ja siksi liikkuvat paljon kävellen tai pyörällä, mutta eivät harrasta mitään punttijuttuja tai tietoista liikuntaa, ei siis mitään. Ei ole vatsan ympärillä löllöä, sen näki kun oli napapaita päällä kesällä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit.

Vierailija
2/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne timmejä ole, vain laihoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkailee syömisiään, nälänsäätelyt toimii, ei ole mt-lääkitystä.

Vierailija
4/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvässä kunnossa, mutta en pidä liikunnasta. Salaisuuteni on että syön välillä vähemmän mitä kroppa tarvitsee.

Vierailija
5/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmi? Vai vaan laiha? Ja lauta?

Vierailija
6/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyötyliikunta. Jos töihin pyöräilee esim. 20 minuutissa niin viikossa se on jo yli 3 tuntia liikuntaa.

Vierailija
7/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että geenit.

Mulla on ollut aina timmi kroppa, tiiviin näköinen siis. Varsinkin pyllystä olen saanut aina kehuja, jopa näinä aikoina, kun niitä treenataan erityisen kovasti. Tykkään kyllä arkiliikunnasta, mutta en todellakaan tee mitään kuntoilua. Näläntunne normaali, syömiset varsin ok.

Äidilläni on samanlainen tiivis kroppa ( etenkin koko alakroppa) ja hän on varsinainen laiskimus, ei käy edes kävelyllä.

Meillä ikää 40 v ja 70 v.

Vierailija
8/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan tähän vielä, että uudet tutut ovat monta kertaa olettaneet, että olen kova urheilemaan/ käymään salilla.

..Mikä on ollut varsin hauska puheenaihe, sillä olen käynyt kuntosalilla kerran elämässäni, taisi olla 2003.

T. Se 40 v.

Vierailija
9/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että geenit.

Mulla on ollut aina timmi kroppa, tiiviin näköinen siis. Varsinkin pyllystä olen saanut aina kehuja, jopa näinä aikoina, kun niitä treenataan erityisen kovasti. Tykkään kyllä arkiliikunnasta, mutta en todellakaan tee mitään kuntoilua. Näläntunne normaali, syömiset varsin ok.

Äidilläni on samanlainen tiivis kroppa ( etenkin koko alakroppa) ja hän on varsinainen laiskimus, ei käy edes kävelyllä.

Alkoi kiinnostelee, onko äitisi sinkku?

M33

Vierailija
10/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG. Ei ole. : D

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että geenit.

Alkoi kiinnostelee, onko äitisi sinkku?

M33

Vierailija
11/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu on mutta on mies. Aina ollut hoikka, jäntevä ja sporttinen vaikkei kyllä liikuntaa ole lähes 50-vuotiaaksi ollenkaan harrastanut. Enemmin kaljaa tykkäsi juoda jne. En ymmärrä ollenkaan.

12/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täysin sama, ettö oletetaan että oon kova käymään salilla ja urheilemaan, vaikka todellisuudessa vihaan salilla käymistä enkä näin ollen siis käy siellä. Joten geenit on tod.näkösesti syy tämmöiseen.

Vierailija
13/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne timmejä ole, vain laihoja.

Osa ei huomaa näiden välillä mitään eroa. Liikuntaa aktiivsesti harrastava huomaa välittömästi.

Vierailija
14/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit.

Läskien perusselitys. Mulla nuo geenit muuttuivat mystisesti teini-iässä kun laihdutin läskit pois, ja ne on pysyneet jo 25 vuotta pois.

Vierailija
15/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ryhti eikä läskiä  niin tekee jo tuon vaikutelman. Hyötyliikunnalla ei lihasta kasvateta eikä voimaa .

Vierailija
16/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole timmejä, vaan laihoja.

oikea ruokavalio on kaiken A ja O.  Vedä vähemmän hiilareita, sokeria ja rasvoja. Koskee ei vain ruokaa. vaan myös juomia.

Vierailija
17/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit.

Läskien perusselitys. Mulla nuo geenit muuttuivat mystisesti teini-iässä kun laihdutin läskit pois, ja ne on pysyneet jo 25 vuotta pois.

Mitä ne sun läskisi vielä selittelee, jos kerran laihdutit ne jo pois.

Katsos kun sana "läski" ei tarkoita ihmistä.

Vierailija
18/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on koko elämäni mollattu hoikkuudestani, vaikka olen sohvaperuna. Sen salaisuus lienee, ettei tee mieli heti aina syödä vaikka olisikin nälkä.

Vierailija
19/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä. Alle kolmevitosena on helppoa olla normipainoinen, vaikkei liikkuisi ja söisi mitä vain. Siitä eteenpäin pitää alkaa oikeasti huolehtimaan itsestään.

Vierailija
20/27 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on sitten löllö omenavartalo vaikka harrastavat paljon liikuntaa ja syövät terveellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi