Kävin ekaa kertaa anoppilassa kakalla :D ( pidätin koko joulun)
Olin viitisen päivää jouluna anoppilassa ja en käynyt kertaakaan isolla hädällä (en ollut ikinä käynyt siellä muutakuin pissalla) ja joulun jälkeen kun pääsin kotiin, niin perse melkein repesi (tein pöntöltä keskustelunkin :D) ja tein silloin lopuksi muutaman suolihuuhtelun. Ilmeisesti maha meni siitä hieman sekaisin, ja oon siitä lähtien ollut hieman löysällä ja joutunut käymään kakkosella 2-4 kertaa päivässä. Vanhan tottumuksen mukaan koitin pidätellä, mutta kun olo alkoi olla niin tukala ja kunnon ripaskan pelossa oli sit pakko mennä kakkaamaan. Vuorasin pönttöä paperilla niin paljon kuin vain uskalsin ilman tukkeutumisen pelkoa ja vesihanan loristessa hieman päästelin suoliston painetta pois. Kävin yhteesä kolme kertaa kakkosella saman vierailun aikana, kun moneen vuoteen en ollut käynyt kertaakaan! Pienin askelin eteenpäin :D
Kommentit (27)
Kuinka tämä on mahdollista?
5 päivää pidätellä, oletko Muumimamma?
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet?
Rauhoittavia jotta uskaltaa kakkia?
Se vesihanan lorina auttaa lähinnä itseäsi, mutta WC:n ulkopuolelta kaikki plotsahdukset kuuluvat varmasti. Ammattilainen pyrkii vahtaamaan sellaista hetkeä, että joku kodinkone alkaa laulaa tai sitten isäntäväki poistuu ulos, jolloin nopea vessakäynti. Jos hätä yltyy hirvittäväksi, niin kannattaa lähteä ronskisti huoltoasemalle vessaan, näin olen tehnyt joskus naisen luona kyläillessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet?
Rauhoittavia jotta uskaltaa kakkia?
Moni syö niitä vaikeissa paikoissa
Vierailija kirjoitti:
5 päivää pidätellä, oletko Muumimamma?
Naiset tekee näin esim tuoreen suhteen alussa tai vieraassa paikassa.
Olen itse samanlainen. Uuden miestuttavuuden kanssa oltiin hänen veneellä ja pidättelin 4vrk heittämällä.
Käyn muutenkin noin 2 päivän välein isolla asialla, aina ollut näin.
N42
Mies ei tainnut saada jouluahteria tämä vuonna?
En oikein ymmärrä, olit anoppilassa 5 päivää ja pidättelit koko vierailusi ajan paskaa, sitten vierailun jälkeen päästyäsi kotiin väänsit oikein kunnon järkäleet ja huuhtelut.
Ja kun vatsa oli vähän kuralla, päätit lähteä paskalle anopin luokse? Ja juuri kun olit saanut pidäteltyä 5 päivää siellä anoppilassa? Joku logiikka tässä varmaan on...
Onko nyt niin, että appivanhemmat jo tietää, että sinäkin ulostat, Niiskuneiti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 päivää pidätellä, oletko Muumimamma?Naiset tekee näin esim tuoreen suhteen alussa tai vieraassa paikassa.
Olen itse samanlainen. Uuden miestuttavuuden kanssa oltiin hänen veneellä ja pidättelin 4vrk heittämällä.Käyn muutenkin noin 2 päivän välein isolla asialla, aina ollut näin.
N42
Mä en kyllä voisi, kun suolisto toimii kellon tarkkuudella aamuisin. Lisäksi käyn usein vielä uudestaan illalla.
Mutta mulla on nopea ruoansulatus. Ruoka on systeemissä normaalisti noin 24 tuntia ennen kuin se tulee ulos toisesta päästä.
Anoppi pieraisi lahjapaperiin ja hameeseen. Miten toimisitte tilanteeessani?
Huoh. Ei se vesihana estä niitä ääniä kuulumasta muualle, se vaikuttaa vain omiin korviisi. Miten tätä on niin vaikea tajuta...?
Minkä ikäinen sä olet? Tiedoksi, kyllä ne anoppilassakin tietää et sinä käyt kakalla, vaikka kuinka toivoisit et siellä luultaisiin ettei prinsessa kakkaa.
varmaan jotain käsivarren paksuisia jytkyjä pytyssä... entä jos pytty ei olisi vetänytkään niitä...
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Ei se vesihana estä niitä ääniä kuulumasta muualle, se vaikuttaa vain omiin korviisi. Miten tätä on niin vaikea tajuta...?
Minkä ikäinen sä olet? Tiedoksi, kyllä ne anoppilassakin tietää et sinä käyt kakalla, vaikka kuinka toivoisit et siellä luultaisiin ettei prinsessa kakkaa.
Älä viitsi, juontaa lapsuudesta niiltä ikävuosilta jolloin opetellaan potalle.
Vierailija kirjoitti:
varmaan jotain käsivarren paksuisia jytkyjä pytyssä... entä jos pytty ei olisi vetänytkään niitä...
Petkeleellä on kätevä pilkkoa ne pienemmiksi jos on sattunut jäämään sellainen käsilaukkuun.
Eiköhän aloitus ole kuvailuista päätellen taas palstan päivystävät koprofiilin tuotos.
Tuliko anoppi + muu perhe ja sukulaiset onnittelemaan vessan ovelle edes?
Kai ne porukalla kuunteli koko toimituksen ajan .
Uusi vuosi alkoi siis uusissa merkeissä