*~* HAAHUT viikko 38 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.
[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 v vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.
[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.
[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.
[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.
[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.
[b]vauvaksi[/b] minä+mies 34+38 v yhden lapsen (vm 04) onnelliset vanhemmat. Kakkosta kuumeiltiin 10 kk ja plussa 07/06 >>keskenmeno rv 12+0. Jatkokuumeilu vielä vähän avoin.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006
[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006
[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006
[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 18.5.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
[/quote]
Kommentit (83)
Uusi viikko taas alkanut.
vm69: Joo, Jumppishan sen avoimen haun laittoi. Mies kyllä tietää millä sivuilla mä pyörin, mutta ei sitä, että tänne kirjottelen. ;)
ON: Eipä mitään ihmeellistä. Tällä hetkellä olen yksin kotona, vaikka miehellä loma nyt alkoikin. Vei vain meidän auton katsastustarkastukseen ja menee vielä sen jälkeen hammaslääkärin tarkastukseen. Eli ihan rauhassa saa pyöriä näilläkin palstoilla vielä toista tuntia. =)
Päivänjatkoja, mutta pilvistä sellaista.
tein juuri clearbluea testin ja selvä negahan se oli. Tänään on kp32 (24-32) eli menkkoja odotellaan saapuvaksi todennäköisesti. Alaselkää on särkeny koko aamun.
Mieskin lähti reissuun viikoksi joten olen yh-äiti tän viikon kahdelle lapselle.
Mutta nipsu, vaikka taivas onkin harmaa, älä vielä luovuta. Niin kauan kuin menkkoja ei ole, voi uskoa vaikka mihin!!
Mä en sitten saanut illalla... Miehellä kiersi vatsaa... ja arvatkaa miten se päästeli kaasuja ulos. Haisi niin pahalle koko makkari, ettei kyllä olisi tehnyt mielikään. Aamukahvilla vinkkasin alavatsakivuista ja sanoin, että olisi oikea aika... että joskohan illalla. Mut sitten mulla on tänään tää tv-koukku ilta. Käenpesä - täydelliset naiset ja pelinaiset. Kai se on pakko tinkiä jostain.
Mites juuliar? meillähän menee samassa tämä kierto?
Ihana fiilis! Ensin aamulenkki ja nyt suihkun jälkeen on valmis uuteen päivään. Oli varmaan mielenkiintoisen näköistä, kun painan puupökkelö-jalallani kauheeta vauhtia eteenpäin ja yritän juosta välillä. Tänään meni kuitenkin jo paljon paremmin, joten enköhän vielä joskus pääse taas juoksulenkille. Pitää vaan opetella juoksemaan uudelleen ilman, että on varsan näköinen, joka pääsee ensi kertaa laitumelle:)
Nipsu: Harmi, että nega:(
Katri: Titididii!!!Kohta pääsette kiitoradalle. Laitoin sen kukan postissa, joten sen pitäisi olla teillä huomenna. Toisaalta, jos se näyttää onnelliselta siellä lämmössä, voit jättää sen sinne. Se osaa kotiin sitten itsekkin ensi keväänä. Ja tarkista laukut kunnolla ennen lähtöä..vm69 voi silti piileskellä laukussa, vaikka mies lopetti pihtaamisen:)
vm69: No, ei ole vielä " sala-lukijoita" ilmoittautunut mukaan. Täytyy siis odotella vielä. Mun mies tietää, että täällä pyörin ja se puhuukin aina, että " ootko taas vähän käynyt vauvaliiton-siivuilla" ..Siis minkä helvetin vauvaliiton...MIEHET!!!
Helga: Huomattu ollaan, että olet aika tempperamenttinen paketti:) Ja jos mies on samaa kaliiperia niin ei teillä ainakaan tylsää ole. Tosta veren tulosta en oikein tiedä, niin en osaa auttaakaan. Siistiä, sullakin lähestyy kohta ovulaatio ja ollaan kaikki " vähän niinkuin samassa veneessä" ei yritysputkessa:)
Missäs muut eli Nonna, Adette, vauvaksi...Oliko muita?
Päivänjatkoa,
Jumppis kp jotakin oviksen toisella puolella
Ihan päätön lause taas eli tarkoitus oli heittää joku typerä vene-vertaus ja sen jälkeen ELI yritysputkessa....
HELGA!!!Oiskohan kansanopistossa niitä oikeinkirjoitus-kursseja? Mennäänkö yhdessä? Toisaalta tarvitsisin myös yhdyssana ja väliviiva- kurssin...ja pilkkukurssin...ja sivistyssana-kurssin
Jumppis
Voi jumppis, kuulostaa niin kadehdittavan ihanalta tuo aamulenkki. Vaikka juoksin itsekin eilen, niin olen taas istunut jo kohta neljä tuntia täällä typerällä tuolilla levittämässä takamustani. Musta olis muutenkin mukavaa saada joskus joku juokuseuraksi. En mitenkään nauti juoksemisesta, joten menisi paljon rattoisammin koko lenkki, kun voisi jutella jonkun kanssa.
Joku varmaan miettii miksi juosta jos ei nauti, mutta kun se on niin tehokasta ja ajasta riippumatonta.
Jumppis väläytti hyvän idean... voisin kuitenkin lähteä Katrin salamatkustajaksi etelään. Tekisi hyvää vähän vaihtaa maisemaa. Saisi muuta ajateltavaa kuin tää palsta. Ihan nolottaa tää riippuvuussuhde.
Kai te matkalle lähtijät sitten jonkun nettikahvilan etitte...
Pitikin mennä kaivelemaan se testi sieltä roskiksesta. No arvata saattaa niin leveä haamu viivahan siihe oli ilmestynyt. Ei kai se auta kuin odotella miten eukon käy.
Mun leppari juoma on gobbarberry-päärynä ollut aina. Olutta jos juon niin koff tai lapinkulta. Jos paukkuihin mennään niin pinacola.
Kaikkein parhain punaviini on masi ja valkkarit käy ikä vain kunhan ei ole kuivaa eli makea kelpaa tänne päin.
Meillä on myös tullut ongelma ettei mies enää anna tosta vain. Ennen kun vähäsen vihjas niin mnetii jo mut nyt saa monta päivää kysellä et sopisko. Mies on sanonu et tää vauvan yrittäminen on muuttunut stressiksi hänelle eli pakko hommaksi. Mut menkään kun ei pyhästä hengestä tulla raskaaksi. Tästä on meillä ollut monta riitaa.
APUA!! Huomenna on lääkärin soitto aika ja saan vihdoin ja viimein tietää verikoe tulokset ja miten mennään eteenpäin.
Mä lueskellut näitä vauvakuumeisten juttuja,vaikka olenkin ite jo raskaana
puolen vuoden yrittämisen jälkeen..ja musta tuntui että miehellä oli jo silloin kovat paineet et tulisin raskaaksi ja myöhemmin myönsikin et niin oli.et ihan mielenkiinnosta kyselisin miten teidän miehet jaksaa yrittää?
mä en loppu vaiheessa ees kertonu ukolle et nyt ois ovulaatia,et pystyisi nauttimaan kunnolla.
Tänään on se kamala päivä kun joutuu menemään takas töihin¿ By hyy, mä en halua!!
Mä haluun työttömäksi työn toimittajaks.. Jos ei olis omasta autosta lainaa niin varmaan voisinkin vaan ottaa lopputilin ja kattella ihan rauhassa hetken et mitäs tekis. Kaveri lupas kiikuttaa sunnuntain lehden mulle töihin, et nään uusimmat työpaikan haut, siel kyl oli jotain mielenkiinnon herättäjiä, mut noo kattellaan¿ Koska mä inhoon kirjoittaa itsestäni mitään vatun cv:tä, joten oon aina kirjoittanu sellaisen vapaamuotoisen hakemuksen, joka poiki viimeisimmäksi just tän nykyisen työpaikan.
Mä en muuten tajua, et minkä herran tähden tarttee vääntää hakemuksiin joku hemmetin ylä-asteen keskiarvo?? ketä se kiinnostaa, ihmiset kun tuppaa kuitenkin jossain vaiheessa kasvamaan aikuisiksi ja ehkä mielenkiinnon aiheet muuttuu..
Nii ai mitä kellä keskiarvo 6,6! Oikeesti, ei paljo mieltä lämmitä tuota laittaa mihinkään.. Koska koulu ei kiinnostanu pätkääkään sillon joskus. No ihan sama, vaihdetaan aihetta..
Nipsu: Harmi.. Mut kuten Vm sanoi, ei ihan vielä luovuteta, eihän.. ?
Katriiiiiiii¿¿ Mä voin ilmoittautua teiän ihka omaks au pairiks sinne, eiks nii et te tarttette, jonkun kantaan teidän ostoksia siel eiks vaan? Tai eiku hetkonen se jumppiksen lähettämä kukkanen tarvitsee henk.koht. hoitajan niin mä voi olla se! Eiks nii? Jooko?
* Lähtee pakkaan matkalaukkua, johon laittaa substraalit yms. lannoitteet kukkaa varten*
VM69: Mitä, mitä¿ Videot kehiin nainen! Aamua ei enää voi tarjota kun se meni jo.. Paitsi huomista aamua, mites se? Määkii tahtoisin juosta lönkötellä, mut mun polvet on söpönä, eikä juoksulenkkiä pahemmin tartte mietiskellä.. Nuorempana pitkän matkan juoksu oli mun ¿in¿ juttu. Mut sit on sattunu kaiken näköistä mahalleen/polvilleen mätkähtelyä luistimilla ynnä muilla apuvälineillä niin sepä siitä sitten. Ja ei, en oo sit menny valittaan lääkärille, vaik ilmeisesti tattis jotain tuolle polvelle tehä, kun se jää välillä autoa ajaessa ¿lukkoon¿.. jep tosi turvallinen kuski täällä.. Kuka tahtoo kyytiin?
Jumppis: Tsot, tsot¿ Ettäkö polvi on parempi? *Huoks* urheilijat¿. Ne ei malta antaa parannella itseensä tarpeeksi kauan ikinä. Kait sä sentään teippaat/tuet koipes kunnolla enne jolkottelua?
* Saarnaa tätimäisesti sormi pystyssä*
Ja minäkö temperamenttinen, ei pidä paikkaansa¿ ;)
Mähän oon yhtä rauhallinen kuin¿ ööö¿¿ joku kiva mukava karvainen eläin? Jep tahtojen taistelutanner sijaitsee täälläpäin, molemmat samaa horoskooppimerkkiä, ja aivan prikulleen samanlaisia luonteita olemme, mut on siinä hyvätkin puolensa! On maailman helpoin homma tehdä esim. isot päätökset yhdessä.
Kuten tää vauva juttu, molemmat aloitti tän ¿suhteen ¿ kaikki tai ei mitään meiningillä. Eli luvattiin, ettei luovuteta. Molemmilla sattuu oleen sellaset tietyt stereotypiat päässä mitä ei ainakaan halua sit tehdä/olla.
Miehen trauma on se, et tehään muksu ja erotaan vuoden sisällä, kun pää ei kestäkkään.
Mulla se, et äijä lähtee liitään odotusaikana, juoksee baareissa, ehkä pettää jne.
Jopa mies on itte sanonu,, et jumankauta sit ei erota, vaik mikä tulis, sit selvitetään joka pirun asia ja sovitaan homma niin, et se toimii.
JA JUU, mennään yhdessä kursseille kurssittaan meidän sormet yhteistyökykyisiksi.. Koska ainakin ajattelen melkein oikein, mut sormet vaan kirjoittaa ihan mitä sattuu, eikä yhtään niin kuin mä käskin niitä kirjoittaan.. ;)
Auts, tissii juhlii taas! Muuten menkkojen aikaan, ei tisseille tapahtunu mitään. Normaalisti ne ihan vähä turpoo, silleen et huomaa rintsikoissa jotain piukennusta, mut nyt ei tullu mitään.
Mutta näemmä nyt sit on pullealla päällä, en tajuu..? Ei kai ovis voi olla nyt jo tuloillaan?
Siitäpä muistuikin mieleen käydä apteekissa hakemassa uusi _järkevä_ kuumemittari, joka toimii ja hinata se sängyn viereen, et saa lämpöi vähä katteltua¿
Hmmm¿ Jäiköhän jotain? Ei kai, väsykin tuli uudestaan¿ Tarttee varmaan mennä pötkölleen takas. Hassuu harvemmin mulle näin väsy ja näin äkkiä tulee, kun heräämisestä on vasta vajaa kaks tuntia!
Ai ja voi hemmetti.. tarttee fiksata kynnet työkuntoon¿ siis lakat vene jne.. Plääh..
Sähän teit sen mikä on jokaisen naisen " velvollisuus" melkeinpä...
Roskisdyykkäys kuuluu melkeinpä poikkeuksetta tehdä aina testin teon jälkeen, hih...
Mut jos se on haamu niin sit huomenna heti uusiks jos rahavarat antaa vaan myöden, ja vaihta testiä. Eiks tuo oo se testi mikä saattaa antaa omituisia tuloksia? Jos joku muistaa tarkemmin niin valaiskoon?
Oikeesti.. Pieni viekas pääni täällä miettii onkohan mulla pitämättömiä sairaslomia jäljellä...
Kyllä, lusmutauti hyppäs kimppuuni, tuolta *osoittaa tiellepäin* ja vaikka mä kuinka kovasti yritin kamppailla irti, niin kyllä se vaan perhana kerkes takertua mun nilkkaani kiinni..
Tarttee varmaan lähtee miettimään, jaksanko irrottaa sen tuolta puntista vai en..
Helga: Siis sun polvet on *söpönä*:) Ne ois kiva nähdä!
Tuntuu, että täällä on aika yleistäkin tuo miesten pihtaaminen, kun Nipsullakin tätä ongelmaa löytyy. Miksi aina puhutaan siitä, kun naiset ei anna ym. Meillä ainakin toistepäin ja ollut jo aikaisemminkin ennen vauvan yritystä.
Huiskutin: Onnea sinulle! Meillä mies ei oikein puhu näistä jutuista eli en tiedä mitä sen päässä liikkuu. Luulen, että ottaa paineita jonkinverran, mutta toisaalta se on vaan niin laiska, että nukkuisi mielummin. Nyt onkin uusi taktiikka eli ei vauvapuheita, eikä ovulaatiopuheita. Itse kyllä laskeskelen, mutta en jaksa painostaa enää. Jos se on vaikka siitä kiinni. Oon kyllä ehdotellut kaikenlaista " uutta ja ihmeellistä" , mutta ei ole lämmennyt ajatukselle:)
Tänään ja eilen oikein tuli (siis mies) pussailemaan vapaaehtoisesti. Ja tämä on hyvin harvinaista. Ja vielä ehdotti, että jos laittaa saunan päälle, kun tuun yhdeksältä illalla töistä...Outoa, olisikohan siis kärpäselle lohkeemassa illalla.....Peukut pystyyn haahut!
Nyt töihin, täällä taas kirjoittelen, vaikka pitäisi jo olla menossa:)
Jumppis
Eilen lapset yritti kattoo jotain piirrettyy ja se laite oli menny sököx. Mies lupasi tänään töiden jälkeen kattoo löytyisikö korjaustaitoa... Jospa puhdistuskasetti auttaisi...
Niin Helgaseni, itse ajattelin illalla ,että sitten aamulla. Laitoin oikeen kellonkin soimaan aikasemmin. 5.45. normaalisti soi kuudelta, että oikeen pikapanoja suunnittelin... No, mutta se suunnitelma meni mönkään kun aamuyöllä saimme kutsumattoman vieraan sänkyymme. Kuopus oli taas raahannut tyynynsä ja pehmonsa meijän sänkyyn ja rötkötti ite siinä kuin maailmanomistaja. En jaksanut sit enää ajatellakaan muuta kuin, että " illalla sitten" . Tänään sen on pakko onnistua.
Jumppikselle & Vm69 Molemmille!!!
Itte tossa katselin, ( Joo en mä pääse irti tästä koneelta, se niistä päikkäreistä!) mun kalenteria täs koneella, johon oon laittanu kaikki faktat, niin on siel yllättävn paljon seksiäkii näemmä. Ja musta kun tuntuu, ettei sitä vaan oo tarpeeks tai jotain..
Laskeskelin muuten et 6 ihmistä on siirtyny O-puolelle sinä aikana kun mä olen tänne tullu. ja Nipsusta tulee seuraava eiks niin?
" Polvet söpönä....." Voi elämä!
Se on muuten just niinku jo aiemmin todettiin: roskikseen on ihan pakko kurkata!
Miten kauan te olette aktiivisesti haahuilleet? Mä aloitin varmaankin huhti/toukokuussa. Eli varmaan tollaset 5 kuukautta. Tuli vaan tosta mieleen, kun helga totesi kuinka monta on siirtynyt odotuspuolelle.
Muakin huvitti SÖPÖpolvi...
Huomenna pärähtää testiin vahva plussa. Nimittäin tein äsken ton acon10ui testin niin siihen tuli leveä viiva. viiva on tumma noin puoleksi ylhäältä alaspäin ja siit alasppäin haalea.
Hirvittää ja samalla jännittää ja toivoo sitä plussaa! Jos minä nyt plussaan niin lupaan viedä teidät kaikki tonne odotus puolelle mukanani.
Mä aloitin haahuilun täällä joskus joulun jälkeen ja ahkerammin tammikuisen km:n jälkeen...
Enpä ole tänne aikoihin tullut... viime viikon lopulla meinaisin piipahtaa mutta tiesin että olette ahkerasti kirjoitelleet sivutolkulla ja ei olis ollut aikaa lukea kaikkea. Siksipä ajattelin tulla jo näin viikon alussa, että pääsen kyytiin mukaan... Teillä on muuten aika hulvattomia juttuja... :D
Katrille mahtavaa reissua!!!! Nauttikaa etelän auringosta ja toisistanne.. ja jättäkää kumit kotiin ;)!
Jumppikselle ja VM69:lle iloja tähän iltaan ;)!
Joku oli testannu roskishaamun... jännitävää! Ainakin kuulostaa lupaavalta!
ON: Mulla on mennyt aika mukavasti tenttiin lukiessa. Tänään pitäis illalla jaksaa mennä raapustamaan... Toivottavasti menee läpi, koska sitte olis toi koko paketti tehty. Mä alotin myös viime viikolla yhden vammaisen lapsen avustamisen muutaman iltapäivänä viikossa. Sinänsä hyvä juttu koska saan ottaa poikani sinne mukaan. Ihan mukavaa, mutta rajoittaahan se tätä hoitovapaan vapaata elämää. Ei pääse enää tosta noin vaan lähtemään lapsen kanssa minne lystää...
No, tammikuussa alkaa sitten se todellinen työelämä ja lapsen päivähoito... En kyllä osaa edes kuvitella sitä vielä, miltä tuntuu jättää lapsi päiväkotiin.
Ja vielä omaanapaa: Mä testasin silloin 1,5vkoa sitten vielä haamun, ja kävin sitä täälläkin nurisemassa. Km:sta oli silloin reilu 2vkoa. No, vissiin päivä sen jälkeen alko selkeet ovisoireet, ja viikko sitten maanantaina en malttanut olla tikuttamatta ovista ja tulipunainen plussa sieltä tuli!!! Olin tikuttanut sunnuntaina haalean plussan. Aika hurjaa että ovis tulee, vaikka edelleen on raskaushormonia jäljellä.
Mulla alkaa olla elämä todellakin voiton puolella. Eilen ajattelin jopa että en malta odottaa että pääsen töihin, vaikka aikaisemmin työn ajatteleminen on tuontu mieleen vain menetetyn pikkuisen. Muutenkin tuntui että tämä elämä on kyllä mukavaa vaikka sitä toista pientä ei vielä tulisikaan. Kyllä tuntuu muuten hyvältä olla positiivinen :)))!!!
Joku vierailija tuli kyselemään miesten jaksamisesta vauvapuuhiin. Meillä varsinaisia yrityskiertoja ole ollut kovinkaan montaa, joten meillä mies ei ole vielä pistänyt kapuloita rattaisiin. Se on valmis jopa " uhrautumaan" otolliseen aikaan (meillä nimittäin mies kuuluu niihin jotka ei aina jaksa. työ kun on niin kokonaisvaltaista että siltä on vaikeaa välillä sulkea ajatuksia)
mukavaa viikkoa!
Helga: " Söpö polvi" .... arf.. =D
Joo, tule vain au pairiksi. Onhan se kiva kun ei tartte itte mitään kanniskella. Tosin autoa ei sentään anneta sun ajaa. ;) Ja tosiaan tarviihan se Jumppiksen kukkakin siellä sitä hoitoa sillä aikaa kun itse pyöritään ympäri saarta. Muistathan olla sitten kentällä torstaina viimeistään 6.50. ;) Eli hus hus siitä aikaisin nukkumaan ja aikaisin ylös. =)
Tais olla vielä juttua kuinka kauan on haahuilua ollu. No, mä olen pyöriny täällä heinäkuusta 2005 asti, jolloin sain sen ekan km:ni. Taidan näköjään jäädä tänne ikihaahuksi. Monet silloiset ovat nyt saaneet vauvansa tai ovat odotuspuolella.
Vainukolmikolle tiedoksi: Haistoin tuossa jokin aika sitten sisälle kukkien tuoksua... siis kukkivien tuoksua eikä meillä täällä ole sellasia. Mieleeni tuli lähinnä ruusujen tuoksu, mutta mistähän asti ne lie kantautuneet. Ainakaan tässä ihan lähellä ei enää ruusut kuki.
ON: Autohuollostakin sitten soitettiin aamupäivästä, että muutamia juttuja pitäis korjata tai ei mee katsastuksesta läpi.... kiva kiva. =( Saa varautua 250 euron laskuun. Eipä olis voinu pahempaan aikaan tuotakaan tulla. Nyt on sitten ton verran vähemmän käytettävissä matkalla. =( Kohta tietysti syödään pizzaa koko viikko kun ei oo muuhun varaa....
Nipsulle vielä: Hienoa, että nyt sait johonkin testiin sitten selkeämmän viivan. Hyvältähän tuo nyt sitten vaikuttaisi... Onnea! =)
Mä nauroin ihan katketakseni noita illan viimeisiä juttuja... Oliko se nyt jumppis, joka heitti avoimen haun... Mahtavaa huumoria.
Jos mun mies tietäisi mitä mä täällä kirjoittelen ja laskeskelen kiertopäiviä, niin meiltä varmaan lähtisi kone pihalle. Ei se edes taida raukka tietää millä sivuilla mä liikun. Yleensähän asioin täällä - jippii -työaikana.
Palailen myöhemmin...