Huomenta? Miten on vuosi 2022 lähtenyt käyntiin?
Onko täällä vielä ketään vai ovatko kaikki vielä nukkumassa?
Kommentit (17)
Nukuin aika hyvin yön. Menin 20.30 nukkumaan jo kun olin hirvittävän uupunut. Join äsken loput kuohuviinit pois :(
Vuosi lähti siten käyntiin, että jännitin tulosta koronatestistä, kun eilen kävin testissä. Oli onneksi negatiivinen. Kunnon räkä&köhä flunssalla alkoi minun vuoteni ☹️
Kylmäkoneen kanssa tapellessa. Paremminkin olis voinut alkaa..toivottavasti ei ennakoi mitään.
mies53v
Ei kovin hyvin, kahden drinkin jälkeen krapula😱
Heräsin 6.45 vessahätään. Ihan pirteänä ja kissa heräsi samalla, päästin sen käymään parvekkeella. Olen lukenut kirjaa, selaillut facea ja ip-lehtiä. Kohta aamuteen keittoon.
Normaalisti joisin kahvia, mutta totuin teen juontiin kun oli raju flunssa joulun aikaan.
Kuuntelin äsken linnan juhlien ”Elämän nälkä” - biisin. Se nokkahuiluosio saa oudon orgastisen tunteen päälleni. Ehkä kuoharikin herkistää. Kakkonen.
Kuudelta heräsin. Runkkasin mällit vessanpönttöön ja kahvia hörpiskelen nyt.
Just heräsin ja ai että oon ilonen kun en herännyt yöllä raketteihin. Hämmästyin kun heräsin klo 1:30 vessaan ja tajusin että raketit oli jo ammuttu. Nyt luen uutiset ja katson aussien bb:n uusimman jakson, sitten aamupala ja pitkälle lenkille.
Oon siivonnu jo pari tuntia joulua pois.
heräsin noin klo 6 kun yks rääkyjä huusi jossain naapurissa, ei osaa puhua kuin normaali ihminen. nukuin noin tunnin vielä sen jälkeen. ja sitten vielä 45 min. nyt makoillut 20 kännykkää lukien. tosin tuntuu että ripuli on jo luukulla. pakko nousta
Huomenta! Mä nukuin onnellisena murmelina vuoden vaihtumisen yli. Aamulla katsoin Instasta, että oli täälläkin ihan paukuteltu, mutta mua ei häirinnyt.
Aamulla leppoistelen sohvalla. Mutustan eilistä pizzaa, juon teetä. Tänään viedään esikoinen kotiinsa opiskelupaikkakunnalle. Loman eka päivä mulla. Hyvää uutta vuotta!!
Täälläpäin maailmaa kellonaika ei ole sama kuin Suomessa; nyt kuitenkin tässä heräilen. Viimeiset kuusi päivää ovat olleet taas "vierailla kielillä * puhumista eli 4-5 kieltä
päivittäisessä käytössä. Täkäläinen aviomies+ tyttärien erimaalaiset poikaystävät; siitä se syntyv iloinen ja äänekäs sekamelska. Kohtav italialainen papukahvi pörisemään...on niin hyvää!
Vähän aikaa sitten heräsin ja riisipuuroa keittelen.
http://girlonfireca.com/index.php/2021/12/31/happy-new-year-love-and-pe… Tietoa h tähtien elämästä. Miksi Betty W oli suosittu,tranny, sata nisti ja miksi oli nuorekas mitä hän käytti adr nomi kuningatar. Parasiitti hollyw.
Juon vihreää teetä, en nukkunut yöllä.