Muuttunut tuttu- En ymmärrä mitä tapahtui.
Minulla on tuttava. Sanotaan häntä nyt vaikka ( Annaksi). Vietimme Annan kanssa jonkin verran aikaa yhdessä vielä hetki sitten. Viestittelimme jne. Anna oli mukava ja iloinen persoona kaikin puolin.
Noin pari kuukautta sitten kaikki muuttui. Anna ei pyytänyt mukaan enää mihinkään, ei lähettänyt viestejä. Kun tapasimme, niin hän oli tympeän oloinen, piikitteli ja painoi minua alas omalla paremmuudellaan. Joka asiaan veri piikin minun elämästäni, talosta, lapsesta, miehestä yms.Hän ei juurikaan puhunut kun näimme, Ellen itse aloittanut keskustelun. En ymmärrä mitä on tapahtunut. Tämä muutos tuli ihan yllättäen ja kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Meillä ei ole ollut koskaan mitään riitaa/ erimielisyyksiä, en ole loukannut häntä tms. Pitänyt yhteyttä, kuten ennenkin. Tottakai ymmärrän, jossei hän halua olla tekemisissä, mutta asian voisi ilmaista paremmin. Tuntuu todella pahalta ottaa vastaan jatkuvaa negatiivisuutta.
Kommentit (12)
Sillä on jotain omia vastoinkäymisiä, ja kaverin menestys katkeroittaa. Kysy, mikä painaa.
Eipä tuossa mitään ihmeellistä. Ihan yleistä naisten keskuudessa. Siksi en miehenä ikinä suostuisi naisvaltaiseen työpaikkaan millään palkalla.
Anna taisi hieman huuveroida ja nyt narskuus pääsee pinnalle. Narskut hoitaa ystävyytensä noin. Aluksi ne katsoo onko sinussa jotain käyttökelpoista ja on mielinkielin. Kun huomaa ettei mitään hyötyä saa irti niin ääni muuttuu kellossa. Anna tyypin olla.
Onkohan hän liittynyt johonkin kulttia muistuttavaan liikkeeseen tai puolueeseen?
"Anna ei pyytänyt mukaan enää mihinkään, ei lähettänyt viestejä."
Ja sinä et älynnyt vihjeitä ja pakotit hänet tapaamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuossa mitään ihmeellistä. Ihan yleistä naisten keskuudessa. Siksi en miehenä ikinä suostuisi naisvaltaiseen työpaikkaan millään palkalla.
Vaikeahan se on millään 80%:n palkalla kilpailla.
Säkö Suski lähdit mukaan Tompan kampanjointiin? Käsitellään nyt sitten sunkin asiat täällä. Sä ilmeisesti haluat mun huolivan Tompan takas siksi ettei sulla ja Jannella ole kummoista kammarielämää. 5 minuuttia vehkeen päällä istumista ei voida hyvällä tahdollakaan kutsua seksiksi. Niin,entä tissuttelus? Mä irtaannuin lääkkeistä,enkä juurikaan juo. Tomppa pakottas mut uudelleen lääkkeille. Kyllä se tietää ettei ole mieheks kovinkaan kummoinen. Haluan elää omaa elämääni päihdevapaasti ilman miestä tai lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan hän liittynyt johonkin kulttia muistuttavaan liikkeeseen tai puolueeseen?
Tai päätellyt sinut ns vihollisekseen jonkun sanomisesi/tekemisesi kautta?
En lotkauttaisi korvaani tämmöisille tyypeille. Parempikin pysyä näin tyhmistä erossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lotkauttaisi korvaani tämmöisille tyypeille. Parempikin pysyä näin tyhmistä erossa.
No ei sitä hyvää kaveruuttaa, noin vaan heti tunkiolle heitetä. Voihan sitä pitää taukoa yhteydenotoissa, ja kuulostella.
Sitten vaan, vaikka lähettää tekstiviesti: Että mitä kuuluu ja muutama sana lisää.
Vastaamattomuudesta / vastauksesta kyllä huomaa, millä mielellä kaveri on. Ja haluaako tosiaan olla pitämättä enemmän yhteyttä.
Aikoinaan kun olin eroamassa, minä eristäydyin ystävistä aluksi. En halunnut että olis kyselty mitään. Minua niin hävetti, kun en ollut tiennyt, että mieheni pettää minua. Tarvitsin aikaa sisäistää asia.
Onneksi paras ystävä ei loukkaantunut, tuosta yksinäisyyden tarpeestani. Ja myöhemmin välimme palasivat ennalleen ystävän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa taas, noita palstan tyhmimpiä.
Annalla ei taida olla hyvä vaihe elämässä menossa ja purkaa pahaa oloa suhun.