***LOKAMAMMAT MA-PE***
Huomenta mammat ja " beibit" . Tulin aloittamaan pinon. Käyn nukuttamassa poitsun pihalle ja palaan kohta takaisin.....
T. Nasu
Kommentit (42)
..Ainakii meil on ollu. Aamulenksu heitettii ja sit siivoomaa. Nyt tyty koittaa käydä päikyille...
Truide, minä kans tyrkkään sitä lihaliemikuutiota melkee joka paikkaan, eikä luomuu vaa ihan sitä itteesä. Jospa sitä ei sitte muute maustais ja lisäis vaikka kasvikii lapsosen ruokaa enemmä, " laimentamaan" ... En tiie... Ajatus vain.. Meinasin nyt viikonloppuna tehä makkarakeiton, mutta jos vaikka tytyn annoksen tekis pienenpään kattilaan, mis ei oo sitä lihalientä....
Joku kyseli maidosta, oon antanu kevyt maitoo, ja viel ei oo menny pakki sekasi. Gefilus kidius jugraa välipalaks. Kakki on pikkase muuttanu muotoonsa, ei tuu suoraa pötköö, vaan hivenen " leviää" .. Muttei oo löysää..
Maitoa menee semmone noin 400-500ml/vrk (sisältää iltavellin, 200ml)
Romi, ihan samaa oon miettiny, onko uhmaikäne. Tosi kova komentelemaan, ja myöskin tota kiukutteluu. Tuntuu et välil kaikki on ihan peestä, mikää ei oo hyvä. Rattaissa ei enää istuis.. Tykkäis vaa istuu maassa ja syödä hiekkaa yms. kiellettyy...
Makkari hiljeni, vetäydyn itkkii oikosellee, ennenkuin lähetää kauppaan..
-eekkis-
Piiitkästä aikaa pinoudumpa minäkin.. En oo taas vaan saanut aikaiseks kirjoitella mitään, vaikka pinot oonkin käynyt lukemassa.. =( Kyllä se vaan on aikamoista touhua nää päivät nykyään.. Silmät pitäis olla selässäkin, kun niin kovasti mennään.. ja aina eri suuntiin.. =) Esim yks päivä oli ollut noin kaks minuuttia liian hiljasta.. Meen katsomaan, niin tehokaksikko oli löytänyt rasvapurkin ja tyytyväisenä rasvailivat toisiaan.. Jannulla luometkin aivan valkosena.. =) Tänään tutkailin parvekkeella imuria, kun oli jossain tukos, niin keittiöstä kuului kolaus.. Minä tukka putkella kattomaan, niin siellä tyty persaus pystyssä nuoli kahvia lattialta.. Oli sitten kiskaissu kupin alas pöydältä.. =) Joo no, eipähän tuu aika pitkäks..
Jos sit vaikka galluppeihin...
VAUVAROKKO: Ei oo meillä ollut, ja on muutenkin ollut tosi terveitä molemmat.. Mitä nyt nokat vuotaa sillon tällön..
POTTAILU: Ei olla vielä aloitettu.. Itseasiassa on ne potatkin vielä ostamatta.. =)
VAIPAT: Käytetään mitä millonkin.. Ei oo koskaan mistään merkistä tullu mitään iho-oireita ja mikään ei oo vuotanu.. Housuvaippoja ostelen sillon tällön, ku tolla jannulla on välillä vähän ongelmia ton paikoillaan pysymysen kans.. =) Pyllyt on aina pesty veskin lavuaaris..
HIEKKIS: Ei pahemmin olla käyty hiekkalaatikolla, kun jannu ei konttaa vaan ryömii ja sit sitä hiekkaa on joka puolella.. =(
LIIKKUMINEN: Tyty siis konttaa, mut jannu ryömii.. Molemmat nousee seisomaan ja kävelee tukee vasten. Tyty seisookin välillä epähuomiossa ilman tukee jonkun aikaa.. =)
HARRASTUKSET: Meillä ei oo mitään harrastuksia.. =( Kaikki vauvajututkin ois niin kaukana, ettei niihin pääse vielä, kun molemmat on " kannettavia" =( Miehen kans katellaan iltasella vaan telkkaa yhdessä.. =)
VAUVAKUUME: Ei oo, ja tuskin tulee.. =) Taitaapi olla lapsoset mun osalta tehty.. =) (paitsi et, vannomatta paras..)
RUOKAILU: En oo vielä antanu kotiruokaa, ku tulee tehtyä niiiin myöhään toi ruoka.. Mulla on aina ollu niin pyllyllään kaikki ruokarytmit, et sukat pois.. =( En esim aamulla oo koskaan pystynyt syömään mitään ja iltapäivällä vasta voin ekan kerran syödä vaik voikkarin.. Usein en sitäkään.. Ruoan voin tehdä kaheksalta illalla (ja usein teenkin) ja sit sitä syöpöttelyä jatkuuki koko ilta.. ja yö.. =( Kauhistuttaa, et kohta joudun tekee ruoan kaks kertaa päiväs ihmisten aikaan.. =) Nyt on ollu niin helppo, kun pakkasesta vaan ottaa muksuille pöperöt.. =) Tavallista maitoo en oo vielä antanu.. vaikka voishan sitä jo.. Ei ole kummallekkaan tullu maitotuotteista mitään vaivoja..
Ai niin, kissanruokaa (raksuja ja purkkiruokaa) on kumpainenkin päässyt maistamaan, kun äidin valvova silmä on välttänyt.. Kuinka ne vaan voikin kiehtoo.. =( Ja vielä unissakävelystä.. Mulla on ollu lähes koko elämäni aina sillon tällön samanlaisia juttuja.. Ennen lapsia ne liitty usein hämähäkkeihin (pelkään niitä tosi paljon) ja keskellä yötä näin niitä katossa yms.. Paniikissa laittamaan valot päälle ja siltikin vielä näin niitä.. Pikkuhiljaa ne katos.. =( Nyt lasten aikana on tullu sellasta, et esim näin et muksu tippu mein sängystä..(vaikkei oo koskaan mein sängys nukkunu) Eiku lattialle konttaamaan ja ettimään sängyn alta ja kun ei löydy vaikka kuinka hakee, sitä pikkuhiljaa havahtuu ja tajuaa mennä kattoo pinniksestä.. Siellähän se.. Viimisin oli kun ostin pistorasioihin sellaset tulpat.. Yöllä heräsin ja näin ihan selkeesti kun jannu lykkäs kuolaset sormensa pistorasiaan.. Poru kurkussa ryntäsin kattomaan, mut eihän se siinä ollu.. Juoksin kaikki pistorasiat kämpästä läpi sydän jyskyttäen, mut en löytäny.. Sit taas lastenhuoneeseen ja sielhän se nukku tyytyväisenä.. Aamulla isäntä vaan kyseli, et mitä ihmettä melttosit taas viime yönä.. =) En oo kyl ite ajatellu koskaan, et se ois vaarallista tai jotain.. Nähdäänhän niitä kaikenlaisia unia.. mä vaan herään vähän niinkun kesken , enkä kuitenkaan tavallaan herää... =)
Mut nyt on päikkärit vedetty ja kutsu käy.. Palaillaan.. =)
Kervinen + " Dynamic duo"