~<*>~ MAALISMASUJEN maanantai ~<*>~
Kommentit (24)
Onko mahdollista että tuntisin liikkeet kun nyt on viikkoja 12+4? Olen ensimmäistä kertaa raskaana ja siksi vähä epätietoinen. Silloin tällöin tuolla alamasussa tuntuu kuin joku vähän hivelisi taikka jumputtaisi masua. Se tuntuu aika hiljee, sillon tekee mieli olla ihan hengittämättä että sen tuntee =)
Vasta synnyttäneet siskoni sanovat että se ei ole mitenkään mahdollista, mutta haluun kuvitella että on :D
Jouhi 12+4
Täällä ollaan yhä edelleeb flunssan kourissa ja niin rättipoikkipuhki väsyneitä ja laiskoja kun vaan olla voi.. On siis kaikki motivaatio mihinkä tahansa tekemiseen ihan täysin hukassa.. Töihinkin saan oikein pakottaa itseni ja kotihommista en kehtaa edes puhua..
Kateellisena kuuntelen teidän masun kasvamisjuttuja.. Mulla olis jo äippävaatteita ostettunakin, mutta tuo masu ei ymmärrä kasvaa laisinkaan, itse asiassa se on hieman kutistunut siitä mitä se oli ennen raskautta, tavallisetkin housut tuntuvat hieman isoilta. Ja olen yllätys-yllätys tästä(kin) hiukan huolissani, ootan jo innolla keskiviikkoista neuvolaa, silloin toivottavasti kuulen ekaa kertaa Sipsun sydämenlyönnit.. =)
Gallup: Aiotteko hankkia/oletteko hankkineet turvavyönalenninta autoon, itse autoilen joka päivä, siis kuljen töissä autolla ja olen miettinyt että sitten joskus kun se masu toivottavasti alkaa kasvamaan niin pitäiskö sellainen hankkia?
(.) Aina istuessani tai siis tarkemmin sanottuna sillä hetkellä kun istahdan tuntuu alamasussa hirmuinen paine, istuessa sitä ei tunnu eikä juuri muutenkaan, paitsi joskus yskiessä.. tällekään en ole keksinyt vielä mitään fiksua selitystä.. Olo on aika voimaton, mutta muuten ihan suhteellisen hyvä.
sohvi84 + sipsu 13+6
Ihania olette, kun lohdutatte. Kyllähän minä " järjellä" tiedän, ettei raskauksia voi verrata. Ei masunkokoa, ei liikkeiden tuntemista, mutta sitä on tässä tilanteessa järkeä vailla, elää aivan tunteella. Jotenkin tuntuu, että tässä raskaudessa olen pelokkaampi kaiken suhteen. Ekassa en pelännyt mitään, nyt tuntuu, että välillä suree kaikkea mahdollista. Kaipa sitä on herännyt tajuamaan, mitä kaikkea voi käydä, millainen ihme raskaus ja syntymä on. Ja joskus epäilee, ettei voi käydä niin hyvä " tuuri" , että vielä kolmannenkin terveen lapsen saisi :))
Tiedän pöljäähän tuo on! Joten kiitos tsemppauksesta!
Caius, jo paremmalla mielellä!
Hirvittää tää ajan juoksu, on ollut niin kiireistä viime aikoina ettei tännekään ole ehtinyt. Ja tänään on jo viikkoja tasan 13..eihän tässä perässä pysy. NT ultra oli viime viikolla, ja liikuttava hetkihän se oli nähdä pikkuinen touhuamassa. Turvotuksen osaltakin kaikki oli onneksi ok.
Muillakin on maha alkanut näkyä, mulle tää on eka raskaus niin jännältä tuntuu tuo mahan kasvu. Olen yrittänyt tunnustella kohdun " korkeutta" mutta en kyllä saa selkoa, tuntuu että se olisi ehkä jo navan korkeudella, mutta se ei kai voi pitää paikkansa. Millä korkeudella teidän kohtu tuntuu?
Voi että olen nauttinut näistä viileämmistä ilmoista! Eilen oltiin miehen kanssa pitkällä kävelyllä ja kyllä alkoi loppumatkasta tuntua ettei millään jaksaisi, vaikka normaalisti ei tunnut missään..
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
Lilia rv 13