Olisiko kohtuullista maksaa hiukan naapurin järjestämästä ilotulituksesta? Oli niin komeaa katsottavaa
Kommentit (17)
Minä en katso kenenkään toisen ilotulitusta, niin en jää kenellekään velkaa.
"Rehellisyys maan perii".
Me ollaan joskus viety naapurille konvehtirasia ja siihen päälle liimattu kiitos ilotulituksesta.
Vie vaikka kahvipaketti, ei rahaa.
Lasku tulee maanantaina postilaatikkoon.
Voinko minä vastaavasti viedä naapurille laskun, kun kissat ja koirat pelkää sängyn alla?
Vierailija kirjoitti:
Voinko minä vastaavasti viedä naapurille laskun, kun kissat ja koirat pelkää sängyn alla?
Ei kannata viedä laskua, potkase munille suoraan.
Taisi naapurilta loppua raketit, kun ei enää tule uutta kierrosta:(
ap
Moi naapuri! Ei olisi eikä ollut komeaa.
Vierailija kirjoitti:
Taisi naapurilta loppua raketit, kun ei enää tule uutta kierrosta:(
ap
Odottaa, että vapaamatkustajat menee nukkumaan.
Miten ne jo nyt on rakettinsa ampuneet klo on 22:20
😁 kahvipaketti, parikymppiä..
Jos ilotulis on ollut hieno, se on maksanut muutamasta satasesta tonniin… joten siinä ei kahvipaketti tai kymppi kuoressa vaikuta mitään. Osoittaa vaan sen, ettei lahjoittaja tiedä, mitä ilotulitus maksaa.
Toisekseen… Itseään vartenhan se on ne ostanut. Miksi sinun pitäisi siitä maksaa mitään?
Meillä naapurin isäntä järjestää ilotulituksen harva se ilta hernekeittoa syötyään. Ei tee mieli viedä kiitoksia.
Tossa vähän hintatietoutta paukkujen hinnoista
Sellaselle joka paukuttaa rahansa taivaan tuuliin ei kannata antaa mitään, sehän paukuttaisi ne kuitenkin taivaan tuuliin.
Meidän piti tänään ostaa Tornado mutta ne olivatkin jo loppuneet. Emme sitten ostaneet mitään. Vaan ei haittaa, olemme jo kahteen otteeseen käyneet ulkona ihailemassa muiden ilotulitusta ja polttelimme samalla omat tähtisädetikut. Jos jaksamme olla valvella, menemme vielä kahdentoista aikaan, silloin tulevat isoimmat ilotulitukset.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne jo nyt on rakettinsa ampuneet klo on 22:20
Lapsiperhe
ap
Pistä kirjekuoreen pari kymppiä, ja naapurin postilaatikkoon?