Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako 2 h päästä tipaton?

Vierailija
31.12.2021 |

Itsellä juuri alkoi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa.Viimeistä olutta juon juuri.Olen miettinyt tätä jo pari kuukautta, tupakoinnin lopetin jo pääsiäisenä.

Vierailija
2/23 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihan vahingossa ja tarkoittamatta tipaton jo 2,5 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tapiton timmikuu.

Vierailija
4/23 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo alkaa tipaton vuosi 2022. Pitkään tätä miettinyt, nyt toteutan. Aloitan vuoden myös viikon mehupaastolla, jotta saan vähän potkua kinkkurasvojen sulatukseen. Tämä tosin on jo perinne.

Vierailija
5/23 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi jo etukäteen maanantaina ja kestää ainakin helmikuun loppuun.

Vierailija
6/23 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala. Eikä vegaanihaaste. Eikä mikään muukaan hullutus. Ainoa uuden vuoden lupaukseni on se, että jatkan ensi vuodenkin olemalla oma itseni.

Vierailija
7/23 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala.

Juon vaan jotain 10 kolmoskaljan verran vuodessa joten juon jos haluan, todennäköisesti en.

Vierailija
8/23 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se alkoi reilut 10 vuotta sitten kun huomasin, että alkoholi alkoi maistumaan minulle turhan hyvin ja olin luisumassa kohti alkoholismia mikä on isäni suvussa oikea sukukirous. Alkoholismi on pilannut isäni suvussa ties kuinka monessa sukupolvessa varmasti paljon ihmisiä. Siksi lopetin alkoholin käytön koska tajusin, että en pysty käyttämään sitä kohtuudella. Se on minun kohdallani joko alkoholismi tai absolutismi ja minä valitsin jälkimmäisen. Sitäpaitsi lääkitykseni vuoksi minun on syytä olla juomatta alkoholi koska alkoholi ei sovi yhteen käyttämieni lääkkeiden kanssa. Sen on lääkäri minulle lääkkeitä määrätessään kertonut ja se lukee myös lääkkeiden mukana tulevissa ohjeissa missä kerrotaan niiden lääkkeiden käytöstä eli että alkoholia ei suositella käytettäväksi kun syö niitä lääkkeitä ja minä tarvitsen lääkitystäni säännöllisesti joka päivä.

Vierailija
9/23 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Vierailija
10/23 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala.

Mutta saattaa olla, että sunnuntain jälkeen alkaa lopuksi kuukautta tipaton.

Ollaan nimittäin mökillä nyt ja huomenna. Sunnuntaina poistutaan. Tänään ja huomenna ulkosaunotaan, avantoa ja paljuilua. Olis tylsää pillimehun voimalla sitä,tehdä.

Vierailija
11/23 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala, mutta olen vähentänyt. Juon lasillisen joka 2 vko

Vierailija
12/23 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla se alkoi reilut 10 vuotta sitten kun huomasin, että alkoholi alkoi maistumaan minulle turhan hyvin ja olin luisumassa kohti alkoholismia mikä on isäni suvussa oikea sukukirous. Alkoholismi on pilannut isäni suvussa ties kuinka monessa sukupolvessa varmasti paljon ihmisiä. Siksi lopetin alkoholin käytön koska tajusin, että en pysty käyttämään sitä kohtuudella. Se on minun kohdallani joko alkoholismi tai absolutismi ja minä valitsin jälkimmäisen. Sitäpaitsi lääkitykseni vuoksi minun on syytä olla juomatta alkoholi koska alkoholi ei sovi yhteen käyttämieni lääkkeiden kanssa. Sen on lääkäri minulle lääkkeitä määrätessään kertonut ja se lukee myös lääkkeiden mukana tulevissa ohjeissa missä kerrotaan niiden lääkkeiden käytöstä eli että alkoholia ei suositella käytettäväksi kun syö niitä lääkkeitä ja minä tarvitsen lääkitystäni säännöllisesti joka päivä.

Hyvin tehty!

Itselläni oli jo syksy alkoton ja elämä oli paljon parempaa. Unet, ja mieliala, ja aikaa jäi vaikka mihin. Painokin putosi. Joulun aikaan tuli tissuteltua. Nyt loppui viinipullo, ja se on suurin iloni.

Vierailija
13/23 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppaan kaikkia tipattomalle.

Vierailija
14/23 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä!

Vierailija
15/23 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, aloitin jo kolme viikkoa sitten.

Vierailija
16/23 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Juon viiniä ruoan kanssa useita kertoja viikossa.

Vierailija
17/23 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sulla ole mitään tarvetta kokonaan lopettaakaan.

Nää tipattomat on varmaankin ihan vain meitä alkoholistiperimällä paiskattuja varten. En minäkään lopettaisi kokonaan jos sivistynyt naukkailu silloin tällöin olisi vaihtoehto, mutta näköjään ei ole. Vielä pysynyt hallinnassa niin, että muut eivät todennäköisesti ongelmaani tunnista (mieskään, koska välillä juon salaa eivätkä määrät ole koskaan menneet niin yli, että olisin selkeästi humalassa), mutta itse tiedän tilani. Siispä absolutismi on ainoa vaihtoehto.

Vierailija
18/23 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa AP, minulla ei ole tarvetta . Eli käyttöni on hallinnassa. max 6 olutta/ päivä. Viikonloppuisin viiniä ja/tai konjakkia päälle.

Vierailija
19/23 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei takuulla. En ole tänään kylläkään juonut oikeastaan mitään. Meinasin juoda, mutta ei ole oikein maistunut. Voi olla, että vuosi starttaa melko selvänä.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
20/23 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkiton tammikuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi