Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussasin juuri, olen 41-vuotias

Vierailija
19.04.2015 |

Ei oo totta :) Meillä on 11-vuotias hoidoilla alkuunsaatu lapsi ja nyt olen sitten ns. vahinkoraskaana ihan "luomusti" kun meidän ei niitä lapsia pitänyt saada. Kauhun ja onnensekaiset tunteet tässä nyt päällä...

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos koet myös onnentunteita, niin ei muuta kuin tsemppiä ja onnellista raskausaikaa! :) itsellänikin yllätysraskaus takana, tosin olen alle kolmekymppinen. Nämä yllärilapset on vähän semmosia päänsekoittajia, mutta kyllä niistä selviää, jos sille tuntuu. ♥ ♥♥

Vierailija
62/64 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista! Kauhu alkaa vaihtua onneksi ja toiveeksi siitä, että raskaus ei mene kesken ja saisimme terveen lapsen.

Mies on samanikäinen kuin minä ja todella onnellinen - taitaa olla niin, että hän sitä toista lasta on "salaa" enemmän toivonut kuin minä...

Lapsi sopii elämäntilanteeseen oikein hyvin töiden ja talouden kannalta ja muutenkin. Vähän tässä suunnitelmat muuttuivat kun tarkoituksena oli pitää hieman sapattia töistä jne. ja kaukomatkustella ja kaikkea muuta - mikä 11-vuotiaan kanssa on jo helppoa -  mutta ehtiihän sitä sitten taas joskus. Joten täältä tullaan taas, Bamseklubi... ;)

Tuttavapiirissä on useampi perhe, jossa pieniä lapsia joten vertaistukeakin löytyy tarvittaessa.

- AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa testissä ei kyllä valitettavasti vielä ole mikään tae siitä, että kaikki menee hyvin ja lapsi syntyy. 41-vuotiaalla riskit on jo aikamoiset. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Vierailija
64/64 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea :D
Meillä on suvussa jokunen "vaihdevuosivauva", 40-42- vuotiaana saatu :) siinä on puolensa ja puolensa, yllätys lienee teille kuitenkin iloinen? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä