~Ihanat Ensikot Maanantaina 18.9~
Linkki viikonlopun turinoihin
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8360851&p=1&tmode=1&smode…
Kommentit (28)
Niin hengissä ollaan, enkä oo sen toisen tosi haalean plussan jälkeen vielä testaillu. Tänään kyllä mielessä kävi että jos sitä vaikka aamulla muistais. Hiukan saatte vielä jännätä :)
Olo on välillä sellanen etova, ja olo on kuin pallolla. Tuntuu, että reissussa on tullu monta kiloo lisää ja nyt niitä saa sitten alkaa pudotteleen. Oikeesti pitäis ite laihduttaa, mutta katotaan miten sen nyt käy,
lueskelen pinot vielä läpi ja sitten kommenoin paremmin.
-Sara-Maria-
Hoyt: Mikäs siellä on tilanne, *bd*
Meriheppa: Meinaat odottaa vielä muutaman päivän, ja pitää porukkaan jännityksessä :) *bd*
Killa: Mietinkin tänään esittelypinon päivittämistä. Mä ilmottelen ku saa päivitellä, mutta hoidakko sä sitä vielä vai miten on?
Nenna: Paranemisia
greetas: testailikko? :)
Plussasäteitä tasapuolisesti kaikille enskoille..
Viikonloppuna tosissaan käytiin koiruli hakemassa kotiin ja ihan kivasti se vie aikaa, no tulee ainakin lenkkeiltyä. " pelkään" tehdä uutta testiä, ku edellisessä ne viivat oli niin haaleet, että jos niitä ei enää näy ollenkaan ja täti porhaltaakin paikalle. Kai sitä tässä pitäis kuitenkin, jotta sais itekkin tilanteeseen varmistusta. Tuun sitten kertoilemaan tilanteen ku uskallan sen uuden testin tehdä.
Nyt vielä iltapalalle ja koiran kanssa iltapisulle.
-Sara-Maria-
Kiva kuulla kuulumisia teistä o-puolen (tai siis ex-o-puolen) enskoista! Ihanaa vauvanhoitoaikaa!
[b]Live[/b] tiedän niiin hyvin mitä tarkoitat tuolla " en aio uskoa oireita" -mantralla. Plussaonnea nyt kuitenkin ja toivotaan, että tättärää kiertää teidän pihat kaukaa! Iltoja enskoille :)
Hip-hurraa!! Mielettömän isot onnittelut Pepsille ja Villipyllylle!!! Ihanaa ihanaa ihanaa!!
Hienoa saada välillä noin mielettömän hyviä uutisia, tulee itsekin paremmalle tuulelle :)
MOOLI: Haleja muruseni! oliskohan tää munkin kiukuttelu raskausoire?? Jep, toiveessa on hyvä elellä :)
Iso hali ja ihanaa tärkeää ultrapäivää!! (sanoo miehesi mitä tahtoo!) Mä sanosin samaa kun Killa, et voisin jo nyt varata ajan ultraan, mutta ne saattais nauraa mut ulos sieltä!
" Kiva" kuulla, että muillakaan ei aina ole ruusuista.. Me saatiin taas vähän eilen juteltua, mutta kai tää välillä vaan tuntuu pään seinään hakkaamiselta, kun ei toivottua tulosta tule.. Ja sitten riidellään pienimmistäkin asioista, jotka paisuu aina turhan suuriksi. Mutta päivä kerrallaan, yhdessäolo on kuitenkin parasta mitä tiedän, joten ihan helpolla ei Oon@ luovuta!!
Vilkutuksia kaikille, nyt on mentävä laittamaan pyykit kuivumaan!
Oon@
...tuntui olevan ainakin merihepalla ja greetaksella. Toivottavasti kuullaan kohta plussauutisia!!!
Sara-Maria: Voi, eiks oo ihanaa, kun on pentu talossa? Mistä päin kävitte hakemassa? Blondi, merkkari, musta? Uros, narttu? Kerro kaikki :)! Ootko jo hoffifoorumille eksyny?
Täällä kp 7 / 32, tylsää, kun ei oo mitään jänskättävää...
LinnaeaBorealis
Aqualle pahoittelut tädistä =(, kyllä se ryökäle jaksaakin ahdistella ihmisiä. Mutta kiva, että ilta oli antoisa. Mä olin kans joku viikko sitten viihteellä kaverin polttareissa ja viime viikonloppuna häissä. Kyllä olikin hauskaa heittää vapaalle.
Keijullekin *halaus *.
Mooli-ystäväiseni: Voi kun se mies nyt noin ¿ mä kuule luulen, että se ei vaan halua tippua korkealta ja kovaa ja on siksi ottanut tuollaisen asenteen. Se pelkää, että jotain sattuu ja se on helpompi yrittää olla ajattelematta koko asiaa. Mulla on itsellä vähän samaa vikaa ja se ei aina ole kovin kivaa muille kun kulkee siipi maassa jo valmiiksi. *Iso hali sinne*. Etkä sä ole yksin ajatustes kanssa ¿ me ollaan kaikki täällä!!!
Oonalle tsemppiä että jaksatte miehen kanssa sovitella asiat kuntoon! Ja *rutistus * takaisin.
Olen hermionen ja Killan kanssa samoilla linjoilla. Ei uskalla edes haaveilla vaunuista tai mistään muustakaan vauva-kamasta kun hätinä uskaltaa haaveilla raskautumisesta. Ja hermione ¿ on mullakin ollut kipeät menkat aina, mutta tämänkertainen vei kyllä voiton kaikista. Tuntui, että jos ei nyt henki lähde niin sitten ei lähde ikinä.
*virtuaalihalaa Killaa* - kiitos =) , viikonloppu meni ihan pohjamudissa, mutta taidan olla perusluonteeltani sellainen selviytyjä, että aina nostan päätäni vaikka missä rypisin. Joskus vaan pitää purkaa vähän sitä pahaa oloa pois, että mahtuu hyvää oloa tilalle =) Ja tsempit teidänkin tilanteeseen. Toivottavasti se siitä tasaantuu.
Nennaliina ¿ kyllä, nyt on jo parempi olo. Kävin tänään jo vähän urheilemassakin ja vatsa kesti jopa juoksuaskeleet =) Sainkin jo huomiseksi ajan sille gynelle, joten riennän sieltä sitten teille kertomaan mikä on tuomio.
Vielä hermionen galluppiin, että 33 ikävuotta tuli plakkariin tällä enskalla kesällä, joten taitaa se kello tikittää täällä vielä Killan kelloakin kovemmin =) ja Brooke, taisin viedä sen vanhimman tittelin =)
merihepalla ja greetaksellahan on jännät paikat. Pidetään peukkuja, että se on nyt sitä =)
Nellamaijan mieskö tulee ihan takaisin pysyvästi? Sehän on mukavaa. Olihan teillä jo pitkään tuota kaukosuhdetta. Me ollaan kanssa tässä yli 10 v yhteiselon aikana oltu monet kuukaudet erillään ja aina on rakkaus kestänyt. Uskon, että se on tehnyt välillä jopa hyvää suhteelle.
Tervetuloa takaisin Maitikka. Kyllä sut muistetaan!
_apila_ oli saanut parisuhteen kärhämät haudattua ¿ jee !!
Nyt taas takaisin BB:a katsomaan....
t. Afternoon
Kiva, kun enskat on aktivoituneet! Heipat kaikille!
Afternoon, kiitos tädin vierailun pahoittelusta! Suoraan sanottuna, välillä on kiva kännätä! Ja kavereiden tapaaminen aina kummasti piristää. Tsemppiä huomiseen gyneen, toivottavasti on hyvää kerrottavaa sitten sulla!
Greetas: Häh, mikä se lääkärin kommentti oli, että sun historialla ei ajattele raskauden mahdollisuutta?? Olipas " kannustava" kommentti. Ja niin, testasitko?? bdbdbd
Heppa, kiitos ovistikkukommentista, asia edelleen mietinnässä...
Sara-Maria, todellakin täällä jännäillään, vaikka hyvältähän tuo vaikuttaa, peukutukset!
Peukutukset myös tulevaan piinailuun ainakin Livelle, Hepalle, Nuutille, Peipposkalle ja Anitahkin siellä jo oireilee. Ja tieteskin kaikille muillekin plussaa toivotaan!!
Pepsis oli saanut pojan, ihanaa! Voi kun pääsis pitelemään sellaista pikkuista nyt sylissään.. *haaveilee*
Killa, juu nähdään vaan huomenna siellä luennolla ;) Heh, jos sinne tuliskin vaan kaks ihmistä paikalle :))
Maitikka, tervetuloa takaisin!
Ja Moolille tieteskin toivotaan hienoja uutisia ylihuomisesta ultrasta! Ja Afternoon kommentoikin tosta miehen mahdollisista peloista, komppaan sitä!
Hyvää yötä, toivottelee Aqua 26 v.
[color=deeppink]ONNEA PEPSIS! Hurjankuuloista tuo synnyttäminen! Hyvä, että kaikki on nyt ok! :)