Ylen A-studio Annika Damström
Onko Annika sinkku vai varattu??!! Annikalla aivan älyttömän seksikkäät reidet ja sääret....Woh :)
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:28"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:23"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:16"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:13"]En ymmärrä miten jotkut miehet tykkää itseään pidemmistä naisista. Sehän on vähän sama ku keskipituiset naiset alkais kuolaamaan kääpiömiesten perään. [/quote] Annika on minua 5 cm lyhyempi. T. Yksi fani. [/quote]Puhuinkin sellasista miehistä jotka on pitkiä naisia lyhyempiä. [/quote] No ei kai sillä pituudella ole mitään väliä kun kyseessä on vain kaukoihastus? [/quote]Ei se pituus muutu muuksi oli minkä tasonen ihastus tahansa. [/quote] Ei muutu ei, mutta ei sillä myöskään ole mitään merkitystä, koska kaukoihastuksen kanssa ei koskaan tulla seisoskelemaan vierekkäin tai vastakkain puhumattakaan mistään lähemmästä kontaktista. [/quote]Mitä sitten, on aika helppoa kuvitella miltä miehen pituinen nainen näyttäisi. [/quote] On myös erittäin helppo kuvitella pitkä mainen lyhyeksi tai lyhyt mies pitkäksi. Ei siihen tarvita edes paljon mielikuvitusta.
[/quote]No silloin kyseessä on käytännössä eri ihminen mutta ihan sama mulle.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:28"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:23"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:16"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:13"]En ymmärrä miten jotkut miehet tykkää itseään pidemmistä naisista. Sehän on vähän sama ku keskipituiset naiset alkais kuolaamaan kääpiömiesten perään. [/quote] Annika on minua 5 cm lyhyempi. T. Yksi fani. [/quote]Puhuinkin sellasista miehistä jotka on pitkiä naisia lyhyempiä. [/quote] No ei kai sillä pituudella ole mitään väliä kun kyseessä on vain kaukoihastus? [/quote]Ei se pituus muutu muuksi oli minkä tasonen ihastus tahansa. [/quote] Ei muutu ei, mutta ei sillä myöskään ole mitään merkitystä, koska kaukoihastuksen kanssa ei koskaan tulla seisoskelemaan vierekkäin tai vastakkain puhumattakaan mistään lähemmästä kontaktista. [/quote]Mitä sitten, on aika helppoa kuvitella miltä miehen pituinen nainen näyttäisi. [/quote] On myös erittäin helppo kuvitella pitkä mainen lyhyeksi tai lyhyt mies pitkäksi. Ei siihen tarvita edes paljon mielikuvitusta.
[/quote]No silloin kyseessä on käytännössä eri ihminen mutta ihan sama mulle.
[/quote]
Käytännössä kyse on aina eri ihmisestä, ei todellisesta, jos mietit jotain henkilöä, jota et tunne.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:51"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:28"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:23"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:16"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:13"]En ymmärrä miten jotkut miehet tykkää itseään pidemmistä naisista. Sehän on vähän sama ku keskipituiset naiset alkais kuolaamaan kääpiömiesten perään. [/quote] Annika on minua 5 cm lyhyempi. T. Yksi fani. [/quote]Puhuinkin sellasista miehistä jotka on pitkiä naisia lyhyempiä. [/quote] No ei kai sillä pituudella ole mitään väliä kun kyseessä on vain kaukoihastus? [/quote]Ei se pituus muutu muuksi oli minkä tasonen ihastus tahansa. [/quote] Ei muutu ei, mutta ei sillä myöskään ole mitään merkitystä, koska kaukoihastuksen kanssa ei koskaan tulla seisoskelemaan vierekkäin tai vastakkain puhumattakaan mistään lähemmästä kontaktista. [/quote]Mitä sitten, on aika helppoa kuvitella miltä miehen pituinen nainen näyttäisi. [/quote] On myös erittäin helppo kuvitella pitkä mainen lyhyeksi tai lyhyt mies pitkäksi. Ei siihen tarvita edes paljon mielikuvitusta. [/quote]No silloin kyseessä on käytännössä eri ihminen mutta ihan sama mulle. [/quote] Käytännössä kyse on aina eri ihmisestä, ei todellisesta, jos mietit jotain henkilöä, jota et tunne.
[/quote]No mutta jos kuvittelet jonkun tietyn ihmisen eripituiseksi- tai näköiseksi niin silloin se kuviteltu ihminen ei vastaa todellisuutta. Silloin kyseessä on pelkkä illuusio.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:51"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:28"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:23"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:16"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:13"]En ymmärrä miten jotkut miehet tykkää itseään pidemmistä naisista. Sehän on vähän sama ku keskipituiset naiset alkais kuolaamaan kääpiömiesten perään. [/quote] Annika on minua 5 cm lyhyempi. T. Yksi fani. [/quote]Puhuinkin sellasista miehistä jotka on pitkiä naisia lyhyempiä. [/quote] No ei kai sillä pituudella ole mitään väliä kun kyseessä on vain kaukoihastus? [/quote]Ei se pituus muutu muuksi oli minkä tasonen ihastus tahansa. [/quote] Ei muutu ei, mutta ei sillä myöskään ole mitään merkitystä, koska kaukoihastuksen kanssa ei koskaan tulla seisoskelemaan vierekkäin tai vastakkain puhumattakaan mistään lähemmästä kontaktista. [/quote]Mitä sitten, on aika helppoa kuvitella miltä miehen pituinen nainen näyttäisi. [/quote] On myös erittäin helppo kuvitella pitkä mainen lyhyeksi tai lyhyt mies pitkäksi. Ei siihen tarvita edes paljon mielikuvitusta. [/quote]No silloin kyseessä on käytännössä eri ihminen mutta ihan sama mulle. [/quote] Käytännössä kyse on aina eri ihmisestä, ei todellisesta, jos mietit jotain henkilöä, jota et tunne.
[/quote]No mutta jos kuvittelet jonkun tietyn ihmisen eripituiseksi- tai näköiseksi niin silloin se kuviteltu ihminen ei vastaa todellisuutta. Silloin kyseessä on pelkkä illuusio.
[/quote]
En minä esim. tiedä kaikkien julkkisten todellista pituutta, eikä pituus edes muuta ulkonäköä erilaiseksi kun kuvia/livekuvaa vain katselee. Illuusiota se on aina niin kauan kunnes ihminen on samassa tilassa ja juttelet hänelle. Yleensä henkilö paljastuu aika erilaiseksi kuin julkisuuden perusteella olit kuvitellut. Sitä paitsi jotkut starat vaikuttavat pidemmiltä tai lyhyemmiltä telkkarissa ja kuvissa kuin mitä todellisuudessa ovat. Tervetuloa illuusioiden maailmaan!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:59"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:51"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:28"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:23"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:16"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:13"]En ymmärrä miten jotkut miehet tykkää itseään pidemmistä naisista. Sehän on vähän sama ku keskipituiset naiset alkais kuolaamaan kääpiömiesten perään. [/quote] Annika on minua 5 cm lyhyempi. T. Yksi fani. [/quote]Puhuinkin sellasista miehistä jotka on pitkiä naisia lyhyempiä. [/quote] No ei kai sillä pituudella ole mitään väliä kun kyseessä on vain kaukoihastus? [/quote]Ei se pituus muutu muuksi oli minkä tasonen ihastus tahansa. [/quote] Ei muutu ei, mutta ei sillä myöskään ole mitään merkitystä, koska kaukoihastuksen kanssa ei koskaan tulla seisoskelemaan vierekkäin tai vastakkain puhumattakaan mistään lähemmästä kontaktista. [/quote]Mitä sitten, on aika helppoa kuvitella miltä miehen pituinen nainen näyttäisi. [/quote] On myös erittäin helppo kuvitella pitkä mainen lyhyeksi tai lyhyt mies pitkäksi. Ei siihen tarvita edes paljon mielikuvitusta. [/quote]No silloin kyseessä on käytännössä eri ihminen mutta ihan sama mulle. [/quote] Käytännössä kyse on aina eri ihmisestä, ei todellisesta, jos mietit jotain henkilöä, jota et tunne. [/quote]No mutta jos kuvittelet jonkun tietyn ihmisen eripituiseksi- tai näköiseksi niin silloin se kuviteltu ihminen ei vastaa todellisuutta. Silloin kyseessä on pelkkä illuusio. [/quote] En minä esim. tiedä kaikkien julkkisten todellista pituutta, eikä pituus edes muuta ulkonäköä erilaiseksi kun kuvia/livekuvaa vain katselee. Illuusiota se on aina niin kauan kunnes ihminen on samassa tilassa ja juttelet hänelle. Yleensä henkilö paljastuu aika erilaiseksi kuin julkisuuden perusteella olit kuvitellut. Sitä paitsi jotkut starat vaikuttavat pidemmiltä tai lyhyemmiltä telkkarissa ja kuvissa kuin mitä todellisuudessa ovat. Tervetuloa illuusioiden maailmaan!
[/quote]Ei minua kiinnosta ihmisten sielunmaisemat tässä kontekstissa. Jos todellinen pituus on ilmotettu erikseen jossain yhteydessä niin mitkään kuvanputken vääristymät ei korjaa asiaa. Jos naisen pituudeksi on ilmotettu 182 cm niin ei ole vaikeeta kuvitella sitä miehen pituseksi.
Annikako se täällä jutustelee? ;) Joo hotti olet...
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:10"]
Ei minua kiinnosta ihmisten sielunmaisemat tässä kontekstissa. Jos todellinen pituus on ilmotettu erikseen jossain yhteydessä niin mitkään kuvanputken vääristymät ei korjaa asiaa. Jos naisen pituudeksi on ilmotettu 182 cm niin ei ole vaikeeta kuvitella sitä miehen pituseksi.
[/quote]
No onneksi kaikki ei ajttele kuten sinä, ja jotkut voivat pitää yli 180cm (miehen pituisia) naisia kauniina.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:24"]
Ei minua kiinnosta ihmisten sielunmaisemat tässä kontekstissa. Jos todellinen pituus on ilmotettu erikseen jossain yhteydessä niin mitkään kuvanputken vääristymät ei korjaa asiaa. Jos naisen pituudeksi on ilmotettu 182 cm niin ei ole vaikeeta kuvitella sitä miehen pituseksi.
[/quote]
No onneksi kaikki ei ajttele kuten sinä, ja jotkut voivat pitää yli 180cm (miehen pituisia) naisia kauniina.
[/quote]Sen kun pitää, ihan sama mulle. Pidän sitä vaan vähän outona jos naista LYHYEMPI mies pitää tätä viehättävänä. Eri juttu jos mies on >190 cm, silloin mies mies on kiinnostunut itseään LYHYEMMÄSTÄ naisesta.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:24"]
[/quote]
[/quote]Sen kun pitää, ihan sama mulle. Pidän sitä vaan vähän outona jos naista LYHYEMPI mies pitää tätä viehättävänä. Eri juttu jos mies on >190 cm, silloin mies mies on kiinnostunut itseään LYHYEMMÄSTÄ naisesta.
[/quote]
Jotenkin arvasinkin, että tässä on kyse siitä, että pidät omaa mielipidettäsi ainoana oikeana, etkä suostu edes kuuntelemasn muiden argumentteja. Toivottavasti et oikeassa elämässä ole samanlainen äykkäpää, koska kaltaisesi ihmiset ovat todella raskaita ja rasittavia. Onko tuo jonkinsortin aspergeria, ettei pysty hyväksymään kuin oman mielipiteensä?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:24"]
[/quote]
[/quote]
Ai "vähän" outona? Kuulostaa siltä, että pidät erittäin outona, jopa pervona...
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:41"]
[/quote]
[/quote]
Tee mielipiteistäsi oma ketju, ne ei liity vittuakaan tähän ketjuun.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:24"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:10"] Ei minua kiinnosta ihmisten sielunmaisemat tässä kontekstissa. Jos todellinen pituus on ilmotettu erikseen jossain yhteydessä niin mitkään kuvanputken vääristymät ei korjaa asiaa. Jos naisen pituudeksi on ilmotettu 182 cm niin ei ole vaikeeta kuvitella sitä miehen pituseksi. [/quote] No onneksi kaikki ei ajttele kuten sinä, ja jotkut voivat pitää yli 180cm (miehen pituisia) naisia kauniina. [/quote]Sen kun pitää, ihan sama mulle. Pidän sitä vaan vähän outona jos naista LYHYEMPI mies pitää tätä viehättävänä. Eri juttu jos mies on >190 cm, silloin mies mies on kiinnostunut itseään LYHYEMMÄSTÄ naisesta. [/quote] Jotenkin arvasinkin, että tässä on kyse siitä, että pidät omaa mielipidettäsi ainoana oikeana, etkä suostu edes kuuntelemasn muiden argumentteja. Toivottavasti et oikeassa elämässä ole samanlainen äykkäpää, koska kaltaisesi ihmiset ovat todella raskaita ja rasittavia. Onko tuo jonkinsortin aspergeria, ettei pysty hyväksymään kuin oman mielipiteensä?
[/quote]Ilmeisesti tämä on arka asia sulle, sen takia aloit nimittelemään. Mä en halunnut loukata ketään, huomaa että kerroin vain oman mielipiteeni asiasta. En hyväksy enkä tuomitse kenenkään mielipiteitä, ei vaikuta mun elämään niinku mun mielipiteiden ei pitäisi vaikuttaa sun elämään jos olet varma mielipiteistäsi. Ehkä oletkin epävarma, sen takia ad hominem- retoriikka alkoi sun puoleltasi.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:41"]
[/quote]
[/quote]
Tee mielipiteistäsi oma ketju, ne ei liity vittuakaan tähän ketjuun.
[/quote]Skippaa jos ei miellytä, aloita ite oma ketju.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:24"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:10"] Ei minua kiinnosta ihmisten sielunmaisemat tässä kontekstissa. Jos todellinen pituus on ilmotettu erikseen jossain yhteydessä niin mitkään kuvanputken vääristymät ei korjaa asiaa. Jos naisen pituudeksi on ilmotettu 182 cm niin ei ole vaikeeta kuvitella sitä miehen pituseksi. [/quote] No onneksi kaikki ei ajttele kuten sinä, ja jotkut voivat pitää yli 180cm (miehen pituisia) naisia kauniina. [/quote]Sen kun pitää, ihan sama mulle. Pidän sitä vaan vähän outona jos naista LYHYEMPI mies pitää tätä viehättävänä. Eri juttu jos mies on >190 cm, silloin mies mies on kiinnostunut itseään LYHYEMMÄSTÄ naisesta. [/quote] Ai "vähän" outona? Kuulostaa siltä, että pidät erittäin outona, jopa pervona...
[/quote]Vedä johtopäätökset ihan vapaasti, mä en pysty enkä halua vaikuttaa sun mielipiteisiin.
On se kumma jos on jostain naisesta ketju jossa häntä kehutaan, niin jonkun (naisen) on pakko tulla pilaamaan se.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:55"]On se kumma jos on jostain naisesta ketju jossa häntä kehutaan, niin jonkun (naisen) on pakko tulla pilaamaan se.
[/quote]
Niin, onhan se noloa, jos joku 181 cm mies ihailee 182 cm naista, koska naisen pitää olla miestä lyhyempi. Jep jep... Ahtaat ajatukset jne. ;)
Annika on erinomainen toimittaja. Hän puhuu selkeästi, mitä ei voi nykyisin monista toimittajista todeta. Esim. Stenroos, joka nykyisin raportoi Brysselistä on myös ylen aamutv:n entinen toimittaja. Hän takeltelee ja sössöttää niin, ettei välillä saa mitään selvää. Annika on paras!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:53"]
Skippaa jos ei miellytä, aloita ite oma ketju.
[/quote]
Miksi sinä tule Annika Damström ketjuun kertomaan omat mieltymyksesi naisen/miehen pituuksista? Mikset tee siitä asiasta omaa ketjua? Pitääkö täällä siis aloittaa muiden uusi Annika Damström ketju, koska sinä haluat tässä ketjussa nyt tuputtaa mielipiteitäsi.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:58"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:53"]
Skippaa jos ei miellytä, aloita ite oma ketju.
[/quote]
Miksi sinä tule Annika Damström ketjuun kertomaan omat mieltymyksesi naisen/miehen pituuksista? Mikset tee siitä asiasta omaa ketjua? Pitääkö täällä siis aloittaa muiden uusi Annika Damström ketju, koska sinä haluat tässä ketjussa nyt tuputtaa mielipiteitäsi.
[/quote]Ignooraa sellaset viestit jotka ei miellytä sua, mä en pakota ketään vastaamaan.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:23"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:16"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:13"]En ymmärrä miten jotkut miehet tykkää itseään pidemmistä naisista. Sehän on vähän sama ku keskipituiset naiset alkais kuolaamaan kääpiömiesten perään. [/quote] Annika on minua 5 cm lyhyempi. T. Yksi fani. [/quote]Puhuinkin sellasista miehistä jotka on pitkiä naisia lyhyempiä. [/quote] No ei kai sillä pituudella ole mitään väliä kun kyseessä on vain kaukoihastus? [/quote]Ei se pituus muutu muuksi oli minkä tasonen ihastus tahansa. [/quote] Ei muutu ei, mutta ei sillä myöskään ole mitään merkitystä, koska kaukoihastuksen kanssa ei koskaan tulla seisoskelemaan vierekkäin tai vastakkain puhumattakaan mistään lähemmästä kontaktista.
[/quote]Mitä sitten, on aika helppoa kuvitella miltä miehen pituinen nainen näyttäisi.
[/quote]
On myös erittäin helppo kuvitella pitkä mainen lyhyeksi tai lyhyt mies pitkäksi. Ei siihen tarvita edes paljon mielikuvitusta.