Ylen A-studio Annika Damström
Onko Annika sinkku vai varattu??!! Annikalla aivan älyttömän seksikkäät reidet ja sääret....Woh :)
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:58"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:53"]
Skippaa jos ei miellytä, aloita ite oma ketju.
[/quote]
Miksi sinä tule Annika Damström ketjuun kertomaan omat mieltymyksesi naisen/miehen pituuksista? Mikset tee siitä asiasta omaa ketjua? Pitääkö täällä siis aloittaa muiden uusi Annika Damström ketju, koska sinä haluat tässä ketjussa nyt tuputtaa mielipiteitäsi.
[/quote]Ignooraa sellaset viestit jotka ei miellytä sua, mä en pakota ketään vastaamaan.
[/quote]
Puolet kirjoituksista on sinun jankkaamistasi siitä, kuinka mies ei voi ihailla itseään pidempää naista. Mielipiteesi tuli jo selväksi, kiitos riittää.
Upea nainen minusta. Minkä ikäinen hän on? Minusta sellainen upea aikuinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:01"]
Ignooraa sellaset viestit jotka ei miellytä sua, mä en pakota ketään vastaamaan.
[/quote]
Vastaa nyt kysymykseen: Miksi sinä tule Annika Damström ketjuun kertomaan omat mieltymyksesi naisen/miehen pituuksista?
[/quote]Siksi koska pystyn.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:58"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:53"] Skippaa jos ei miellytä, aloita ite oma ketju. [/quote] Miksi sinä tule Annika Damström ketjuun kertomaan omat mieltymyksesi naisen/miehen pituuksista? Mikset tee siitä asiasta omaa ketjua? Pitääkö täällä siis aloittaa muiden uusi Annika Damström ketju, koska sinä haluat tässä ketjussa nyt tuputtaa mielipiteitäsi. [/quote]Ignooraa sellaset viestit jotka ei miellytä sua, mä en pakota ketään vastaamaan. [/quote] Puolet kirjoituksista on sinun jankkaamistasi siitä, kuinka mies ei voi ihailla itseään pidempää naista. Mielipiteesi tuli jo selväksi, kiitos riittää.
[/quote]Mielipiteesi mielipiteistäni tuli jo selväksi, kiitos riittää.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:25"]
Siinä on Annikan pitkät sääret jumpalla... http://areena.yle.fi/tv/1544168
On ihana hän.
[/quote]
Joo ei näytä todellakaan pahalta.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:17"]
Panisin milloin vain... M39
[/quote]
Varmaan aika moni muukin panisi.. M33
Annika vaikutti hiukan isontuneelta.
Onko Annika sinkku vai varattu??!!
Komea nainen, mutta toimittajana ärsyttävä jankkaaja eikä kovin teräväpäinen, ei kiitos!
Tinderissä tullu vastaan muutaman kerran
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:01"]
Ignooraa sellaset viestit jotka ei miellytä sua, mä en pakota ketään vastaamaan.
[/quote]
Vastaa nyt kysymykseen: Miksi sinä tule Annika Damström ketjuun kertomaan omat mieltymyksesi naisen/miehen pituuksista?