Miksi monet miehet pilaavat ulkonäkönsä kasvattamalla parran?
Parta vanhentaa ja piilottaa kasvonpiirteet. Ei näytä mitenkään päin hyvältä.
Kommentit (48)
Mitä merkitystä tällä oikeasti on? Samalta se mies silti siellä parran alla näyttää.
Jos minulla kasvaisi kasvattaisin ensitöikseni kunnollisen jihad-parran ja tämän jälkeen kävisin läpi kaikki mahdolliset partamallit. Nykyisellä kasvulla on tyydyttävä muutamaan malliin.
Naisten saanti/saamattomuus on ollut samalla tasolla oli partaa, viiksiä tai siloposkea.
Itse tykkään pitää pientä sänkeä. Koen että se tuo uskottavuutta, mikä ehkä toimii vain toisiin miehiin. Olen 30v.
Itse miehenä en voi sietää partaa itselläni, enkä pidä partaa kenelläkään mitenkään komistavana tekijänä. Joillekin harvoille vanhemmille sopii, mutta he ovat marginaalissa.
Erityisen korneja parrat ovat nuorilla miehenaluilla, lähes poikkeuksetta sellaisia pikku suteja ohuella karvalla, naurettavia. Ehkä se on nuorison yksi tapa tehdä itsestään "särmempi" naisten silmissä?
Kyllä ne kaikki naiset nytkin mun perässä juoksee
Mielestäni hyvin pidetty parta seksikkäämpi,kuin ei partaa, mutta tottakai kaikille miehille ei parta sovi.
Mielestäni hyvin pidetty parta seksikkäämpi,kuin ei partaa, mutta tottakai kaikille miehille ei parta sovi.
Samasta syystä kuin jotkut naiset otattavat silikonirinnat; se on muotia.
Vittuako se naisille kuuluu millaisen parran miehet kasvattaa.
Kuinka nopeasti täysparta kasvaa? Ei-jihadistimalli kuitenkaan.
Se riippuu ihan kasvojen muodosta sopiiko parta vai ei. Joku tuossa jo sanoikin että pienileukaiselle parta tuo lisää miehekkyyttä.
Elämä on täynnä valintoja. Mulla on kunnon jihad-parta, koska tykkään itse siitä. Mua ei kiinnosta pätkääkään, mitä av-mamma tai kukaan muukaan ajattelee siitä, miltä mun "pitäisi" näyttää. Ei mun tehtäväni ole naamallani miellyttää teitä, arvon kanssaihmiset. Tuo teidän asenne ihmetyttää. Miten voi olla teille niin tärkeää, mitä muut tekee naamakarvoilleen? Hankkikaa nyt elämä, oikeesti.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:15"]
Vittuako se naisille kuuluu millaisen parran miehet kasvattaa.
[/quote]
Kun joku Laasanen sanoo että naisten ei pitäisi ottaa tatuointeja, ollaan niin raivon vallassa. Mutta itse kuitenkin neuvotaan miehiä minkä keritään.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:09"]
Samaa miettinyt. Moni nuori / nuorehko mies olis miljoona kertaa hotimpi ilman partaa. Etenkin se pieni tuhero leuassa on niin kuvottavaa ettei mitään rajaa, vaikka ehka astetta kammottavampi on kunnon jättiparta (sellaisilla, joilla se ylipäätään kasvaa).
Itse en ikinä - siis IKINÄ - koskis pitkällä tikullakaan mieheen, jolla on parta. Se ei oikeesti pue ketään paitsi Sean Conneryä vanhana.
[/quote]
No sun takiahan tässä olemassa ollaankin :D
Yritän suojautua partani avulla mamu-puumilta, jotka jostain syystä ovat alkaneet piirittää minua.
Meitä miehiä ei vaan kiinnosta naisten mielipiteet. Sori.
Karvanaama on epäsiisti juntti. Kenenkään naamariin ei sovi pirun persläpi -tyylinen huolittelemattomana rehottava karvoitus, hyi olkoon !
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:16"]
Kuinka nopeasti täysparta kasvaa? Ei-jihadistimalli kuitenkaan.
[/quote]
Yksilöllistä.
Samaa miettinyt. Moni nuori / nuorehko mies olis miljoona kertaa hotimpi ilman partaa. Etenkin se pieni tuhero leuassa on niin kuvottavaa ettei mitään rajaa, vaikka ehka astetta kammottavampi on kunnon jättiparta (sellaisilla, joilla se ylipäätään kasvaa).
Itse en ikinä - siis IKINÄ - koskis pitkällä tikullakaan mieheen, jolla on parta. Se ei oikeesti pue ketään paitsi Sean Conneryä vanhana.