Miksi monet miehet pilaavat ulkonäkönsä kasvattamalla parran?
Parta vanhentaa ja piilottaa kasvonpiirteet. Ei näytä mitenkään päin hyvältä.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:05"]Voi kun voisi itsekin kasvattaa parran ja piilotella sillä iän merkkejä.
[/quote]
Älä muuta sano. T. parin partahaivenen kaljuuntuva mied
Vastoin yleistä harhaluuloa, parta kasvaa myös joillekin pahoille.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:29"]Heitän ajatukseen jatkoa. Mielestäni parta voi olla todella seksikäs jos se on sujt lyhyt ja se on trimmattu hyvään muotoon. Miksei vähän pitempikin tosiaan on muotoiltu.
Lisään, miksi miehet pitävät Vain Leuan Päässä olevaa partaa??? Ei mielestäni sovi Kellekään.
Eikö partaa muka kasva poskiin? Jos ei kasva, niin ei tarttis pitää partaa ollenkaan. Ei se pujoparta ole eduksi.
Ja miksi se parta pitää ajaa pois muualta kun sitä on??? En käsitä.
[/quote]mitä väliä sillä on jos parran ajaa pois sieltä missä sitä ei ole?
Mä taas tykkään parrasta. Ei liian pitkästä kuitenkaan mut saa olla pidempi kuin sänki. Se on tosi miehekästä :) pelkät viikset on karseat...
Kokoparta miehellä on erittäin seksikäs! Leukaparta ei niinkään, eikä sekään, jos leuassa on vain muutama haiven siellä täällä. Jos parta ei meinaa kasvaa, niin silloin on parempi pitää siistiä leukaa. Mutta parrattomuus ainakin mulle on vähän turn-off, toki jokainen saa pitää sellaista leukakasvustoa kuin haluaa, että ei sillä. Oma mieheni onneksi suosii runsasta partaa, ehkä olen saattanut hänen tyyliinsä aavistuksen vuosien varrella vaikuttaa. :)
Ihan samaa olen ihmetellyt. Vanhentaa kovasti.
Ehkä nuorta miestä vähän vanhentaa mutta vanhempaa miestä nuorentaa.Moni oikeasti vanha,siis vaikka yli 70,näyttää paljon nuorekkaammalta parran kanssa kuten keski-ikäisetkin. Nuori mies saa kasvoihinsa taas kypsyyttä parralla,ei ole maitonaama.Pidän parroista.
Parta on pahasta, mutta sänki seksikästä
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:53"]
Ihan samaa olen ihmetellyt. Vanhentaa kovasti.
[/quote]Sammoo mieltä mies on ilman partaakin vanha, mutta parta tekee vanhemmaksi. Tosin nuoriso on eri mieltä.
Pidän partaa itseni vuoksi. Tykkään siitä ja se luo kasvoihin toivomaani särmää.
Tunnen itseni miehekkäämmäksi.
Miehelläni on pieni leuka. Parta tekee hänen kasvonsa alaosan hieman isommaksi ja hän näyttää siten miehekkäämmältä.
Hirveästi kiinnostaa mitä mieltä muut ovat minusta. Painu inisijä vittuun.
- Parrakas mies
Miks niin moni nainen pilaa ulkonäkönsä lihomalla??
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:03"]Hirveästi kiinnostaa mitä mieltä muut ovat minusta. Painu inisijä vittuun.
- Parrakas mies
[/quote]
Aja sä se parta pois niin voisit joskus saadakin. Ei tarvi sitten olla niin kiukkunen.
Hyvin on naisille kelvannut vaikka itse sanonkin :D
Voi kun voisi itsekin kasvattaa parran ja piilotella sillä iän merkkejä.
Sama syy miksi monet naiset ajavat alapäästään karvat pois?
Ap:lle tiedoksi: Minä haluan, että kasvonpiirteeni ovat piilossa. Haluan myös näyttää 10v. itseäni vanhemmalta. Enkä halua olla kenellekään objekti millään tasolla, eli on ok, että naiset pitävät minua rumana. Parta on minulle valinta, jonka ihan itse olen tehnyt – kysymättä Sinulta. En aio pyytää anteeksi.
Selvensikö tämä kapeaa ajatusmaailmaasi?