Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoako naistyökaverille että on ihana

Vierailija
18.04.2015 |

Ongelma työpaikalla. Itse M45 ja töissä mukava N30 ja jutut synkkaa hyvin..nainen avautunut että josko koskaan löytää sitä oikeaa..ite kyllä olen kiinnostunut naisesta todella paljon..hyvä luonne ja aina hymyssä suin ja kivan näköinenkin.
Kannattaako minun kertoa naiselle että on aivan ihana ja pyytäisin treffeille mutten voi kun olen naimisissa ja lapsia..
M45

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sanoa että haluaisit hänet treffeille. Minulle kerran kertoi naimisissa oleva mieskollega että olen ihana, EIKÄ yrittänyt saada minua treffeille tai sänkyyn, ja se oli tosi mukava kokemus. Sanoi vain että olen tosi ihana syistä että X ja Y. Siitä on nyt jo vuosia emmekä ole enää samassa firmassakaan, mutta jos nyt tapaisimme niin ettei kumpikaan olisi varattu, voisin kyllä hänestä kiinnostua - ihan siksi kun sanoi niin kauniisti silloin kerran.

Vierailija
42/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:13"]

No miksi alapeukutusta..ajattelin vaan että nainen tykkäis kun on haluttava ja saa kehuja. Itse asiassa 15v sitten oli sama tilanne ja eräs toinen nainen luuli ilmeisesti että vehkeeni olis pieni kun en edennyt seksiin asti vaikka syy oli sama kuin nyt..naimisissa. Ja tämä tarina on tosi...

[/quote]

Ei hyvää päivää sun kanssas!

[/quote]

Ilmeisesti aloittaja ei oikeasti tajua itse miten limaiselta aloitus kuulostaa?

[/quote]

Niin, tai sitten sillä on vaan pi**u mielessä ja halu pettää vaimoaan.

[/quote]

Karkeaa kielenkäyttöä, mutta tuota juuri tarkoitin. Eli aloittaja ei ilmeisesti tajua että juuri tuon jokainen voi lukea tuosta tekstistä, koska kerran ihmettelee alapeukkuja. Ja se nainen jota aloittaja haluaa kehua tajuaa myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sitten kerrota kun tyrmäätte ;)
Kaipa nyt saan häntä edes kehua ja kertoa että ei sillä pitäis olla mitään vaikeuksia löytää miestä kun on niin mukavakin..
Ap

Vierailija
44/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:33"]No eipä sitten kerrota kun tyrmäätte ;)
Kaipa nyt saan häntä edes kehua ja kertoa että ei sillä pitäis olla mitään vaikeuksia löytää miestä kun on niin mukavakin..
Ap
[/quote]

No noin voit sanoa, mutta älä puhu treffeistä tosiaan mitään!

Vierailija
45/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa sut, ei miehelle muuten tuollaista kerrota. Rakastatko vaimoasi? Jos et oikealla tavalla, niin ota siitä! Lasten huollon järjestätte sitten erikseen.

Vierailija
46/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpa vaan että näyttäisi siltä että nainen odottaa että ehdotan hänelle jotain..ei siis samalta osastolta mutta kun käytävällä kohdataan niin jää mielellään juttelemaan pitkäksi aikaa ja hänen kanssaan on kummallisen helppo puhua asiasta kuin asiasta..
Ehkä mä vaan keskityn nauttimaan tästä..ei pitäis vissiin alkaa liikaa tutustumaan naiskollegoihin vai?
Ap

Vierailija
47/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:15"]Sanonpa vaan että näyttäisi siltä että nainen odottaa että ehdotan hänelle jotain..ei siis samalta osastolta mutta kun käytävällä kohdataan niin jää mielellään juttelemaan pitkäksi aikaa ja hänen kanssaan on kummallisen helppo puhua asiasta kuin asiasta..
Ehkä mä vaan keskityn nauttimaan tästä..ei pitäis vissiin alkaa liikaa tutustumaan naiskollegoihin vai?
Ap
[/quote]

Pönttö.

Vierailija
48/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua. Meillä töissä ikäisesi (perheellinen) mies ja minä se hieman nuorempi nainen - perheellinen tosin minäkin. Ollaan tunnettu vuoden päivät ja tullaan tosi hyvin juttuun. Mies hakeutuu usein juttusille kanssani ja tekee ns. tikusta asiaa. Puhumme usein lapsistamme ja puolisoistamme ja siksi olen tähän asti pitänyt kommunikointiamme viattomana.

Tähän ikään mennessä on monenlaista miestä tullut nähtyä ja tämä ko. mies vaikuttaa hieman pelurilta... Mä nautin pienestä flirtistä, mutta onko tämä tulella leikkimistä..? Kunpa tietäisi, mitä miehellä on mielessä. Pidän juttutuokioistamme, ja olisihan se imartelevaa, jos mies pitäisi minusta muutenkin kuin vain kollegana.

Niin, hakeutuulo mies jatkuvasti juttusille vain turhia jutellakseen vai onko takana muutakin?

Vierailija
49/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Kun romanssille ei ole mahdollisuutta ja vieläpä työkaveri kysymyksessä niin ei pidä tehdä asioista monimutkaisempia kuin mitä ne jo ovat. Ei pidä antaa tilaa ajatukselle olla uskoton eikä pidä ottaa riskiä siitä, että tunnustettu ihastus tulee työnteon tielle.

Kuormasta ei pidä syödä eikä perheellisen varsinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi