Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoako naistyökaverille että on ihana

Vierailija
18.04.2015 |

Ongelma työpaikalla. Itse M45 ja töissä mukava N30 ja jutut synkkaa hyvin..nainen avautunut että josko koskaan löytää sitä oikeaa..ite kyllä olen kiinnostunut naisesta todella paljon..hyvä luonne ja aina hymyssä suin ja kivan näköinenkin.
Kannattaako minun kertoa naiselle että on aivan ihana ja pyytäisin treffeille mutten voi kun olen naimisissa ja lapsia..
M45

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:33"]No eipä sitten kerrota kun tyrmäätte ;)
Kaipa nyt saan häntä edes kehua ja kertoa että ei sillä pitäis olla mitään vaikeuksia löytää miestä kun on niin mukavakin..
Ap
[/quote]

Mistä päin Suomea? Jos Oulusta niin kerro vain ;)

[/quote]
Sorry..pk-seutu...
Tuolla toisessa ketjussa jossa kysytään uskotteko jos mies kehuu kauniiksi on kommentti että kehukaa miehet mielummin Ihanaksi ja sille tullut taas paljon peukkuja ylös...koittakaa nyt naiset päättää mitä haluatte ;)
Ap m45

Vierailija
2/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta olisi ainakin ihan kiva kuulla tuommoista. Tosin jos kyse olisi miehestäni, joka haluaisi sanoa noin toiselle naiselle, niin sehän taas ei olisi lainkaan kivaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:33"]No eipä sitten kerrota kun tyrmäätte ;) Kaipa nyt saan häntä edes kehua ja kertoa että ei sillä pitäis olla mitään vaikeuksia löytää miestä kun on niin mukavakin.. Ap [/quote] Mistä päin Suomea? Jos Oulusta niin kerro vain ;) [/quote] Sorry..pk-seutu... Tuolla toisessa ketjussa jossa kysytään uskotteko jos mies kehuu kauniiksi on kommentti että kehukaa miehet mielummin Ihanaksi ja sille tullut taas paljon peukkuja ylös...koittakaa nyt naiset päättää mitä haluatte ;) Ap m45

[/quote]

No siinä ketjussa vastattiin 20-vuotiaalle sinkkumiehelle. Ei keski-ikäiselle perheenisälle. Eli täällä naiset tietävät kyllä mitä haluavat, jos vain lukutaito riittää tulkitsemiseen.

Vierailija
4/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:34"]Siis apua. Meillä töissä ikäisesi (perheellinen) mies ja minä se hieman nuorempi nainen - perheellinen tosin minäkin. Ollaan tunnettu vuoden päivät ja tullaan tosi hyvin juttuun. Mies hakeutuu usein juttusille kanssani ja tekee ns. tikusta asiaa. Puhumme usein lapsistamme ja puolisoistamme ja siksi olen tähän asti pitänyt kommunikointiamme viattomana.

Tähän ikään mennessä on monenlaista miestä tullut nähtyä ja tämä ko. mies vaikuttaa hieman pelurilta... Mä nautin pienestä flirtistä, mutta onko tämä tulella leikkimistä..? Kunpa tietäisi, mitä miehellä on mielessä. Pidän juttutuokioistamme, ja olisihan se imartelevaa, jos mies pitäisi minusta muutenkin kuin vain kollegana.

Niin, hakeutuulo mies jatkuvasti juttusille vain turhia jutellakseen vai onko takana muutakin?
[/quote]
Olen mies ja väitän, että se sun kollega haluais panna sua jos saisi. Jos vielä olet hyvännäköinenkin. Ei mies muuten noin toimisi. Joku kiinnostus on usko pois. Tiedän tuon itsestäni.
[/quote]

Olen hyvännäköinen. Kyllä siellä muidenkin päät kääntyvät, mutta tää yksi haluaa aina juttusille. Ei sen vaimokaan mikään seinästä reväisty ole, mut tällä hetkellä raskaana. Itse urheilen sen verran, että ei löydy paljon löysää...

Miten paljon te miehet luette tätä vauvapalstaa? Akateemisena ihmisenä tämä on mulle tällaista ajanvietettä...
[/quote]
Ite käynyt palstalla parisen viikkoa...jonkunnäköinen käsitys alkaa olemaan minkälaista väkeä täällä käy...en tiedä ymmärränkö naisia yhtään enemmän vai jopa vähemmän..;)
Ap ja m45

Vierailija
5/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:55"]

Kannattaako minun kertoa naiselle että on aivan ihana ja pyytäisin treffeille mutten voi kun olen naimisissa ja lapsia.. M45

[/quote]

Kerrot juuri noilla sanoilla. Ei siinä ole mitään hävettävää.

Vierailija
6/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskat. On ihan turha rakennella mitään tuulentupia ja alkaa selittää, että jos ei X niin sitten kyllä haluaisin Y. Kun se X on.

Voit sanoa, että pidät häntä viehättävänä ja että pariutumisen ei luulisi olevan vaikeaa. Raja menee siinä itsestäsi puhumisessa. Yleisellä tasolla joo, mutta minä-lauseissa jossittelu on riski.

Vierailija
7/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota nyt niitä pikkujouluja sillä kerrot kaiken .

Vierailija
8/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisitoista vuotta sinua nuorempi nainen ei todellakaan ole kiinnostunut vanhasta miehestä, jolla on perhe.

Vierailija
9/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä sanot, kyllä sen susta näkee jo kauas.

Vierailija
10/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:24"]Viisitoista vuotta sinua nuorempi nainen ei todellakaan ole kiinnostunut vanhasta miehestä, jolla on perhe.
[/quote]
Olen pitkä ja urheilullinen ja lihaksikas (en bodari todellakaan) ja moni luullut 35vuotiaaksi..lapset jo melkein muuttaa pois kotoa.
Ja töissä huomannut että useampikin noin N30 harrastaa silmäpeliä kanssani joten ihan hyvin voi olla kiinnostunut :)
Ap

Vierailija
11/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:24"]Viisitoista vuotta sinua nuorempi nainen ei todellakaan ole kiinnostunut vanhasta miehestä, jolla on perhe. [/quote] Olen pitkä ja urheilullinen ja lihaksikas (en bodari todellakaan) ja moni luullut 35vuotiaaksi..lapset jo melkein muuttaa pois kotoa. Ja töissä huomannut että useampikin noin N30 harrastaa silmäpeliä kanssani joten ihan hyvin voi olla kiinnostunut :) Ap

[/quote]

Minua yritti iskeä töissä 30 vuotta minua vanhempi mies, joten hän ilmeisesti kuvitteli että olisin kiinnostunut. Uskoi varmaan meillä olevan silmäpeliä. Mies oli naimisissa, isoisä, kaljuuntuva ja ruma. En tiedä millaisena hän itsensä sitten oikein näki, kun kuvitteli että hänellä olisi mahdollisuuksia.

Vierailija
12/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli josku suuri kysely, missä mies saa tehdä aloitteen ja työpaikka oli sen mukaan ehdoton ei naisten mielestä.

Eli siis EI saa kertoa töissä.

Vierailija
13/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:24"]Viisitoista vuotta sinua nuorempi nainen ei todellakaan ole kiinnostunut vanhasta miehestä, jolla on perhe. [/quote] Olen pitkä ja urheilullinen ja lihaksikas (en bodari todellakaan) ja moni luullut 35vuotiaaksi..lapset jo melkein muuttaa pois kotoa. Ja töissä huomannut että useampikin noin N30 harrastaa silmäpeliä kanssani joten ihan hyvin voi olla kiinnostunut :) Ap

[/quote]

Minua yritti iskeä töissä 30 vuotta minua vanhempi mies, joten hän ilmeisesti kuvitteli että olisin kiinnostunut. Uskoi varmaan meillä olevan silmäpeliä. Mies oli naimisissa, isoisä, kaljuuntuva ja ruma. En tiedä millaisena hän itsensä sitten oikein näki, kun kuvitteli että hänellä olisi mahdollisuuksia.
[/quote]
Mutta teillä oli kuitenkin kipinää välillä ja katseella ahmit miehen vartaloa kuten tämän ketjun avaajalla?

Vierailija
14/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:37"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:24"]Viisitoista vuotta sinua nuorempi nainen ei todellakaan ole kiinnostunut vanhasta miehestä, jolla on perhe. [/quote] Olen pitkä ja urheilullinen ja lihaksikas (en bodari todellakaan) ja moni luullut 35vuotiaaksi..lapset jo melkein muuttaa pois kotoa. Ja töissä huomannut että useampikin noin N30 harrastaa silmäpeliä kanssani joten ihan hyvin voi olla kiinnostunut :) Ap [/quote] Minua yritti iskeä töissä 30 vuotta minua vanhempi mies, joten hän ilmeisesti kuvitteli että olisin kiinnostunut. Uskoi varmaan meillä olevan silmäpeliä. Mies oli naimisissa, isoisä, kaljuuntuva ja ruma. En tiedä millaisena hän itsensä sitten oikein näki, kun kuvitteli että hänellä olisi mahdollisuuksia. [/quote] Mutta teillä oli kuitenkin kipinää välillä ja katseella ahmit miehen vartaloa kuten tämän ketjun avaajalla?

[/quote]

No taisin tuijottaa aika pitkään sitä sormen paksuista kultaketjua hänen kaulassaan, ketjussa killui suomileijona.

Vierailija
15/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:33"]No eipä sitten kerrota kun tyrmäätte ;)
Kaipa nyt saan häntä edes kehua ja kertoa että ei sillä pitäis olla mitään vaikeuksia löytää miestä kun on niin mukavakin..
Ap
[/quote]

Mistä päin Suomea? Jos Oulusta niin kerro vain ;)

Vierailija
16/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuo vaikuttaa että mies on kiinnostunut sinusta ja viihtyy seurassasi mutta luulisi että pelimies aika nopeasti etenisi ehdottelemaan.

Vierailija
17/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää sua turvallisena vanhempana miehenä ja kunnollisena. Sen takia juttelee avoimesti.

Jos kerrot moista, vaikutat vain limaiselta sialta. Ei hän arvosta sitä, että et edes piittaa vaimostasi ja lapsistasi. Hänen hyvä kuva sinusta murtuu, eikä hän välttämättä halua edes olla enää kanssasi tekemisissä.

Vierailija
18/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin tekis mieli sanoa muutamalle naiskollegalle, että olet tosi ihana, hyvännäköinen, hyväluonteinen ja fiksu. En kuitenkaan ketään iskemässä ole, mutta ei kai tällaista ole tapana vaan sanoa. On se perkele kun ei voi olla rehellinen.

Vierailija
19/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:51"]

Kyllä munkin tekis mieli sanoa muutamalle naiskollegalle, että olet tosi ihana, hyvännäköinen, hyväluonteinen ja fiksu. En kuitenkaan ketään iskemässä ole, mutta ei kai tällaista ole tapana vaan sanoa. On se perkele kun ei voi olla rehellinen.

[/quote]

Tietenkin voi sanoa. Tuollaista kuulee niin vähän, että todennäköisesti sanat jäisivät loppuelämäksi heidän mieleensä.

Vierailija
20/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:34"]Siis apua. Meillä töissä ikäisesi (perheellinen) mies ja minä se hieman nuorempi nainen - perheellinen tosin minäkin. Ollaan tunnettu vuoden päivät ja tullaan tosi hyvin juttuun. Mies hakeutuu usein juttusille kanssani ja tekee ns. tikusta asiaa. Puhumme usein lapsistamme ja puolisoistamme ja siksi olen tähän asti pitänyt kommunikointiamme viattomana.

Tähän ikään mennessä on monenlaista miestä tullut nähtyä ja tämä ko. mies vaikuttaa hieman pelurilta... Mä nautin pienestä flirtistä, mutta onko tämä tulella leikkimistä..? Kunpa tietäisi, mitä miehellä on mielessä. Pidän juttutuokioistamme, ja olisihan se imartelevaa, jos mies pitäisi minusta muutenkin kuin vain kollegana.

Niin, hakeutuulo mies jatkuvasti juttusille vain turhia jutellakseen vai onko takana muutakin?
[/quote]
Olen mies ja väitän, että se sun kollega haluais panna sua jos saisi. Jos vielä olet hyvännäköinenkin. Ei mies muuten noin toimisi. Joku kiinnostus on usko pois. Tiedän tuon itsestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi