Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoako naistyökaverille että on ihana

Vierailija
18.04.2015 |

Ongelma työpaikalla. Itse M45 ja töissä mukava N30 ja jutut synkkaa hyvin..nainen avautunut että josko koskaan löytää sitä oikeaa..ite kyllä olen kiinnostunut naisesta todella paljon..hyvä luonne ja aina hymyssä suin ja kivan näköinenkin.
Kannattaako minun kertoa naiselle että on aivan ihana ja pyytäisin treffeille mutten voi kun olen naimisissa ja lapsia..
M45

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:51"]

Kyllä munkin tekis mieli sanoa muutamalle naiskollegalle, että olet tosi ihana, hyvännäköinen, hyväluonteinen ja fiksu. En kuitenkaan ketään iskemässä ole, mutta ei kai tällaista ole tapana vaan sanoa. On se perkele kun ei voi olla rehellinen.

[/quote]

Hyväluonteinen? x) Haluaisitko sä kuulla joltain että olet hyväluonteinen? Musta se kuulostaa enemän koiran kuin ihmisen kuvaukselta. Ja mitä toi edes tarkoittaa kun ihmisestä puhutaan? Kiltti? Tottelevainen? Nössykkävässykkä?  ÄÄäähh.. xD

Vierailija
22/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:34"]Siis apua. Meillä töissä ikäisesi (perheellinen) mies ja minä se hieman nuorempi nainen - perheellinen tosin minäkin. Ollaan tunnettu vuoden päivät ja tullaan tosi hyvin juttuun. Mies hakeutuu usein juttusille kanssani ja tekee ns. tikusta asiaa. Puhumme usein lapsistamme ja puolisoistamme ja siksi olen tähän asti pitänyt kommunikointiamme viattomana.

Tähän ikään mennessä on monenlaista miestä tullut nähtyä ja tämä ko. mies vaikuttaa hieman pelurilta... Mä nautin pienestä flirtistä, mutta onko tämä tulella leikkimistä..? Kunpa tietäisi, mitä miehellä on mielessä. Pidän juttutuokioistamme, ja olisihan se imartelevaa, jos mies pitäisi minusta muutenkin kuin vain kollegana.

Niin, hakeutuulo mies jatkuvasti juttusille vain turhia jutellakseen vai onko takana muutakin?
[/quote]
Olen mies ja väitän, että se sun kollega haluais panna sua jos saisi. Jos vielä olet hyvännäköinenkin. Ei mies muuten noin toimisi. Joku kiinnostus on usko pois. Tiedän tuon itsestäni.
[/quote]

Olen hyvännäköinen. Kyllä siellä muidenkin päät kääntyvät, mutta tää yksi haluaa aina juttusille. Ei sen vaimokaan mikään seinästä reväisty ole, mut tällä hetkellä raskaana. Itse urheilen sen verran, että ei löydy paljon löysää...

Miten paljon te miehet luette tätä vauvapalstaa? Akateemisena ihmisenä tämä on mulle tällaista ajanvietettä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä hyvä työkaveruus menee pilalle jos alat naista kehumaan ihanaksi. Syntyy vain kiusallinen tilanne ja nainen alkaa sinua vältellä. Ei hän varmaan edes ajattele sinua miehenä. Olet vain mukava vanhempi työkaveri

Vierailija
24/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kerran, pari kuukautta sitten puhuin vanhemmalle mieskollegalle samoja juttuja.. Pidin kyllä häntä vain luotettavana juttukumppanina, ei oikeasti mitään muuta. Luotettavana ja viisaana. kauheata jos ajatteli noin kun sinä :D

Vierailija
25/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan sinkkuna halua kuulla mitään "olet todella ihana mutta.." juttuja keneltäkään. Todella kiusallista olisi. Tiedän että olen ihan ok ja joitain miehiä työpisteeni töissäkin vetää puoleensa mutta ainoa mitä kaipaan on töissä ne hyvät ja välittömät työskentelyvälit. Ne joiden kanssa jotain molemminpuolista kemiaa on tietävät sen sanomattakin ja kiitos heille siitä että tuon huomattuaan ovat alkaneet puhua vaimoistaan. Jopa sinkkujen työkavereiden kanssa epäilyttäisi lähteä tuolla linjalle.

Vierailija
26/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:51"]

Kyllä munkin tekis mieli sanoa muutamalle naiskollegalle, että olet tosi ihana, hyvännäköinen, hyväluonteinen ja fiksu. En kuitenkaan ketään iskemässä ole, mutta ei kai tällaista ole tapana vaan sanoa. On se perkele kun ei voi olla rehellinen.

[/quote]

Hyväluonteinen? x) Haluaisitko sä kuulla joltain että olet hyväluonteinen? Musta se kuulostaa enemän koiran kuin ihmisen kuvaukselta. Ja mitä toi edes tarkoittaa kun ihmisestä puhutaan? Kiltti? Tottelevainen? Nössykkävässykkä?  ÄÄäähh.. xD
[/quote]
Eiköhän tuo hyväluonteinen tarkoita, että on iloinen ja mukava, ei vittumainen ja hapan.

Vierailija
27/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestistäni voi saada väärän kuvan tosiaan. Oltais siis varmaan aika match kun henkinen puoli toimii ja fyysistä kiinnostustakin on kun nainen huolimattomasti katsoo käsivarsiani, litteää vatsaani, haaroväliäni ja peppua jne ja minä taas naisen vartalosta rintoja peppua korvia silmäripsiä ihoa ja kaikkea..itellä alkoi jo töissä pikkasen seisomaan jutellessa kun ajatus harhaili ja oli pakko laittaa kädet taskuun ettei näkynyt..naisella vissiin hiukan rankkaa nyt enkä viittis aiheuttaa pahaa mieltä sillä että nainen luulee ettei kelpais mulle.
On tää kans...haluan neidille kyllä kaikkea hyvää eli pitäiskö sanoa että luulis sen löytävän kyllä miehen itelleen eikä tossa iässä kannata panikoida.

Vierailija
28/49 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiedän tuon tunteen. Itellä oli töissä sama tilanne. Mukava ja hyvännäköinen naistyökaveri. Tulimme hyvin juttuun jne. Kumpikin naimisissa. Kai sitä joskus vaan kaipaa pientä säpinää joltain muulta, kun oman puolison kanssa ollut parisenkymmentä vuotta. Miksei joidenkin ihmisten välillä voisi olla jotain kipinää? Jotkut on sellasia, että on samalla aaltopituudella.

Vierailija
29/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pidä kertoa, ellet siten jo mielessäsi ole perhettäsi hajottamassa.

Vierailija
30/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro ettei vahingossa tuu mitään sisältöä elämään!!!

Vierailija
31/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan! Mä ainakin haluaisin kuulla...

Vierailija
32/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomisesta ei olisi mitään hyötyä kummallekaan. Jätä väliin.

Vierailija
33/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Nainen ei tee tiedolla mitään ja saattaa vain vaivaantua jatkossa seurassasi.

Vierailija
34/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kun en vielä tajunnut miehistä tarpeeksi, olisin saattanut puhua noin paljon vanhemmalle naimisissa olevalle miehelle. Ajatellen, että se on turvallista, ei tuo ainakaan ala luulla mitään. Sitten kun tulisi tuollaista tekstiä niin kyllä se tuntuisi siltä kuin huomaisi astuneensa uusilla nahkakengillä koiranläjään.

Vierailija
35/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi alapeukutusta..ajattelin vaan että nainen tykkäis kun on haluttava ja saa kehuja. Itse asiassa 15v sitten oli sama tilanne ja eräs toinen nainen luuli ilmeisesti että vehkeeni olis pieni kun en edennyt seksiin asti vaikka syy oli sama kuin nyt..naimisissa. Ja tämä tarina on tosi...

Vierailija
36/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
37/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:13"]

No miksi alapeukutusta..ajattelin vaan että nainen tykkäis kun on haluttava ja saa kehuja. Itse asiassa 15v sitten oli sama tilanne ja eräs toinen nainen luuli ilmeisesti että vehkeeni olis pieni kun en edennyt seksiin asti vaikka syy oli sama kuin nyt..naimisissa. Ja tämä tarina on tosi...

[/quote]

Ei hyvää päivää sun kanssas!

Vierailija
38/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:19"]

[/quote]

[/quote]

Ilmeisesti aloittaja ei oikeasti tajua itse miten limaiselta aloitus kuulostaa?

Vierailija
39/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:19"]

[/quote]

[/quote]

Ilmeisesti aloittaja ei oikeasti tajua itse miten limaiselta aloitus kuulostaa?

[/quote]

Niin, tai sitten sillä on vaan pi**u mielessä ja halu pettää vaimoaan.

Vierailija
40/49 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tykkäisitkö itse siitä, jos vaimosi hönkisi jonkun oman työkaverinsa korvaan, että lähtisi tämän matkaan mutta kun on mies ja lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme