Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla tulee valtava myötähäpeä kun tapaa jonkun nelikymppisen "sinkun"

Vierailija
31.12.2021 |

Siis kuinka voi olla elämässään noin pahasti epäonnistunut että nelikymppisenä ole vielä parisuhdetta ja perhettä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alanuolista voi laskea montako keski-ikäistä sinkkua täällä on.

Mukaan lukien sinä itse..

Vierailija
42/47 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee kateus. Varmaan onnellisempi kuin minä. 7v parisuhdetta pettävän, pieksevän, narsisti juopon kanssa eikä ole enää voimia lähteä. Jokainen 41-101v sinkku elää parempaa elämää kuin minä parisuhteessani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 40:nä sinkkumies sit tuli nainen ja nyt yli 50;N yh iskä kyllä rulettaa :)

Vierailija
44/47 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä aromantikkoja on olemassa. Meitä eivät romanttiset suhteet tai parisuhteet voisi vähempää kiinnostaa - kyseessä on samanlainen juttu kuin aseksuaaleilla, joita sitten eivät petipuuhat kiinnosta ollenkaan.

Ja kyseessä on ihan tavallinen luonteenpiirre tms, samalla tavalla kuin kaikkia ei lastentekokaan kiinnosta koskaan elämässään. 

(Sitä tosin vieläkin katsotaan kieroon yhteiskunnassa, jos sanoo suoraan että ei ole ikinä halunnut edes kokeilla seurustelemista, koska "kyllähän nyt kaikki haluavat pariutua ehdottomasti". Mutta eipä siinä, olen elänyt tyytyväisenä koskaan edes yksillä treffeillä käymättömänä yli 40 vuotta, ja samalla tavalla menevät seuraavatkin 40 vuotta.)

Vierailija
45/47 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei halua parisuhdetta

Minä epäilen ettei saa mitään suhdetta. Tuskin kukaan haluaa elää yksin jos löytää sielun kumppaninsa. 

Mulle tulee valtava myötähäpeä siitä, kun joku kirkkain silmin kertoo uskovansa johonkin "sielunkumppaniin". :D Varmaan uskot horoskooppeihinkin? 

Vierailija
46/47 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaatii psykiatrista hoitoa moinen myötähäpeän kokeminen.

On sulla ap raskasta tai tapahtumaköyhää elämä kun pitää muiden puolesta hävetä.

Vierailija
47/47 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vanhempaa sukupolvea. Vanhat ihmiset eivät pysty ymmärtämään sitä, ettei enää eletä kulissiliittoja vain siksi, että niin kuuluu tehdä. Itse esim. olen lievästi autistinen mies ja omaan myös asperger-diagnoosin. On hankala puhua normaalien ihmisten kanssa sellaisista asioista, joista en itse ole kiinnostunut. Tavalliset, normaalit ihmiset taas eivät ole kiinnostuneita niistä asioista, joista itse olen, joten noidankehä on valmis.

M36