Muita joilla tulee valtava myötähäpeä kun tapaa jonkun nelikymppisen "sinkun"
Siis kuinka voi olla elämässään noin pahasti epäonnistunut että nelikymppisenä ole vielä parisuhdetta ja perhettä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka voi olla elämässään noin pahasti epäonnistunut ettei vielä AP:n ikäisenäkään ymmärrä elämän realiteetteja.
Harva teini niitä ymmärtääkään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei halua parisuhdetta
Minä epäilen ettei saa mitään suhdetta. Tuskin kukaan haluaa elää yksin jos löytää sielun kumppaninsa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle tulee ainakin.
Helpoin homma maailmassa: kelpaa jollekin muulle kuin äidillesi mutta ei.
Olen kelvannut monellekin, mutta ne ei ole kelvanneet minulle.
Vierailija kirjoitti:
Alanuolista voi laskea montako keski-ikäistä sinkkua täällä on.
Entä sitten? Olen keski-ikäinen sinkku, mitä sitten? Pitäisikö sitä hävetä? En ymmärrä.
Itse sain alle 40-vuotiaana dosentuurin. En oikein osaa tuntea itseäni epäonnistujaksi.
Ihmisille (ja varsinkin nuorille) on "ohjelmoitu" ajatus että kaikilla pitäisi olla parisuhde ja lapsia. Mutta oikeasti elämä ei mene niin, eikä kaikkien pidäkään tehdä lapsia, ellei oikeasti ole lapsen parhaaksi. Tervetuloa todellisuuteen. Myös parempi sinkkuna kuin väärän kanssa, josta tulisi vain ongelmia.
Anna ku arvaan. Ap on saanut juuri ja juuri jonkun puolisoksi. Onneton parisuhteessaan. Nyt on kateellinen sinkuille ja yrittää käsitellä asiaa kipuamalla heidän yläpuolelleen.
Tikapuusta ankkoihin, mä panen kaikkia kaksijalkaisia.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa pieni ihminen jopa trolliksi.
Hyvin sanottu! 👍
Kaikki oletusarvoisesti haluaa olla parisuhteessa? Minusta säälittäviä ovat ihmiset jotka eivät pysty olemaan yksin, vaan hyppäävät heti uuteen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä epäilen ettei saa mitään suhdetta. Tuskin kukaan haluaa elää yksin jos löytää sielun kumppaninsa.
Aika harva löytää sielunkumppania, parisuhteessa ollaan suunnilleen sopivan kanssa ja ajan myötä kaikkeen tottuu ja turtuu. Mikäpä siinä.
Mulla on kauhea myötähäpeä, kun näen silmät punaisena naimisissa olevan prisma-äidin työntämässä lasten rattaita, vierellä haukkuva koira ja kaksi kiljuvaa ipanaa.
Jos niillä on joku k kauppias perheessä kiinni sotkemassa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä nuoria! Vielä on niin paljon opittavaa elämässä. Hyvää uutta ja viisaampaa vuotta sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle tulee ainakin.
Helpoin homma maailmassa: kelpaa jollekin muulle kuin äidillesi mutta ei.
Olen kelvannut monellekin, mutta ne ei ole kelvanneet minulle.
Osoittaa lähinnä että pelkäät sitoutumista. Kukaan ei olisi sinulle "se oikea"
Olen sinkku ihan omasta tahdosta. En jaksanut olla enää piika kotona ja päätin alkaa elämää omaa elämää. Joka askelta kytättiin ja epäiltiin eikä siihen edes ollut syytä. Sellainen kuluttaa ihmistä. Seksisuhde minulla on ja se on pelkkä seksisuhde samanmielisen miehen kanssa. Hän ei halua suhdetta myöskään. Molemmilla oma elämä, mutta sopimus on ettei muiden kanssa sänkyyn. Moni sanonut, että tämähän on suhde. Ei ole, olemme sinkkuja ja teemme omia asioita eikä kysellä sen kummempia. Ainoa asia mikä meitä yhdistää on seksi kahden. Kumpikaan ei aio vakiintua enää koskaan eikä ikinä muuta kenenkään kanssa yhteen. Olemme nyt 45 vuotiaita ja olemme hoitaneet sänkyasiat nyt 5 vuotta. Seuraavan kerran nähdään loppiaisen jälkeen. Hän ilmoitti, että muuta menoa ja jos loppiasen jälkeen ok, niin ilmoittele. Sanoin, että soitan loppiaisen aikoihin ja sovitaan näkeminen jomman kumman luona.
En minä tiedä mitä menoa hänellä on jne, mutta luotan siihen, että pitää sopparista kiinni ettei ole muualla paneskelemassa, koska hänen ei tarvitse. Tämä on paras ratkaisu kaikkeen, jos haluaa elää omaa elämää, mutta haluaa myös seksiä.
Ilmeisesti olen säälittävä sitten ja jos olen, niin olen mielellään tämän ratkaisun takia. Tänään näen pari ystävää ja vietetään iltaa. Eikä tarvitse selitellä kenellekkään mihin menen jne. Ei tarvitse ajatella muita eikä suunnitella viikkoja etukäteen ja ottaa toista huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka voi olla elämässään noin pahasti epäonnistunut ettei vielä AP:n ikäisenäkään ymmärrä elämän realiteetteja.
Harva teini niitä ymmärtääkään.
Minä en menisi niin pitkälle että haukkuisin teinejä tuolla tavalla. Usein nuorissa on älykkäitä, fiksuja ja viisaitakin ihmisiä, ja hurjasti potentiaalia vaikka vähän vielä keskenkasvuisia olisivatkin.
AP sen sijaan vaikuttaa ilkeältä, katkeralta ja pikkusieluiselta, iästään huolimatta. Ikävä kyllä jotkut eivät koskaan viisastu, oli sitä ikää kuinka paljon tahansa.
Elämäni surkein moka: laittaa hynttyyt yhteen naisen kanssa joka lupasi "vain me kaksi", mutta minulta kysymättä päätti että vähän muutakin.
On se aika surullista jos elämän ainoa tavoite on olla suhteessa, oli se sitten hyvä tai huono. Whatever, nobody cares